Dat zou nog eens mooi zijn.. Ronaldo met 2 blauwe ogen en een gebroken neus (op z'n minst)quote:Voetbal is oorlog", zo zei Rinus Michels in 1974. Hiermee bedoelde hij te zeggen dat binnen het voetbalveld alle middelen zijn geoorloofd om te winnen. Sommige voetballers lijken deze uitspraak iets te letterlijk te nemen. Een mooi voorbeeld hiervan is Wayne Rooney.
Het 20-jarige talent wil naar aanleiding van de wedstrijd Engeland - Portugal zijn ploeggenoot bij Manchester United, Cristiano Ronaldo, flink voor zijn bek slaan. "Ik zal hem een pak rammel geven op de eerste training bij Manchester United. Ik denk niet dat ik ooit nog op een normale manier met hem kan spelen", aldus de getergde speler.
Tijdens de westrijd trapte Rooney, al dan niet bewust, op het geslachtsdeel van een Portugese speler. Op aandringen van Ronaldo gaf de scheidsrechter hem een rode kaart. Op camerabeelden was te zien dat Ronaldo na de rode kaart genieperig een knipoog gaf naar zijn trainer. Volgens Rooney had de Portugees aan het begin van de wedstrijd al gezegd dat hij hem een rode kaart zou aansmeren.
De Engelsman kan deze actie niet verkroppen, en wil de Portugees tijdens de volgende training daarvoor afstraffen. Volgens oud-international Alan Shearer is dat ook niet meer dan logisch. "Ik denk dat Wayne dat gewoon op het trainingsveld bij United moet doen."
Nederlandse homo's daarentegen zullen een gezichtsmetamorfose van de Portugees niet op prijs stellen. Hij is in zijn huidige vorm verkozen tot de mooiste, knapste en meeste sexy speler van het WK.
alleen al voor die knipoogquote:Op maandag 3 juli 2006 15:09 schreef Woldo het volgende:
Slechte verliezer die Rooney, wie zegt dat die scheids sowieso geen rode kaart had willen geven? Hij stond er met zijn neus op dus.
Pfff die barst al in huilen uit voordat Rooney de eerste klap uitdeeltquote:Op maandag 3 juli 2006 15:11 schreef Hathor het volgende:
Zou wel lachen zijn als die Ronaldo een gigantische vechtersbaas blijkt te zijn, en dat ie dat lelijk propje van een Rooney helemaal opknapt op het momet dat ie wat probeert.![]()
die gaat al huilen als rooney naar 'm wijst..IIk weet eigenlijk niet of je voor zoiets geschorst zou kunnen worden...Door man united misschien...quote:Op maandag 3 juli 2006 15:11 schreef Hathor het volgende:
Zou wel lachen zijn als die Ronaldo een gigantische vechtersbaas blijkt te zijn, en dat ie dat lelijk propje van een Rooney helemaal opknapt op het momet dat ie wat probeert.![]()
Idd.. egoistisch rotventje.. gaat ie janken als 't hem niet tegenstaat. Maar 't past wel bij de portugese ploeg (net als scolariquote:Op maandag 3 juli 2006 15:17 schreef pfaf het volgende:
C. Ronaldo had ook niet bij mij in één team moeten zitten. Jankend, verwend nest.
Ga maar vast op de grond liggen, dan pak ik het keukentrapje en spring vanaf 2 meter hoog vol in je kruis.quote:
Ahh jij bent zeker ook zo'n matenaaier?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:19 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ga maar vast op de grond liggen, dan pak ik het keukentrapje en spring vanaf 2 meter hoog vol in je kruis.![]()
Waar leidt je dat uit af?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:20 schreef Isdatzo het volgende:
Ahh jij bent zeker ook zo'n matenaaier?
Nou, omdat je sympathiseert met ronaldo.. die een matenaaier is.. dat is gebleken hèquote:
de vraag is of ie wel van plan was rood te trekken hèquote:Op maandag 3 juli 2006 15:21 schreef TeazNutz het volgende:
Ik snap het gezeik niet, waarom kreeg Rooney rood?
Omdat hij carvalho in zijn ballen trapte, daar word ff overheen gekeken...
Wat een BS, 100% terecht dat ie rood kreeg. Ik snap de frustratie wel bij Rooney, maar het is 100% zijn eigen schuld.
De scheids stond er 2meter naast, en zag zelf wat er gebeurde....
Iemand een rode kaart aansmeren vind jij normaal?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:21 schreef TeazNutz het volgende:
Ik snap het gezeik niet,
het gaat er ook niet om of het rood is of niet...tuurlijk was het rood, maar ga je dan als teamgenoot nog extra lopen zeiken tegen de scheids, en na de rode kaart naar de bank knipogen: "zo! doe ik dat even goed he!"...om van tequote:Op maandag 3 juli 2006 15:21 schreef TeazNutz het volgende:
Ik snap het gezeik niet, waarom kreeg Rooney rood?
Omdat hij carvalho in zijn ballen trapte, daar word ff overheen gekeken...
Wat een BS, 100% terecht dat ie rood kreeg. Ik snap de frustratie wel bij Rooney, maar het is 100% zijn eigen schuld.
De scheids stond er 2meter naast, en zag zelf wat er gebeurde....
Lijkt me niet relevant, het is gewoon rood.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
de vraag is of ie wel van plan was rood te trekken hè
Zegt wie? Ik hoor iedereen dat roepen, maar heb nog geen bewijslast gelezen.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En ronaldo had al tegen rooney gezegd dat hij zou zorgen dat ie eraf gestuurd zou worden..
Nee, ik heb een hekel aan Rooney.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:21 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, omdat je sympathiseert met ronaldo.. die een matenaaier is.. dat is gebleken hè
Daar draait de hele discussie om, dus het is wel degelijk relevant. Wel even bij de les blijven hè...quote:Op maandag 3 juli 2006 15:24 schreef Steijn het volgende:
[..]
Lijkt me niet relevant, het is gewoon rood.
ik geloof rooney eerder dan ronaldo? Jij niet?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:24 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Zegt wie? Ik hoor iedereen dan roepen, maar heb nog geen bewijslast gelezen.
Dat filmpje is duidelijk, of komt dat verhaal uit de mond van Rooney.......
Eigenlijk wel, zo verhoog je je eigen winkansen.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Iemand een rode kaart aansmeren vind jij normaal?
Voetbal is oorlog he, refererent aan de enige coach die Nederland ooit kampioen gemaakt heeft.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Idd.. ik ben 't volledig eens met de postquote:Op maandag 3 juli 2006 15:24 schreef Richardfun het volgende:
Ik ben tegen geweld op het veld, maar ik ben nog meer tegen matennaaierij. Dat die actie rood waard was staat buiten kijf, maar volgens Rooney had C. Ronaldo dus al van tevoren gezegd dat hij hem een kaart zou aannaaien, en dan dat knipoogje naar Scolari nadat de kaart was gegeven. Ik zou hem ook doormidden willen schoppen dan hoor...
Jong, ga weer buitenspelenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog he, refererent aan de enige coach die Nederland ooit kampioen gemaakt heeft.
daarom krijgen spelers die om een gele kaart vragen zelf geel...spelbederf...dus absoluut niet normaal...quote:Op maandag 3 juli 2006 15:26 schreef XiChico het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, zo verhoog je je eigen winkansen.
Die scheids stond er boven op man, iedereen roept dat C Ronaldo erom vroeg etc. Hoe weet je nou dat hij die kaart al niet wilde geven?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had de scheidsrechter zowieso een rode kaart getrokken.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
ik voetbalde zelf ook (nu niet meer, kruisband blessure enzoquote:Op maandag 3 juli 2006 15:28 schreef Dynia het volgende:
even offtopic...diegene die het normaal vinden van Ronaldo...voetballen die zelf ook?..just curious...:)
tja, ik denk dat de reactie van rooney wel veelzeggend is. hij roept iets tegen ronaldo, en duwt hem weg...Lijkt me een reactie die aangeeft dat ronaldo een kaart probeerde aan te smeren...Als ronaldo zegt: "Scheids, een rode kaart is niet nodig"...had Rooney echt niet zo gereageerd...quote:Op maandag 3 juli 2006 15:28 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Die scheids stond er boven op man, iedereen roept dat C Ronaldo erom vroeg etc. Hoe weet je nou dat hij die kaart al niet wilde geven?
Hij stond er misschien 2 meter naast, het is een harde overtreding die mijn inziens goed is bestraft. LET OP, ik ben er niet voor om kaarten te vragen, dat is niet ok. Maar ik wil het wel eens met feiten onderbouwd zien dat C. Ronaldo om een kaart vroeg.
Het is het woord van Rooney tegen Ronaldo.
Zodra het daadwerkelijk duidelijk is, zal ik de eerste zijn die zijn mening bijsteld!
wie weet. Rooney was ook gewoon niet fit, en kreeg geen enkele normale bal als eenzame spits...die actie was gewoon frustratie, en verdiende zeker rood. neemt niet weg dat Ronaldo gewoon de boel (zijn f***ing eigen teamgenoot!) probeert te naaien..anders kan ik het niet zeggenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:32 schreef Hathor het volgende:
Tsja, ik weet niet hoor, laat Rooney eerst maar weer eens een beetje fasoenlijk leren voetballen. Hij was toch de golden boy van het Engelse voetbal ? Hij heeft echt niks, maar dan ook helemaal niks laten zien. Nu een beetje stennis gaan lopen schoppen achteraf is volgens mij alleen maar om de aandacht af te leiden van zijn eigen beroerde spel. Heel Engeland heeft lopen gillen dat ie op tijd fit moest zijn, omdat het zonder hem helemaal niks zou worden. Nou...MET hem was het ook helemaal niks, en dat mag ook wel eens gezegd worden.
Ikzelf heb zo het idee dat Rooney net zo'n over het paard getilde mafketel is als Gascoigne, daar was indertijd Engeland ook helemaal lyrisch over. Hij heeft zegge en schrijven 1 leuk toernooitje gespeeld, en daarna is ie geloof ik alleen maar lazarus geweest en heeft ie van alles geprobeerd om op debiele manieren in het nieuws te komen, wat in Engeland niet zo veel moeite kost overigens. Als ik nu naar Rooney kijk, zie ik al gelijkenissen met Gascoigne, dus over een jaar of twee zal het wel net zo'n poof zijn ook.![]()
Dat niet fit zijn is geen excuus wat de Engelsen moeten gaan gebruiken, want dan hadden ze hem gewoon niet mee moeten nemen. Wat heb je nou aan geblesseerde of half fitte spelers ? En dat ie een eenzame spits was, tsja...wat wil je met zo'n laffe coach ? Dat systeem wat ze speelden spreekt nou niet bepaald uit dat ze op de overwinning willen spelen. En ik kan me toch ook niet echt voorstellen dat ze het bewust op penalties willen laten aankomen, Engeland in ieder geval niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:36 schreef Dynia het volgende:
[..]
wie weet. Rooney was ook gewoon niet fit, en kreeg geen enkele normale bal als eenzame spits...die actie was gewoon frustratie, en verdiende zeker rood. neemt niet weg dat Ronaldo gewoon de boel (zijn f***ing eigen teamgenoot!) probeert te naaien..anders kan ik het niet zeggen
Kan wel zo zijn, maar dat doet er in deze discussie helemaal GEEN ENE FUCK toe!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:32 schreef Hathor het volgende:
Tsja, ik weet niet hoor, laat Rooney eerst maar weer eens een beetje fasoenlijk leren voetballen. Hij was toch de golden boy van het Engelse voetbal ? Hij heeft echt niks, maar dan ook helemaal niks laten zien. Nu een beetje stennis gaan lopen schoppen achteraf is volgens mij alleen maar om de aandacht af te leiden van zijn eigen beroerde spel. Heel Engeland heeft lopen gillen dat ie op tijd fit moest zijn, omdat het zonder hem helemaal niks zou worden. Nou...MET hem was het ook helemaal niks, en dat mag ook wel eens gezegd worden.
Ikzelf heb zo het idee dat Rooney net zo'n over het paard getilde mafketel is als Gascoigne, daar was indertijd Engeland ook helemaal lyrisch over. Hij heeft zegge en schrijven 1 leuk toernooitje gespeeld, en daarna is ie geloof ik alleen maar lazarus geweest en heeft ie van alles geprobeerd om op debiele manieren in het nieuws te komen, wat in Engeland niet zo veel moeite kost overigens. Als ik nu naar Rooney kijk, zie ik al gelijkenissen met Gascoigne, dus over een jaar of twee zal het wel net zo'n poof zijn ook.![]()
Dat bepaal jij niet mafketel.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, maar dat doet er in deze discussie helemaal GEEN ENE FUCK toe!
ben ik zeker met je eens, er zijn meerdere zogenaamde half geblesseerde vedettes die perse mee moesten naar het WK door de mand gevallen...vd vaart anyone?..maar daar gaat het hier niet om...:)quote:Op maandag 3 juli 2006 15:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat niet fit zijn is geen excuus wat de Engelsen moeten gaan gebruiken, want dan hadden ze hem gewoon niet mee moeten nemen. Wat heb je nou aan geblesseerde of half fitte spelers ? En dat ie een eenzame spits was, tsja...wat wil je met zo'n laffe coach ? Dat systeem wat ze speelden spreekt nou niet bepaald uit dat ze op de overwinning willen spelen. En ik kan me toch ook niet echt voorstellen dat ze het bewust op penalties willen laten aankomen, Engeland in ieder geval niet.![]()
Tokkiequote:Op maandag 3 juli 2006 15:47 schreef BVO het volgende:
Hij ziet er dus niet alleen uit als een zwakzinnige Tokkie, hij is het ook nog eens.
Joh, das hetzelfdequote:Op maandag 3 juli 2006 15:51 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
TokkieEerder een kamper met z'n oorbelletjes en gejank als ie z'n zin niet krijgt
Dan nog moeten voetballers in het algemeen niet zo janken en gewoon de beslissingen aan de scheidsrechter overlaten.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:09 schreef Woldo het volgende:
Slechte verliezer die Rooney, wie zegt dat die scheids sowieso geen rode kaart had willen geven? Hij stond er met zijn neus op dus.
Dan mogen ze wel wat fatsoenlijke scheidsrechters inkopen bij de FIFAquote:Op maandag 3 juli 2006 15:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan nog moeten voetballers in het algemeen niet zo janken en gewoon de beslissingen aan de scheidsrechter overlaten.
eenschquote:Op maandag 3 juli 2006 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel wat fatsoenlijke scheidsrechters inkopen bij de FIFA
dudequote:Op maandag 3 juli 2006 15:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee.. maar ík wel.. en hij heeft gelijk
Nee, jij ook niet. En hij heeft geen gelijk. Waar gaat dit topic over ? Over Rooney die Ronaldo wil gaan slaan omdat ie zich belazert voelt toch ? Nou, ik zeg dat ie ten eerste de hand in eigen boezem moet steken, en dat ik denk dat deze poeha hem wel goed uitkomt, want de Engelse pers had anders brandhout van he gemaakt, net zoals ze in het verleden met Beckham ook wel eens gedaan hebben, maar dit is een goed rookgordijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee.. maar ík wel.. en hij heeft gelijk
Daar krijg je nog geen rechten doorquote:Op maandag 3 juli 2006 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik ben de TS...![]()
ga maar weer buitenspelen![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:20 schreef Inca het volgende:
perfecte scheids voor ronaldo
http://video.google.com/videoplay?docid=-6056144421068445333&q=gay
Hoezo? Die had ook meteen rood moeten krijgen.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:12 schreef Rekkie het volgende:
Boulahrouz is de kneus in dit verhaal
Op de trainingsvelden wordt zo iets echt wel beslecht hoor.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:31 schreef start_finish het volgende:
blaffende honden bijten niet, hij gaat niet echt in de pers zeggen dat hij iemand gaat slaan en het dan ook nog echt doen. Hij wil hem alleen maar een hint geven dat hij hem niet mag.
Reken maar dat hij een tik krijgt, is het niet zomaar is het wel in een duelquote:Op maandag 3 juli 2006 17:31 schreef start_finish het volgende:
blaffende honden bijten niet, hij gaat niet echt in de pers zeggen dat hij iemand gaat slaan en het dan ook nog echt doen. Hij wil hem alleen maar een hint geven dat hij hem niet mag.
ja jij weet er natuurlijk alles van hè..quote:Op maandag 3 juli 2006 17:31 schreef start_finish het volgende:
Nee, maar je bent toch best dom al ga je van tevoren zeggen dat je iemand gaat slaan.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja jij weet er natuurlijk alles van hè..![]()
Ongezouten kritiek ook op die Ronaldo in dat filmpje van de heren.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:11 schreef pinkplatinum het volgende:
http://youtube.com/watch?v=IqC3NE7TYVE![]()
![]()
Als ik de beelden bekijk lijkt het wel of de referee een rode kaart geeft om de duw die Rooney aan Ronaldo gaf nadat die vieze vuile kuthond om een kaart aan het vragen was.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:43 schreef Zjakkie het volgende:
Die rode kaart was sowieso terecht, of Ronaldo er nou iets over had gezegd of niet. En daarbij geloof ik echt niet dat een scheidsrechter naar een speler gaat luisteren over zulke beslissingen.
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:15 schreef Steijn het volgende:
Rooneydat rood heb je toch echt aan jezelf te danken.
Heb jij 't wk wel een beetje gevolgd ehh?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:43 schreef Zjakkie het volgende:
Die rode kaart was sowieso terecht, of Ronaldo er nou iets over had gezegd of niet. En daarbij geloof ik echt niet dat een scheidsrechter naar een speler gaat luisteren over zulke beslissingen.
Ja zoiets..quote:Op maandag 3 juli 2006 18:37 schreef Nielsch het volgende:
Ronaldo kennende kan hij de avond voor de eerste training niet slapen en belt hij ´s ochtends huilend z´n mammie op om te zeggen dat die enge Wayne hem gaat slaan.
Ja, dat kan.. maar dan moet ik meer moeite doen.. Jij wil later modje worden?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:23 schreef VoreG het volgende:
Dat kan ook gewoon in 1 post..
Wat ben jij traag van begrip. Rooney kreeg rood omdat hij keihard in de ballen van een tegenspeler trapte, niet om wat Ronaldo deed. Ronaldo is immers de scheidsrechter niet, als je daaraan twijfelt: dat zie je aan de kleur van z'n shirt.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee kijk wel uit, je hebt trouwens wel een grote bek voor een 12 jarige. Het gehele topic al.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat kan.. maar dan moet ik meer moeite doen.. Jij wil later modje worden?![]()
De scheids reageert niet op die overtreding. Let maar op hoe hij staat en nergens op reageert. Op het moment dat Rooney Ronaldo wegduwt reageert de scheids en moet Rooney zich melden. Ik denk daarom dat Rooney een vrij negatieve uitlating heeft gedaan.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:30 schreef whispers het volgende:
[..]
Wat ben jij traag van begrip. Rooney kreeg rood omdat hij keihard in de ballen van een tegenspeler trapte, niet om wat Ronaldo deed. Ronaldo is immers de scheidsrechter niet, als je daaraan twijfelt: dat zie je aan de kleur van z'n shirt.
waar haal jij vandaan dat ik 12 ben?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee kijk wel uit, je hebt trouwens wel een grote bek voor een 12 jarige. Het gehele topic al.
pauperquote:Beroep Helpdesk
O ja bedankt, dat moest ik nog weghalen.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
waar haal jij vandaan dat ik 12 ben?![]()
Ik doe teminste fatsoenlijk werk en ben geen
[..]
pauper![]()
Ok, laat mij maar eens reacties van mij zien waaruit blijkt dat ik 12 benquote:Op maandag 3 juli 2006 19:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
O ja bedankt, dat moest ik nog weghalen.
Aan je reacties te zien ben je 12, is niet erg hoor.
Ach, je kan in iedergeval z'n hoofd dusdanig verminken dat hij niet meer kan huilen.. zal een grote verbetering zijnquote:Op maandag 3 juli 2006 19:36 schreef ShaoliN het volgende:
Je zou hopen dat hij hem een hersenletsel zou slaan. Anderzijds is het daar al te laat voor volgens mij.
Ik had je 10 geschat.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok, laat mij maar eens reacties van mij zien waaruit blijkt dat ik 12 ben![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:37 schreef HAL9000S het volgende:
Als ik Ronaldo was dan zou ik net voor de training snel ff z'n veters aan elkaar vastknopen.
quote:
ach, van seniele bejaarden trek ik me niks aan, voor jou geen uitzonderingquote:Geb. Datum 24-12-1870
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
ach, van seniele bejaarden trek ik me niks aan, voor jou geen uitzondering![]()
Hij is goedquote:Op maandag 3 juli 2006 19:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij gaat Ronaldo dat handig aanpakken, die geeft Rooney snel een briefje met aan beide kanten zie ommezijde. Dat houdt Rooney wel een paar uur bezig en dan is die training natuurlijk weer gedaan.
Oftewel, Rooney moet zich niet zo op laten naaienquote:Op maandag 3 juli 2006 19:30 schreef VoreG het volgende:
De scheids reageert niet op die overtreding. Let maar op hoe hij staat en nergens op reageert. Op het moment dat Rooney Ronaldo wegduwt reageert de scheids en moet Rooney zich melden. Ik denk daarom dat Rooney een vrij negatieve uitlating heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |