quote:Op maandag 3 juli 2006 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
het mooiste is natuurlijk als je iemand met connecties in de piepschuimbranche als examinator hebt. Die zal eerder geneigd zijn om je te laten slagen, zodat zijn connecties een hogere omzet draaien!
Zhensational, wees toch niet zo snel op je, jullie Zhensationals teentjes getrapt, gore huiliequote:Op maandag 3 juli 2006 15:10 schreef Zhensational het volgende:
MB, gore bitch, je zou blij moeten zijn omdat je in de sig vanZhensational
staat. Maar nee, met jou is het alleen maar whine, whine, whine!
!
OK, doe dan maar enkelvoud.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zhensational, wees toch niet zo snel op je, jullie Zhensationals teentjes getrapt, gore huilie![]()
![]()
Dat klínkt toch niet man
Nha, dat komt niet zo nauw.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij moet wel iets kleiner qua bestandsgrootte. 100 kb is het maximum.
Meldtopic te grote webicons deel 2quote:Op maandag 3 juli 2006 19:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha, dat komt niet zo nauw.Er zijn er genoeg aangekaard die nog groter zijn en daar wordt ook niks op ondernomen.
Daarbij, als je hem niet via de space van Fok! host dan kan ik me het probleem niet zo goed voorstellen.
![]()
I Know,quote:Op maandag 3 juli 2006 19:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Meldtopic te grote webicons deel 2
Ik wou al zeggen... Wat weet jij daarvan?!quote:Op maandag 3 juli 2006 19:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, doe dan maar enkelvoud.![]()
[edit:] Ehm... tenminste... ik denk dat Zhensational dat zou willen![]()
quote:
Ja, komt door al die kloons.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]Anders haal je Babs en MB even door elkaar.
![]()
ik wou net zeggen.......quote:Op maandag 3 juli 2006 19:29 schreef Zhenar het volgende:Anders haal je Babs en MB even door elkaar.
![]()
WIJ zijn allemaal geen kloons hoorquote:
Nou, joechei.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:35 schreef Zhenar het volgende:
Net in Shownieuws was een foto van Bea met twee kleinkinderen: Luana en Zaria, waarop ze super leuk lachen... kan iemand die vinden?![]()
[edit:] Heb 'em al:
[afbeelding]!
Erken de liefheid van die foto!quote:Op maandag 3 juli 2006 19:37 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Nou, joechei.Betaal ik dáár nou belasting voor?
hihi die Luana is wel tof!!quote:Op maandag 3 juli 2006 19:35 schreef Zhenar het volgende:
Net in Shownieuws was een foto van Bea met twee kleinkinderen: Luana en Zaria, waarop ze super leuk lachen...
Hoezo, betaal jij dan nog belasting?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:37 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Nou, joechei.Betaal ik dáár nou belasting voor?
Tja, ik sprak niet in het bijzonder over u.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies, laat ons - de kloonlozen - er lekker buiten
Liefheid? Liefheid? Ik zie drie zwakzinnigen op een bankje blij zitten te kraaien, omdat ze weer eens geld hebben gekregen van de gewone man met de pet!quote:Op maandag 3 juli 2006 19:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Erken de liefheid van die foto!![]()
En respecteer het Koningshuis!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wel, ja. Ik ben een eerlijke burger!quote:Op maandag 3 juli 2006 19:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoezo, betaal jij dan nog belasting?![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoezo, betaal jij dan nog belasting?![]()
[..]
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:17 schreef Bupatih het volgende:
Maarre...ga je hem morgen hoogstpersoonlijk inzingen op FOK!radio?Ik denk dat Nolius dat heel erg leuk zal vinden.
Hier de Spinvis-tekstquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:48 schreef PeRi het volgende:
FokRadio aan zet.
Tja, ik dacht het even snel te doen voordat het moment voorbij was.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
Alleen jammer dat dat laatste woordje ('gebleven') haast niet te zien is.
Laster!quote:Op maandag 3 juli 2006 19:41 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Liefheid? Liefheid? Ik zie drie zwakzinnigen op een bankje blij zitten te kraaien, omdat ze weer eens geld hebben gekregen van de gewone man met de pet!'t Is een schande, wat ik je brom!
Ik heb hem maar even vereeuwigd in mijn fotoboek.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, ik dacht het even snel te doen voordat het moment voorbij was.![]()
Oh, Leuven is ook heel tof voor een dagje uitquote:Op maandag 3 juli 2006 19:49 schreef PeRi het volgende:
Brussel is trouwens echt heel leuk. Aanrader als iemand enkele dagen ertussenuit wilt en niet voor al te duur weg wilt.
Amsterdam ookquote:Op maandag 3 juli 2006 20:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, Leuven is ook heel tof voor een dagje uit
Verpest het nou nietquote:Op maandag 3 juli 2006 18:40 schreef Bupatih het volgende:
Oh, er zit een lelijk zwart randje onderaan!
Nou ja, boeiend...het is BVO/Cristiano Ronaldo maar.[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |