Ik heb z'n laatste wedstrijd gezien op tv.quote:
Hoe moet het nou zonder hem? Nu heb ik alleen nog Federer en Roddick. De rest vind ik zoo saai spelen. Hoewel Federer ook niet de leukste interactie heeft op het veld om naar te kijken, maar toch.. hij is wel okquote:Op maandag 3 juli 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb z'n laatste wedstrijd gezien op tv.
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb z'n laatste wedstrijd gezien op tv.
Ik heb er verder eigenlijk niet eens verstand van, maar Agessi was wel zielig na afloop zeg, dat interview, het bedankwoord.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe moet het nou zonder hem? Nu heb ik alleen nog Federer en Roddick. De rest vind ik zoo saai spelen. Hoewel Federer ook niet de leukste interactie heeft op het veld om naar te kijken, maar toch.. hij is wel ok
Ik moest bijna jankenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb er verder eigenlijk niet eens verstand van, maar Agessi was wel zielig na afloop zeg, dat interview, het bedankwoord.
Aha, nu nog even ja avatar terugtoveren!quote:Op maandag 3 juli 2006 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb hem maar even vereeuwigd in mijn fotoboek.
Nee... ik heb geen relatie met Agassi... Hoewel.. voor hem zou ik wel homo willen wordenquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:33 schreef Dizer het volgende:
Nee... ik heb geen relatie met Agassi... Hoewel.. voor hem zou ik wel homo willen worden![]()
![]()
quote:
Der valt niks te vertellen... nieuwsgierig aagjequote:
Boeiend.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:32 schreef Dizer het volgende:
Oh en Bupa...
1. Ik vond de oranje tags al stom
2. Toen Nederland verloor en de meesten nog hun oranje tags hielden vond ik het nog stommer...
3. Dat jij nog steeds een oranje tag hebt, is het allerstomst
Geduld. Geduld.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:33 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, nu nog even ja avatar terugtoveren!![]()
En dan ben ik weer je beta male in deze krabbenmand.![]()
!
Ik vond het ook zielig.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel... hij is mijn held op het veld
En ik ga hem zo missen
. Nu hopen dat er een Ultimate DVD uitkomt met een hoop van zijn wedstrijden
![]()
Er zijn wel belangerijkere dingen dat "moi" op deze wereld. Zoals het afscheid vanquote:Op maandag 3 juli 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend.
Jij wilt niet eens mijn toffe avatar gebruiken, knurft!
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
Der valt niks te vertellen... nieuwsgierig aagjeIk heb helemaal geen vriendin. Alleen een harem waarin jij en MB de oppervrouwen zijn
Voetbalfanquote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
Homo's!
Een beetjequote:Op maandag 3 juli 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik probeer schattig te zijn door jaloers te doen, komt 't een beetje over?!![]()
Ik blijf nog steeds Oranjefan, al liggen we eruit. Ik verloochen mijn mannen niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:32 schreef Dizer het volgende:
Oh en Bupa...
1. Ik vond de oranje tags al stom
2. Toen Nederland verloor en de meesten nog hun oranje tags hielden vond ik het nog stommer...
3. Dat jij nog steeds een oranje tag hebt, is het allerstomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |