Marisa? Ze staat deze week in de Nieuwe Revu, wel een geinig interview maar niks dat je nog niet wistquote:
Ik ben de man van de leuke ideeën, Nolius.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wel een leuk idee inderdaad!
Maar ik heb waarschijnlijk al wat tofs![]()
Ben jij een man? Ik vind jou altijd zo'n typisch zeikwijfquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben de man van de leuke ideeën, Nolius.
Doe's liefquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ben jij een man? Ik vind jou altijd zo'n typisch zeikwijf
Danny live?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wel een leuk idee inderdaad!
Maar ik heb waarschijnlijk al wat tofs![]()
En jij bent nog steeds even hilarisch, Sun.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ben jij een man? Ik vind jou altijd zo'n typisch zeikwijf
Da's toch geen oud-Limburgse gebruik ofzo hè?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan weet ik het. Hihihihihihi *giechel [insert wink]
You ain't seen nothing yet babyquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Da's toch geen oud-Limburgse gebruik ofzo hè? [afbeelding]
Als ik mijn leuter in een pinda wil stoppen, koop ik wel een zak Tijgernootjes.quote:
Kun je nagaan...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:21 schreef SunChaser het volgende:
Tijgernootjes.... Bah Bupaith, die dingen zijn smerig
quote:Moet Astrid in de Playboy?
(04-07-06) - Astrid de Jong, de sidekick van Wouter van der Goes, moet in de Playboy. Althans dat wil Wouter. Zelf weet ze het nog niet zeker. Wat vind jij?
Op haar weblog zegt Astrid:
----
Playboy | doet ze het?
Ho ho ho!
Nog geen abonnement nemen!
Eerst eens praten met die lui.....
En dan ben ik echt benieuwd wat ik ervoor kan krijgen...
En dan kijken of ze nog willen als ik niet meer de sidekick van Wout! ben (dat programma houdt namelijk op binnenkort....)
Dusssss, we'll see!
Als je het zo tikt is het leesbaar. Voor de rest ziet het er gewoon breezer uitquote:Op woensdag 5 juli 2006 03:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jeezus.. Zit ik net die bagger ff te luisteren, blijkt dat die zeveraars van Fok!radio lichtelijk woordblind zijn.
Zo moeilijk is mijn naam toch niet? Daf-fo-dil 31 (één-en-dertig) LE (el ee).
Prutsers.
Jij zit er ook nog inquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:53 schreef Biogarde het volgende:
En wanneer stopt die Nolius met ouwehoeren zeg![]()
Ik wil graag de Gypsy Kings heurenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |