Waar maak je je druk om?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk jij eerder, aangezien je het hebt over een stok in mijn reet en meteen van je stoel springt als iemand het wóórd 'sodomie' (dus niet per se de betekenis ervan) als vuil bestempelt.
Flikker toch op, zeg!
Hee, ik heb een oranje fan.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[[afbeelding]] Hallo, ik ben een fan van Odysseuzzz.[/[afbeelding]]
De vraag is eerder: waar maak jij je druk om, als iemand het woord 'sodomie' 'vies' noemt.quote:
Of je onderschat gewoon die sodomie-postende user, omdat jij denkt dat hij niet weet wat het inhoudt en dat homofilie niet vies is.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar daarbij voelde ik me niet geroepen om er iets van te zeggen.
Van mij?!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[[afbeelding]] Hallo, ik ben een fan van Odysseuzzz.[/[afbeelding]]
Sodomie is toch wel wat algemener dan homofilie?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vraag is eerder: waar maak jij je druk om, als iemand het woord 'sodomie' 'vies' noemt.
Je bent te snel op je pik getrapt en je stelt je als het ware op als de beschermheilige van alle homo's.Helemaal door deze post:
[..]
Of je onderschat gewoon die sodomie-postende user, omdat jij denkt dat hij niet weet wat het inhoudt en dat homofilie niet vies is.
Ik onderschat K_man helemaal niet. En misschien ben ik wel snel op mijn pik getrapt, maar waarom moet jij je er druk over maken, vooral als het deze keer niet eens tegen jou was.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vraag is eerder: waar maak jij je druk om, als iemand het woord 'sodomie' 'vies' noemt.
Je bent te snel op je pik getrapt en je stelt je als het ware op als de beschermheilige van alle homo's.
Of je onderschat gewoon die sodomie-postende user, omdat jij denkt dat hij niet weet wat het inhoudt en dat homofilie niet vies is.
Svenquote:
Het is alletwee een gruwelquote:Op maandag 3 juli 2006 21:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Sodomie is toch wel wat algemener dan homofilie?!
Omdat je post nergens op sloeg.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik onderschat K_man helemaal niet. En misschien ben ik wel snel op mijn pik getrapt, maar waarom moet jij je er druk over maken, vooral als het deze keer niet eens tegen jou was.
Dude, het is een post van mij, die slaan wel vaker nergens op.quote:
Volgens mij was dat vroeger wel zo, ja.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Sodomie is toch wel wat algemener dan homofilie?!
verkeertquote:Op maandag 3 juli 2006 21:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nope, WannaBeMeZhenar!!!![]()
![]()
Okekomen de rose letters met jou naam verkeert geschreven weer!
I second that.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dude, het is een post van mij, die slaan wel vaker nergens op.
Dan doe je dat niet.quote:Ik heb vandaag echt geen zin om mijn (blijkbaar enigszins verwarrende) denkwijze uit te moeten leggen.
En dat noemt zich een taalpurist.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij was dat vroeger wel zo, ja.Maar nu slaat het bijna altijd op homoseksualiteit.
O, ik was even in de veronderstelling dat die zich ook bezig hielen met het vasthouden aan oorspronkelijke betekenissen.quote:
Jij moet niet zoveel veronderstellen!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, ik was even in de veronderstelling dat die zich ook bezig hielen met het vasthouden aan oorspronkelijke betekenissen.!
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Zhenar
geile
taalpurist
spank
me
hard
.
Je klinkt als HB.quote:
Bijbelkennis, mên!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:31 schreef MissBliss het volgende:
Ik wist niet eens wat sodomie is... Maar niks mis met die woorden.
Tot voor kort wist ik idd niet wat Sodom en Gomorra waren..quote:
Dat is een hard potlood?quote:
Ketters op de verbandstapel.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tot voor kort wist ik idd niet wat Sodom en Gomorra waren..
Dan nog zie ik niet helemaal het verband
Ik weet zelfs wie HB is en ik ben nog maar net geregistreerd!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat is een hard potlood?![]()
![]()
.
Wie is HB nu weer?.
Ik klink nu ondertussen wel zo'n beetje als het halve forum.!
Ja, Zhenar.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:39 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Ik weet zelfs wie HB is en ik ben nog maar net geregistreerd!![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tot voor kort wist ik idd niet wat Sodom en Gomorra waren..
Dan nog zie ik niet helemaal het verband
quote:Sodom en Gomorra
twee steden in Kanaän, die bij een ontzettende verbranding van het geheele dal Siddim, verdelgd werden. Men schreef deze ramp toe aan de straffende rechtvaardigheid van God over de zedeloosheid, de natuurlijke ontucht, waaraan de inwoners van Sodom zich schuldig maakten. Thans duidt men bij overdracht door die twee steden een plaats vol zedenbederf aan.
BRON
Lots vrouw heeft een broer in Amsterdam!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]De jeugd van tegenwoordig! [afbeelding]
Aangezien ik te lui ben om het hele verhaal te gaan vertellen, moet je het maar doen met deze link.
Laten we het maar op houden dat in die steden dingen gebeurden die in die tijd 'not done' waren.Waaronder homoseksualiteit.
Alsjeblieft:quote:Op maandag 3 juli 2006 21:48 schreef BVO het volgende:
Bupa, het is zeker een onmogelijke en vreemde vraag als ik vraag of deook ingezoomd kan?
.
Wat nou de jeugd?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig! [afbeelding]
Aangezien ik te lui ben om het hele verhaal te gaan vertellen, moet je het maar doen met deze link.
Laten we het maar op houden dat in die steden dingen gebeurden die in die tijd 'not done' waren.Waaronder homoseksualiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |