Oh, dat vind ik eigenlijk nóg erger.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat wist ie dondersgoed, want 't blijkt zo'n eikel die júist over je gaat praten op 't moment dat je in beeld bent, echt reactie uitlokken zeg maar...
quote:ik ben voor het keihard negeren gegaan, maar denk eraan om morgen - als ie weer nuchter is - aan te bellen en te zeggen: ik ben de overbuurvrouw met de mooie benen, ik wilde u bij deze even persoonlijk kennis laten maken met mijn knie.....
of, misschien nóg wel leuker: hier morgen met een club vriendinnen gaan zitten en keihard "die overbuurman met die dikke pens" gaan beoordelen....
ik kon 'm idd de helft van de tijd niet verstaanquote:Op maandag 3 juli 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
wéér een sketch met onduidelijk gebrabbel en een anti-climax, en ga zo maar door...
het meest memorabel blijven voor mij het bijbelverhaal en de imitatiesquote:Opzich heeft hij best briljante dingen gedaan. Maar hij wordt door de meesten juist herinnerd door zijn 'kotsen met een kut' en 'shoarma', terwijl hij toch echt véél beter kan.
quote:
Hey, P.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zucht...Dan is het wederom Zhenar. (Denk ik.)
![]()
zendar zekerquote:Op maandag 3 juli 2006 22:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zucht...Dan is het wederom Zhenar. (Denk ik.)
![]()
Wel twee keer een P.quote:
Kijk, zo'n bijbelverhaal is leuk bedacht.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kon 'm idd de helft van de tijd niet verstaan
[..]
het meest memorabel blijven voor mij het bijbelverhaal en de imitaties
de ex met de emmers was idd ook leuk, maar 't is dat 't nu genoemd wordt want ik was 't alweer kwijt
Ja, en jij hebt er al een hekel aan als iemand hem quote.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk, zo'n bijbelverhaal is leuk bedacht.Het zit mooi in elkaar en hij vermengt verschillende bijbelverhalen met elkaar, zodat het toch nog klopt en haalt er ook wat hedendaagse elementen bij (Asterix, De Jordaan, Professor Barabas...)
En die imitaties zijn leuk, omdat het imitaties zijn die je juist niet zou verwachten bij een imitator. Het is compleet absurd om een espresso-apparaat na te doen of een luie straatmuzikant.
Al is zijn imitatie van de broer van Henk de Vries niks nieuws. Andy Kaufman deed het als 'The Foreign Guy ook, maar dan met de ex-president van de VS, Jimmy Carter: "Hello. My name is Jimmy Carter".
En over imitaties gesproken. Zijn imitaties van meubelstukken zijn ook geweldig!Je moet er maar op komen!
En dat zijn uitgebeelde houdingen in de verste verte niet lijken op de desbetreffende meubelstukken, maakt het alleen maar nóg absurder.
ik kloon jaquote:Op maandag 3 juli 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
oh het klonengepeupel gaat weer beginnen...
tijd om te gaan slapen
Uh, ik snap je niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, en jij hebt er al een hekel aan als iemand hem quote.![]()
Kijk, dát bedoel ik nou met vaak geciteerde stukjes die in feite niet eens zo grappig zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
"Eigenlijk vind ik...euh ja...eigenlijk he...vind ik vrijwel alle vrouwen....."
Maar laten we het Bupa besparen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |