Ja kinderen, gatver. Brrrr.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Verstandig. Het geeft alleen maar ellende. En kinderen. En kinderen zijn kut.
En dat zegt ze nu. Had je dat niet twaalf jaar eerder kunnen meedelen? Nu heb ik er al drie...quote:
Dood!quote:
Ja, schiet op dan! Draaien die handel!quote:
Ja, zover was ik alquote:
Men komt niet voor jou, maar voor Spinvis! En yvonne!quote:
Ja Spinvis is al geweestquote:Op maandag 3 juli 2006 21:18 schreef SunChaser het volgende:
is Spinvis al geweest, anders wacht ik nog even met inschakelen
Die houwe dr inquote:Op maandag 3 juli 2006 21:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even, ik wil mn eten nog binnenhouden.![]()
Ha-ha.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even, ik wil mn eten nog binnenhouden.![]()
Ik heb liever dat Skaai dr tieten laat zien op de webcam.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:24 schreef Stofje het volgende:
Snow Patrol, Spinvis, Urban, een zingende yvonne... Het belooft een fantastische uitzending te worden.
Dat belooft het elke week Stofje. Wanneer ga jij langs bij Fokradio?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:24 schreef Stofje het volgende:
Snow Patrol, Spinvis, Urban, een zingende yvonne... Het belooft een fantastische uitzending te worden.
De webcam is er niet. Bwehehehe!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Skaai dr tieten laat zien op de webcam.
Wat doe jij allemaal met Sam?quote:
Maar mij hebben ze nog nooit gevraagd. Nooit officieel gevraagd, voor het Eurovisie songfestival - Paul de Leeuw.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat belooft het elke week Stofje. Wanneer ga jij langs bij Fokradio?
Is t boek ook wat trouwens, waar het lied bijhoort?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:26 schreef Stofje het volgende:
Oh, gelukkig, het beste Nederlandse debuut van dit jaar A Balladeer mag ook een liedje zingen. Het beste debuut volgens kenners, die allen bij 3FM luisteren, uiteraard.
Al pijp je een paard.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is t boek ook wat trouwens, waar het lied bijhoort?
Let is op jijquote:Op maandag 3 juli 2006 21:24 schreef Stofje het volgende:
Hij heeft een baard en een puntmuts en hij gaat zo naar de beste cabaretiers van Nederland luisteren?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:32 schreef Stofje het volgende:
[..]. Ik ga 'm, als deze bagger nog langer dit niveau aanhoudt, eens opzeten, denk ik.
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij heeft een baard en een puntmuts en hij gaat zo naar de beste cabaretiers van Nederland luisteren?
- Al pijp je een paard!
Nee. Het is Paulus de Stofkabouter!
- Hmm, alaaf! [afbeelding]
Kut moeten we door praten.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nog een half uurtje. Die 12 pagina's redden we echt niet
Nou ja, gewerktquote:Op maandag 3 juli 2006 21:59 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kut moeten we door praten.
Hebbie nog wat leuks gedaan het weekend dan?
uuuh Ik heb Awakenings festival weer eens bezocht en de dag erna lekker aan het water gelegenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou ja, gewerkt. Altijd minder. En dat nog wel naaast een openlucht zwembad
![]()
. En uw goedheid dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |