Jij hoort toch nog bij de jeugd?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat nou de jeugd?
Ik ben gewoon niet gelovig opgevoed en heb ook geen godsdienst op school gehad en derhalve gaan er wel eens van die woorden langs me heen... Geen drama lijkt me.. Maar bedankt voor de link
quote:Hoofdstuk 19 beschrijft hoe Lot in Sodom werd bezocht door twee mannen, die worden omschreven als engelen. Hij nodigde hen uit bij hem te overnachten. Toen de mannen in Sodom hiervan hoorden, vroegen zij Lot de mannen aan hun uit te leveren, met de kennelijke bedoeling hen tot seks te dwingen. Lot weigerde en bood hun zijn dochters aan in plaats van zijn gasten. Hierop gingen de mannen van Sodom niet in en zij probeerden het huis van Lot met geweld binnen te dringen. De engelen sloegen de belagers echter met blindheid. Zij adviseerden Lot om met zijn familie de stad te verlaten, omdat God de stad vanwege de slechtheid van de inwoners zou verwoesten. Lots aanstaande schoonzoons lachten hem uit. Lot en zijn vrouw en dochters vertrokken op het aandringen van de engelen uit de stad en kregen daarbij de opdracht om niet achterom te kijken. De vrouw van Lot kon echter geen weerstand bieden aan de verleiding en keek toch om. Hierop veranderde zij in een zoutpilaar (Gen. 19:26).
Ach, de mensen die het fragment kennen, weten wat er op je avatar te zien is.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:52 schreef BVO het volgende:
Dat dacht ik al. Misschien dat ik een ingezoomder fragment kan vinden.
Al is 'ie nu ook übertof!
Naja, ik weet nu wat het betekent.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij hoort toch nog bij de jeugd?
Ik ben ook niet gelovig opgevoed!
Maar dat ik een jaartje 'godsdienst' kreeg in groep acht heeft misschien wel bijgedragen aan mijn bijbelkennis.Maar daar leerde ik niks over Sodom en Gomorra.
Dat zou iedereen gewoon moeten kennen.
En oh, dit is ook nog een handig stukje:
[..]
Hans Teeuwen-wannabe?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
Zout-pi-laar, zout-pi-laar, emmers met een gat erin, daar ben je nooit mee klaar.
Echt konijn?quote:
ja maar hij heeft net toch weer 'n teken van leven vertoont.... pfffff, maf beestquote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef MissBliss het volgende:
Echt konijn?
Hij liegt tenminste niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar hij heeft net toch weer 'n teken van leven vertoont.... pfffff, maf beest
damn, ik word echt niet goed van die overbuurman: die kerel zit gewoon opmerkingen te maken over "die griet aan de overkant met die mooie benen" enzo, naar iedereen die het maar horen wil.... die gast had m'n vader kunnen zijn, gadverdamme
Tja, het zal wel Bup.quote:
Ieuwquote:Op maandag 3 juli 2006 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar hij heeft net toch weer 'n teken van leven vertoont.... pfffff, maf beest
damn, ik word echt niet goed van die overbuurman: die kerel zit gewoon opmerkingen te maken over "die griet aan de overkant met die mooie benen" enzo, naar iedereen die het maar horen wil.... die gast had m'n vader kunnen zijn, gadverdamme
mja weet je wat 't is, als ik 100 kilo had gewogen - bij wijze van - had ie waarschijnlijk nog opmerkingen gemaakt. hij heeft duidelijk 'n bakkie te veel op en zit op z'n praatstoel, alsof ie op de camping zit.... sneu figuurquote:
't is vrij genant.... en 't stomme is dat ík nu binnen ga zittenquote:Maar ik kan wel begrijpen dat je dat best vies vindt, zo'n oude, enge vent!
Opzich was je variant niet slecht, nee.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, het zal wel Bup.
Schrik maar niet zo erg, ik wil echt niet een Hans Teeuwen zijn, hoor.Hans Teeuwen heeft namelijk geen internet. En dan zou dat dus betekenen dat ik jou niet kon stangen, met mijn heel erg goeie variaties op zijn gedichten.
![]()
Ja, ik snap je wel. Hij praat gewoon over jou, alsof je er niet bij bent. Nou ja, voor hem ben je er in feite ook niet bij, aangezien hij waarschijnlijk niet weet dat jij buiten zat. Maar ja, 't is evengoed fout.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja weet je wat 't is, als ik 100 kilo had gewogen - bij wijze van - had ie waarschijnlijk nog opmerkingen gemaakt. hij heeft duidelijk 'n bakkie te veel op en zit op z'n praatstoel, alsof ie op de camping zit.... sneu figuur
[..]
't is vrij genant.... en 't stomme is dat ík nu binnen ga zitten
[geen zin om heel ordinair over die tuinen heen te gaan blèren dat ik 'm zu kotzen vind]
Tja, je kunt idd beter comentaar geven over het internet richting mensen die er 'niet' zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
(...)
damn, ik word echt niet goed van die overbuurman: die kerel zit gewoon opmerkingen te maken over "die griet aan de overkant met die mooie benen" enzo, naar iedereen die het maar horen wil.... (...)
Hans Teeuwen is na z'n eerste show alleen maar minder leuk geworden...quote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik heb een hekel aan mensen die de hele tijd Hans Teeuwen citeren!En daardoor ga ik bijna een hekel krijgen aan Hans Teeuwen zélf en dat wil ik helemaal niet!
quote:Verleid me, verstik me
pak m'n vrijheid af
bemin me, beperk me
ga je gang, ik ben laf
Je wilt samensmelten
- een onnozel idee -
maar ik ben romantisch
ik ga d’r in mee...
Kneed me en knecht me
wees lief en gemeen
gun me de plek
van het blok aan je been
Als jij mijn vrouw bent
ben ik je man
dan vechten we samen
voor dat wat niet kan
We doen nóg meer water bij onze wijn
totdat er alléén nog maar water zal zijn
helder maar smaakloos, geen kleur meer, geen gloed
zo leven we samen de dood tegemoet
Weg met de eenzaamheid, leve de sleur
jaloezie, irritatie, gesprekken, gezeur
de liefde geeft hoop, de liefde heeft zin
de liefde is een valstrik, maar ik trap er zo graag in
Steeds dezelfde fouten
steeds dezelfde pijn
bijna net zo gruwelijk
als helemaal alleen te zijn
Misschien is het deze keer anders
misschien is het deze keer waar
is alle wijsheid van de wereld maar een fout
ik wil het graag geloven, want ik houd zoveel van haar
Het spel is weer begonnen
ik zit er midden in
verslaafd als een verslaafde
verzetten heeft geen zin
Ik kan alleen verliezen
mijn hart en mijn verstand
de liefde laat pas los
als ze is opgebrand
Dan ben je weer jezelf
alleen en onbemind
maar volwassen en verstandig
totdat het weer begint
Uit die show vond ik het verhaal van zijn ex vriendin het leukste. Dat hij dan emmers terugbrengt en zegt dat ie ze geleend had. En met die vissenkom.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is na z'n eerste show alleen maar minder leuk geworden...
ben toen naar Industry of Love geweest, maar vond 't weinig bijzonder.
opvallend was dat ik 't mooiste stukje uit z'n show geen grap vond, maar dit gedicht:
[..]
True. Ik ben dan ook geen grote fan van HT. In elke show herhaalt hij zichzelf wel een keer. Wéér het zenuwachtige, onervaren typetje, wéér als een volslagen debiel dansen op klassieke muziek, wéér een sketch met onduidelijk gebrabbel en een anti-climax, en ga zo maar door...quote:Op maandag 3 juli 2006 22:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is na z'n eerste show alleen maar minder leuk geworden...
ben toen naar Industry of Love geweest, maar vond 't weinig bijzonder.
opvallend was dat ik 't mooiste stukje uit z'n show geen grap vond, maar dit gedicht:
[..]
dat wist ie dondersgoed, want 't blijkt zo'n eikel die júist over je gaat praten op 't moment dat je in beeld bent, echt reactie uitlokken zeg maar...quote:Op maandag 3 juli 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
Ja, ik snap je wel. Hij praat gewoon over jou, alsof je er niet bij bent. Nou ja, voor hem ben je er in feite ook niet bij, aangezien hij waarschijnlijk niet weet dat jij buiten zat. Maar ja, 't is evengoed fout.![]()
ik ben voor het keihard negeren gegaan, maar denk eraan om morgen - als ie weer nuchter is - aan te bellen en te zeggen: ik ben de overbuurvrouw met de mooie benen, ik wilde u bij deze even persoonlijk kennis laten maken met mijn knie.....quote:En dat laatste, tussen haakjes dus, wilde ik net ook gaan voorstellen.
Oh, dat vind ik eigenlijk nóg erger.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat wist ie dondersgoed, want 't blijkt zo'n eikel die júist over je gaat praten op 't moment dat je in beeld bent, echt reactie uitlokken zeg maar...
quote:ik ben voor het keihard negeren gegaan, maar denk eraan om morgen - als ie weer nuchter is - aan te bellen en te zeggen: ik ben de overbuurvrouw met de mooie benen, ik wilde u bij deze even persoonlijk kennis laten maken met mijn knie.....
of, misschien nóg wel leuker: hier morgen met een club vriendinnen gaan zitten en keihard "die overbuurman met die dikke pens" gaan beoordelen....
ik kon 'm idd de helft van de tijd niet verstaanquote:Op maandag 3 juli 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
wéér een sketch met onduidelijk gebrabbel en een anti-climax, en ga zo maar door...
het meest memorabel blijven voor mij het bijbelverhaal en de imitatiesquote:Opzich heeft hij best briljante dingen gedaan. Maar hij wordt door de meesten juist herinnerd door zijn 'kotsen met een kut' en 'shoarma', terwijl hij toch echt véél beter kan.
quote:
Hey, P.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zucht...Dan is het wederom Zhenar. (Denk ik.)
![]()
zendar zekerquote:Op maandag 3 juli 2006 22:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zucht...Dan is het wederom Zhenar. (Denk ik.)
![]()
Wel twee keer een P.quote:
Kijk, zo'n bijbelverhaal is leuk bedacht.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kon 'm idd de helft van de tijd niet verstaan
[..]
het meest memorabel blijven voor mij het bijbelverhaal en de imitaties
de ex met de emmers was idd ook leuk, maar 't is dat 't nu genoemd wordt want ik was 't alweer kwijt
Ja, en jij hebt er al een hekel aan als iemand hem quote.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk, zo'n bijbelverhaal is leuk bedacht.Het zit mooi in elkaar en hij vermengt verschillende bijbelverhalen met elkaar, zodat het toch nog klopt en haalt er ook wat hedendaagse elementen bij (Asterix, De Jordaan, Professor Barabas...)
En die imitaties zijn leuk, omdat het imitaties zijn die je juist niet zou verwachten bij een imitator. Het is compleet absurd om een espresso-apparaat na te doen of een luie straatmuzikant.
Al is zijn imitatie van de broer van Henk de Vries niks nieuws. Andy Kaufman deed het als 'The Foreign Guy ook, maar dan met de ex-president van de VS, Jimmy Carter: "Hello. My name is Jimmy Carter".
En over imitaties gesproken. Zijn imitaties van meubelstukken zijn ook geweldig!Je moet er maar op komen!
En dat zijn uitgebeelde houdingen in de verste verte niet lijken op de desbetreffende meubelstukken, maakt het alleen maar nóg absurder.
ik kloon jaquote:Op maandag 3 juli 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
oh het klonengepeupel gaat weer beginnen...
tijd om te gaan slapen
Uh, ik snap je niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, en jij hebt er al een hekel aan als iemand hem quote.![]()
Kijk, dát bedoel ik nou met vaak geciteerde stukjes die in feite niet eens zo grappig zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
"Eigenlijk vind ik...euh ja...eigenlijk he...vind ik vrijwel alle vrouwen....."
Maar laten we het Bupa besparen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |