abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2006 @ 15:08:11 #1
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39475327
van de FP ( )
quote:
Voetbal is oorlog", zo zei Rinus Michels in 1974. Hiermee bedoelde hij te zeggen dat binnen het voetbalveld alle middelen zijn geoorloofd om te winnen. Sommige voetballers lijken deze uitspraak iets te letterlijk te nemen. Een mooi voorbeeld hiervan is Wayne Rooney.

Het 20-jarige talent wil naar aanleiding van de wedstrijd Engeland - Portugal zijn ploeggenoot bij Manchester United, Cristiano Ronaldo, flink voor zijn bek slaan. "Ik zal hem een pak rammel geven op de eerste training bij Manchester United. Ik denk niet dat ik ooit nog op een normale manier met hem kan spelen", aldus de getergde speler.

Tijdens de westrijd trapte Rooney, al dan niet bewust, op het geslachtsdeel van een Portugese speler. Op aandringen van Ronaldo gaf de scheidsrechter hem een rode kaart. Op camerabeelden was te zien dat Ronaldo na de rode kaart genieperig een knipoog gaf naar zijn trainer. Volgens Rooney had de Portugees aan het begin van de wedstrijd al gezegd dat hij hem een rode kaart zou aansmeren.

De Engelsman kan deze actie niet verkroppen, en wil de Portugees tijdens de volgende training daarvoor afstraffen. Volgens oud-international Alan Shearer is dat ook niet meer dan logisch. "Ik denk dat Wayne dat gewoon op het trainingsveld bij United moet doen."

Nederlandse homo's daarentegen zullen een gezichtsmetamorfose van de Portugees niet op prijs stellen. Hij is in zijn huidige vorm verkozen tot de mooiste, knapste en meeste sexy speler van het WK.
Dat zou nog eens mooi zijn.. Ronaldo met 2 blauwe ogen en een gebroken neus (op z'n minst)

Damn wat zou ik Rooney graag helpen om dat stuk vreten een keer flink op z'n bek te timmeren

Ronaldo
Huilen dan.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:09:32 #2
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_39475367
Slechte verliezer die Rooney, wie zegt dat die scheids sowieso geen rode kaart had willen geven? Hij stond er met zijn neus op dus.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
pi_39475382
Het zijn alletwee kneuzen. (Wel met veel geld, dus toch een beetje respect )
  maandag 3 juli 2006 @ 15:10:58 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39475427
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:09 schreef Woldo het volgende:
Slechte verliezer die Rooney, wie zegt dat die scheids sowieso geen rode kaart had willen geven? Hij stond er met zijn neus op dus.
alleen al voor die knipoog
Huilen dan.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:11:06 #5
117098 Hathor
Effe niet
pi_39475434
Zou wel lachen zijn als die Ronaldo een gigantische vechtersbaas blijkt te zijn, en dat ie dat lelijk propje van een Rooney helemaal opknapt op het momet dat ie wat probeert.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:12:01 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39475456
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:11 schreef Hathor het volgende:
Zou wel lachen zijn als die Ronaldo een gigantische vechtersbaas blijkt te zijn, en dat ie dat lelijk propje van een Rooney helemaal opknapt op het momet dat ie wat probeert.
Pfff die barst al in huilen uit voordat Rooney de eerste klap uitdeelt
Huilen dan.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:12:48 #7
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_39475557
Rooney dat rood heb je toch echt aan jezelf te danken.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:16:13 #9
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_39475628
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:11 schreef Hathor het volgende:
die gaat al huilen als rooney naar 'm wijst..IIk weet eigenlijk niet of je voor zoiets geschorst zou kunnen worden...Door man united misschien...

Als rooney het niet doet, doen andere verdedigers het in de premier league wel...die gast kan beter weg gaan uit Engeland
  maandag 3 juli 2006 @ 15:17:45 #11
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_39475629
C. Ronaldo had ook niet bij mij in één team moeten zitten. Jankend, verwend nest.
pi_39475668
Go Rooney, go Rooney, Ronaldo
  maandag 3 juli 2006 @ 15:19:50 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39475690
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:17 schreef pfaf het volgende:
C. Ronaldo had ook niet bij mij in één team moeten zitten. Jankend, verwend nest.
Idd.. egoistisch rotventje.. gaat ie janken als 't hem niet tegenstaat. Maar 't past wel bij de portugese ploeg (net als scolari ) Als ronaldo in engeland blijft spelen heb ik zo'n gevoel dat 't een heel ongezond seizoen wordt voor 'm

Huilen dan.
pi_39475694
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:
Rooney
Ga maar vast op de grond liggen, dan pak ik het keukentrapje en spring vanaf 2 meter hoog vol in je kruis.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:20:23 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39475716
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:19 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ga maar vast op de grond liggen, dan pak ik het keukentrapje en spring vanaf 2 meter hoog vol in je kruis.
Ahh jij bent zeker ook zo'n matenaaier?
Huilen dan.
pi_39475740
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:20 schreef Isdatzo het volgende:
Ahh jij bent zeker ook zo'n matenaaier?
Waar leidt je dat uit af?
pi_39475762
Geen slimme actie van Rooney (in iemand z'n kruis gaan staan).
Maar Ronaldo Die kan zich beter bezig houden met huilen, daar is hij tenminste goed in
pi_39475768
Ik snap het gezeik niet, waarom kreeg Rooney rood?
Omdat hij carvalho in zijn ballen trapte, daar word ff overheen gekeken...

Wat een BS, 100% terecht dat ie rood kreeg. Ik snap de frustratie wel bij Rooney, maar het is 100% zijn eigen schuld.
De scheids stond er 2meter naast, en zag zelf wat er gebeurde....
  maandag 3 juli 2006 @ 15:21:58 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39475787
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:21 schreef Steijn het volgende:

[..]

Waar leidt je dat uit af?
Nou, omdat je sympathiseert met ronaldo.. die een matenaaier is.. dat is gebleken hè
Huilen dan.
pi_39475791
Zuid Europese voetballers zijn meer primadonna's dan doorgewinterde (eerlijke) sportstrijders..
Dit geldt overigens ook voor onze Nederlandse 'trots' .. Luie miljonairs zonder resultaatverplichting, lekker lullen zakken vullen...
  maandag 3 juli 2006 @ 15:22:46 #22
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39475810
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:21 schreef TeazNutz het volgende:

Wat een BS, 100% terecht dat ie rood kreeg. Ik snap de frustratie wel bij Rooney, maar het is 100% zijn eigen schuld.
de vraag is of ie wel van plan was rood te trekken hè
En ronaldo had al tegen rooney gezegd dat hij zou zorgen dat ie eraf gestuurd zou worden.. en dan die vuige knipoog
Huilen dan.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:23:20 #23
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_39475826
quote:
Ik snap het gezeik niet,
Iemand een rode kaart aansmeren vind jij normaal?
pi_39475831

Ik hoop dat ze C. Ronaldo in drieen schoppen
pi_39475862
quote:

het gaat er ook niet om of het rood is of niet...tuurlijk was het rood, maar ga je dan als teamgenoot nog extra lopen zeiken tegen de scheids, en na de rode kaart naar de bank knipogen: "zo! doe ik dat even goed he!"...om van te
pi_39475869
Ik ben benieuwd
pi_39475871
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
de vraag is of ie wel van plan was rood te trekken hè
Lijkt me niet relevant, het is gewoon rood.
pi_39475885
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En ronaldo had al tegen rooney gezegd dat hij zou zorgen dat ie eraf gestuurd zou worden..
Zegt wie? Ik hoor iedereen dat roepen, maar heb nog geen bewijslast gelezen.
Dat filmpje is duidelijk, of komt dat verhaal uit de mond van Rooney.......
pi_39475886
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:21 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, omdat je sympathiseert met ronaldo.. die een matenaaier is.. dat is gebleken hè
Nee, ik heb een hekel aan Rooney.
pi_39475889
Ik ben tegen geweld op het veld, maar ik ben nog meer tegen matennaaierij. Dat die actie rood waard was staat buiten kijf, maar volgens Rooney had C. Ronaldo dus al van tevoren gezegd dat hij hem een kaart zou aannaaien, en dan dat knipoogje naar Scolari nadat de kaart was gegeven. Ik zou hem ook doormidden willen schoppen dan hoor...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 3 juli 2006 @ 15:25:15 #31
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_39475900
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:24 schreef Steijn het volgende:

[..]

Lijkt me niet relevant, het is gewoon rood.
Daar draait de hele discussie om, dus het is wel degelijk relevant. Wel even bij de les blijven hè...
  maandag 3 juli 2006 @ 15:25:38 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39475912
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:24 schreef TeazNutz het volgende:

[..]

Zegt wie? Ik hoor iedereen dan roepen, maar heb nog geen bewijslast gelezen.
Dat filmpje is duidelijk, of komt dat verhaal uit de mond van Rooney.......
ik geloof rooney eerder dan ronaldo? Jij niet?
Huilen dan.
pi_39475930
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, zo verhoog je je eigen winkansen.
pi_39475934
quote:

[..]

Voetbal is oorlog he, refererent aan de enige coach die Nederland ooit kampioen gemaakt heeft.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:26:20 #35
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39475945
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:24 schreef Richardfun het volgende:
Ik ben tegen geweld op het veld, maar ik ben nog meer tegen matennaaierij. Dat die actie rood waard was staat buiten kijf, maar volgens Rooney had C. Ronaldo dus al van tevoren gezegd dat hij hem een kaart zou aannaaien, en dan dat knipoogje naar Scolari nadat de kaart was gegeven. Ik zou hem ook doormidden willen schoppen dan hoor...
Idd.. ik ben 't volledig eens met de post

Als je dat doet ben je een echte rat!
Huilen dan.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:26:41 #36
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39475957
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:26 schreef Steijn het volgende:

[..]

Voetbal is oorlog he, refererent aan de enige coach die Nederland ooit kampioen gemaakt heeft.
Jong, ga weer buitenspelen
Huilen dan.
pi_39475974
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:26 schreef XiChico het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, zo verhoog je je eigen winkansen.
daarom krijgen spelers die om een gele kaart vragen zelf geel...spelbederf...dus absoluut niet normaal...
pi_39476012
even offtopic...diegene die het normaal vinden van Ronaldo...voetballen die zelf ook?..just curious...:)
pi_39476031
quote:

[..]

Die scheids stond er boven op man, iedereen roept dat C Ronaldo erom vroeg etc. Hoe weet je nou dat hij die kaart al niet wilde geven?
Hij stond er misschien 2 meter naast, het is een harde overtreding die mijn inziens goed is bestraft. LET OP, ik ben er niet voor om kaarten te vragen, dat is niet ok. Maar ik wil het wel eens met feiten onderbouwd zien dat C. Ronaldo om een kaart vroeg.
Het is het woord van Rooney tegen Ronaldo.

Zodra het daadwerkelijk duidelijk is, zal ik de eerste zijn die zijn mening bijsteld!
pi_39476067
quote:

[..]

Waarschijnlijk had de scheidsrechter zowieso een rode kaart getrokken.
Netjes is het niet van Ronaldo, maar voor zo'n overtreding verdien je gewoon een rode kaart.

Rooney moet nu niet zielig gaan doen, omdat Ronaldo hem een kaart 'aansmeerde'
Het was volkomen terecht en deze reactie zegt genoeg over Rooney.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:30:04 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39476081
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:28 schreef Dynia het volgende:
even offtopic...diegene die het normaal vinden van Ronaldo...voetballen die zelf ook?..just curious...:)
ik voetbalde zelf ook (nu niet meer, kruisband blessure enzo ) en ik vind 't absoluut niet normaal.. zoiets zou ik nooit doen.. zelfs niet om kampioen te worden..

Vuile naaibeer dat 't is
Huilen dan.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:31:31 #42
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_39476123
Ik zou het eerst op een nette manier proberen.

Schadevergoeding. Hem gewoon een bepaald aantal wedstrijden niet laten spelen. Aanklacht indienen bij de FIFA.

Ik vind dat er erg veel onterechte straffen worden uitgedeeld op het veld. Die speler van Argentinië die een kaart kreeg voor schwalbe, terwijl die mof hem gewoon van achteren tackelde. Rood voor die mof + penalty had dat moeten zijn.

Brazilië tegen Frankrijk, doorgebroken speler wordt van achteren getackeld. Rood zou je zeggen, als het terecht was. Of niks, voordeel voor de verdedigende ploeg, goeie tackle. Nee wat geeft die gast geel + een vrije trap op een plaats waar je er bijna niks aan hebt.
pi_39476125
Had Ronaldo er ook niet voor gezorgt dat Ruud van Nistelrooy bij Man U was weg gestuurt?
Ferguson krijgt een leuke voorhoede volgende siezoen als ze echt gaan vechten.

Saha en Smith in de bassis bij Man U volgend siezoen dames en heren
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_39476140
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:28 schreef TeazNutz het volgende:

[..]

Die scheids stond er boven op man, iedereen roept dat C Ronaldo erom vroeg etc. Hoe weet je nou dat hij die kaart al niet wilde geven?
Hij stond er misschien 2 meter naast, het is een harde overtreding die mijn inziens goed is bestraft. LET OP, ik ben er niet voor om kaarten te vragen, dat is niet ok. Maar ik wil het wel eens met feiten onderbouwd zien dat C. Ronaldo om een kaart vroeg.
Het is het woord van Rooney tegen Ronaldo.

Zodra het daadwerkelijk duidelijk is, zal ik de eerste zijn die zijn mening bijsteld!
tja, ik denk dat de reactie van rooney wel veelzeggend is. hij roept iets tegen ronaldo, en duwt hem weg...Lijkt me een reactie die aangeeft dat ronaldo een kaart probeerde aan te smeren...Als ronaldo zegt: "Scheids, een rode kaart is niet nodig"...had Rooney echt niet zo gereageerd...
  maandag 3 juli 2006 @ 15:32:58 #45
117098 Hathor
Effe niet
pi_39476170
Tsja, ik weet niet hoor, laat Rooney eerst maar weer eens een beetje fasoenlijk leren voetballen. Hij was toch de golden boy van het Engelse voetbal ? Hij heeft echt niks, maar dan ook helemaal niks laten zien. Nu een beetje stennis gaan lopen schoppen achteraf is volgens mij alleen maar om de aandacht af te leiden van zijn eigen beroerde spel. Heel Engeland heeft lopen gillen dat ie op tijd fit moest zijn, omdat het zonder hem helemaal niks zou worden. Nou...MET hem was het ook helemaal niks, en dat mag ook wel eens gezegd worden.

Ikzelf heb zo het idee dat Rooney net zo'n over het paard getilde mafketel is als Gascoigne, daar was indertijd Engeland ook helemaal lyrisch over. Hij heeft zegge en schrijven 1 leuk toernooitje gespeeld, en daarna is ie geloof ik alleen maar lazarus geweest en heeft ie van alles geprobeerd om op debiele manieren in het nieuws te komen, wat in Engeland niet zo veel moeite kost overigens. Als ik nu naar Rooney kijk, zie ik al gelijkenissen met Gascoigne, dus over een jaar of twee zal het wel net zo'n poof zijn ook.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:33:10 #46
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_39476174
Die knipoog is toch ook veelzeggend
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_39476190
ronaldo
figo
talpa: r
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
pi_39476274
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:32 schreef Hathor het volgende:
Tsja, ik weet niet hoor, laat Rooney eerst maar weer eens een beetje fasoenlijk leren voetballen. Hij was toch de golden boy van het Engelse voetbal ? Hij heeft echt niks, maar dan ook helemaal niks laten zien. Nu een beetje stennis gaan lopen schoppen achteraf is volgens mij alleen maar om de aandacht af te leiden van zijn eigen beroerde spel. Heel Engeland heeft lopen gillen dat ie op tijd fit moest zijn, omdat het zonder hem helemaal niks zou worden. Nou...MET hem was het ook helemaal niks, en dat mag ook wel eens gezegd worden.

Ikzelf heb zo het idee dat Rooney net zo'n over het paard getilde mafketel is als Gascoigne, daar was indertijd Engeland ook helemaal lyrisch over. Hij heeft zegge en schrijven 1 leuk toernooitje gespeeld, en daarna is ie geloof ik alleen maar lazarus geweest en heeft ie van alles geprobeerd om op debiele manieren in het nieuws te komen, wat in Engeland niet zo veel moeite kost overigens. Als ik nu naar Rooney kijk, zie ik al gelijkenissen met Gascoigne, dus over een jaar of twee zal het wel net zo'n poof zijn ook.
wie weet. Rooney was ook gewoon niet fit, en kreeg geen enkele normale bal als eenzame spits...die actie was gewoon frustratie, en verdiende zeker rood. neemt niet weg dat Ronaldo gewoon de boel (zijn f***ing eigen teamgenoot!) probeert te naaien..anders kan ik het niet zeggen
  maandag 3 juli 2006 @ 15:40:54 #49
117098 Hathor
Effe niet
pi_39476415
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:36 schreef Dynia het volgende:

[..]

wie weet. Rooney was ook gewoon niet fit, en kreeg geen enkele normale bal als eenzame spits...die actie was gewoon frustratie, en verdiende zeker rood. neemt niet weg dat Ronaldo gewoon de boel (zijn f***ing eigen teamgenoot!) probeert te naaien..anders kan ik het niet zeggen
Dat niet fit zijn is geen excuus wat de Engelsen moeten gaan gebruiken, want dan hadden ze hem gewoon niet mee moeten nemen. Wat heb je nou aan geblesseerde of half fitte spelers ? En dat ie een eenzame spits was, tsja...wat wil je met zo'n laffe coach ? Dat systeem wat ze speelden spreekt nou niet bepaald uit dat ze op de overwinning willen spelen. En ik kan me toch ook niet echt voorstellen dat ze het bewust op penalties willen laten aankomen, Engeland in ieder geval niet.
pi_39476465
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:32 schreef Hathor het volgende:

Kan wel zo zijn, maar dat doet er in deze discussie helemaal GEEN ENE FUCK toe!
PWBF
  maandag 3 juli 2006 @ 15:43:52 #51
117098 Hathor
Effe niet
pi_39476508
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kan wel zo zijn, maar dat doet er in deze discussie helemaal GEEN ENE FUCK toe!
Dat bepaal jij niet mafketel.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:43:58 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39476510
Rooney
Ronaldo
Niet meer actief op Fok!
pi_39476597
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat niet fit zijn is geen excuus wat de Engelsen moeten gaan gebruiken, want dan hadden ze hem gewoon niet mee moeten nemen. Wat heb je nou aan geblesseerde of half fitte spelers ? En dat ie een eenzame spits was, tsja...wat wil je met zo'n laffe coach ? Dat systeem wat ze speelden spreekt nou niet bepaald uit dat ze op de overwinning willen spelen. En ik kan me toch ook niet echt voorstellen dat ze het bewust op penalties willen laten aankomen, Engeland in ieder geval niet.
ben ik zeker met je eens, er zijn meerdere zogenaamde half geblesseerde vedettes die perse mee moesten naar het WK door de mand gevallen...vd vaart anyone?..maar daar gaat het hier niet om...:)
  maandag 3 juli 2006 @ 15:47:41 #54
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_39476623
Hij ziet er dus niet alleen uit als een zwakzinnige Tokkie, hij is het ook nog eens .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_39476722
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:47 schreef BVO het volgende:
Hij ziet er dus niet alleen uit als een zwakzinnige Tokkie, hij is het ook nog eens .
Tokkie Eerder een kamper met z'n oorbelletjes en gejank als ie z'n zin niet krijgt
  maandag 3 juli 2006 @ 15:52:33 #56
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_39476733
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:51 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Tokkie Eerder een kamper met z'n oorbelletjes en gejank als ie z'n zin niet krijgt
Joh, das hetzelfde .
  maandag 3 juli 2006 @ 15:56:16 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39476835
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:09 schreef Woldo het volgende:
Dan nog moeten voetballers in het algemeen niet zo janken en gewoon de beslissingen aan de scheidsrechter overlaten.

Ik zo langzamerhand echt op die voetballers zeg. Treurige types
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 3 juli 2006 @ 15:57:20 #58
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_39476863
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dan nog moeten voetballers in het algemeen niet zo janken en gewoon de beslissingen aan de scheidsrechter overlaten.
Dan mogen ze wel wat fatsoenlijke scheidsrechters inkopen bij de FIFA
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:59:51 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39476946
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:43 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee.. maar ík wel.. en hij heeft gelijk
Huilen dan.
pi_39476997
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:57 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dan mogen ze wel wat fatsoenlijke scheidsrechters inkopen bij de FIFA
eensch
pi_39477321
quote:
Op maandag 3 juli 2006 16:01 schreef Dynia het volgende:

[..]

eensch
Ik vond Ivanov de beste
  maandag 3 juli 2006 @ 16:12:01 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39477372
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

dude ben je undercover modje ofzo?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 3 juli 2006 @ 16:13:45 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39477409
quote:
Op maandag 3 juli 2006 16:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dude ben je undercover modje ofzo?
ik ben de TS...

ga maar weer buitenspelen
Huilen dan.
  maandag 3 juli 2006 @ 16:15:48 #64
117098 Hathor
Effe niet
pi_39477467
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee, jij ook niet. En hij heeft geen gelijk. Waar gaat dit topic over ? Over Rooney die Ronaldo wil gaan slaan omdat ie zich belazert voelt toch ? Nou, ik zeg dat ie ten eerste de hand in eigen boezem moet steken, en dat ik denk dat deze poeha hem wel goed uitkomt, want de Engelse pers had anders brandhout van he gemaakt, net zoals ze in het verleden met Beckham ook wel eens gedaan hebben, maar dit is een goed rookgordijn.

Hoe is dit niet ontopic ? Of mogen hier alleen maar mensen in posten die hopen dat ie em effe lekker de tering schopt of zo ?
pi_39477516
quote:
Op maandag 3 juli 2006 16:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

ik ben de TS...

ga maar weer buitenspelen
Daar krijg je nog geen rechten door
  maandag 3 juli 2006 @ 16:18:00 #66
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_39477536
Is er ook een filmpje van die knipoog?
Sappig !!
pi_39477620
Twinning = boring
  maandag 3 juli 2006 @ 16:24:24 #68
117098 Hathor
Effe niet
pi_39477739
quote:
  maandag 3 juli 2006 @ 16:46:23 #69
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_39478273
Ronaldo staat ook echt weer als éérste te huilen bij de scheids he, damn tieft toch eens op!
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_39478898
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_39478914
Boulahrouz is de kneus in dit verhaal
pi_39478983
quote:
Op maandag 3 juli 2006 17:12 schreef Rekkie het volgende:
Boulahrouz is de kneus in dit verhaal
Hoezo? Die had ook meteen rood moeten krijgen.
pi_39479162
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:43 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat hoef ik ook helemaal niet te bepalen. Het is gewoon zo.
PWBF
pi_39479382
blaffende honden bijten niet, hij gaat niet echt in de pers zeggen dat hij iemand gaat slaan en het dan ook nog echt doen. Hij wil hem alleen maar een hint geven dat hij hem niet mag.
  maandag 3 juli 2006 @ 17:36:26 #75
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_39479482
Ik hoop dat ze in Engeland op de hoogte zijn van alles, en dat een cameraploeg zich verstopt bij de eerste training van Man. Utd.

Kunnen we zien hoe C Ronaldo zn ass gekicked krijgt.
  maandag 3 juli 2006 @ 17:41:38 #76
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_39479601
quote:
Op maandag 3 juli 2006 17:31 schreef start_finish het volgende:
blaffende honden bijten niet, hij gaat niet echt in de pers zeggen dat hij iemand gaat slaan en het dan ook nog echt doen. Hij wil hem alleen maar een hint geven dat hij hem niet mag.
Op de trainingsvelden wordt zo iets echt wel beslecht hoor.
pi_39479672
quote:
Reken maar dat hij een tik krijgt, is het niet zomaar is het wel in een duel
  maandag 3 juli 2006 @ 18:15:53 #78
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39480357
quote:
ja jij weet er natuurlijk alles van hè..
Huilen dan.
pi_39480536
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

ja jij weet er natuurlijk alles van hè..
Nee, maar je bent toch best dom al ga je van tevoren zeggen dat je iemand gaat slaan.
  maandag 3 juli 2006 @ 18:24:17 #80
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_39480550
quote:
Ongezouten kritiek ook op die Ronaldo in dat filmpje van de heren.

Dat stukje film voor de aftrap... Oei oei oei oei. Sorry, maar das dus echt NIET vriendschappelijk he.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_39480565
schop die gore nicht maar helemaal doormidden wat walg ik van dat miezerige ventje dat om alles jankt Kankerhuilie, ik hoop dat iemand van frankrijk hem in de volgende wedstrijd doormidden schopt en anders mag rooney dat wel op het trainingsveld doen, mits camera
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_39480576
Juist! En Rooney kan flinke meppen uitdelen, heeft ie van z'n pappie geleerd.
STRIJD MEE TEGEN HET STALINISME
GOOI DIE TOMAAT
TEGEN JANS MARXISTISCHE GELAAT
pi_39480875
Ronaldo kennende kan hij de avond voor de eerste training niet slapen en belt hij ´s ochtends huilend z´n mammie op om te zeggen dat die enge Wayne hem gaat slaan.
PWBF
pi_39480879
Dat ie die hond maar op ze bek slaat, al is het maar om mn vriendin te pesten, die vind die Ronaldo (C.) nogal wat
JOHNNY HEITINGA
pi_39481034
Die rode kaart was sowieso terecht, of Ronaldo er nou iets over had gezegd of niet. En daarbij geloof ik echt niet dat een scheidsrechter naar een speler gaat luisteren over zulke beslissingen.
pi_39481126
Ik ben benieuwd wat Rooney tegen Ronaldo zei op het veld, want daar reageerde de scheids op. Niet op het balletje trappen.
pi_39481140
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:43 schreef Zjakkie het volgende:
Die rode kaart was sowieso terecht, of Ronaldo er nou iets over had gezegd of niet. En daarbij geloof ik echt niet dat een scheidsrechter naar een speler gaat luisteren over zulke beslissingen.
Als ik de beelden bekijk lijkt het wel of de referee een rode kaart geeft om de duw die Rooney aan Ronaldo gaf nadat die vieze vuile kuthond om een kaart aan het vragen was.
PWBF
  maandag 3 juli 2006 @ 18:48:25 #88
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_39481195
Een terechte kaart .

Misschien moet Rooney eerst eens naar een psycholoog, als hij zich zo makkelijk over de zeik laat helpen op het veld gaat hij daar nog flink last van krijgen .
  maandag 3 juli 2006 @ 18:55:11 #89
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39481373
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:15 schreef Steijn het volgende:
Rooney dat rood heb je toch echt aan jezelf te danken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39481399
Ik kijk nu al uit naar de eerste training van Manchester United.

*hoopt dat Ronaldo z´n transfer niet gaat krijgen*
PWBF
  maandag 3 juli 2006 @ 18:59:40 #91
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39481486
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 3 juli 2006 @ 19:19:49 #92
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39482042
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:59 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
dat BLIJFT een machtig mooi foto

echt.. zo meesterlijk
Huilen dan.
  maandag 3 juli 2006 @ 19:20:34 #93
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39482056
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:43 schreef Zjakkie het volgende:
Heb jij 't wk wel een beetje gevolgd ehh?

Scheidsrechters op wk06 zijn een lachertje
Huilen dan.
  maandag 3 juli 2006 @ 19:21:22 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39482069
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:37 schreef Nielsch het volgende:
Ronaldo kennende kan hij de avond voor de eerste training niet slapen en belt hij ´s ochtends huilend z´n mammie op om te zeggen dat die enge Wayne hem gaat slaan.
Ja zoiets..

"Mammieeeeeehieeee grote boze rooney gaat mij klapjes geveeeehuhh "
Huilen dan.
pi_39482124
Dat kan ook gewoon in 1 post..
  maandag 3 juli 2006 @ 19:26:04 #96
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39482200
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:23 schreef VoreG het volgende:
Dat kan ook gewoon in 1 post..
Ja, dat kan.. maar dan moet ik meer moeite doen.. Jij wil later modje worden?
Huilen dan.
  maandag 3 juli 2006 @ 19:30:20 #97
72710 whispers
verbally copulating
pi_39482340
quote:

[..]

Wat ben jij traag van begrip. Rooney kreeg rood omdat hij keihard in de ballen van een tegenspeler trapte, niet om wat Ronaldo deed. Ronaldo is immers de scheidsrechter niet, als je daaraan twijfelt: dat zie je aan de kleur van z'n shirt.
pi_39482342
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, dat kan.. maar dan moet ik meer moeite doen.. Jij wil later modje worden?
Nee kijk wel uit, je hebt trouwens wel een grote bek voor een 12 jarige. Het gehele topic al.
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:30 schreef whispers het volgende:

[..]

Wat ben jij traag van begrip. Rooney kreeg rood omdat hij keihard in de ballen van een tegenspeler trapte, niet om wat Ronaldo deed. Ronaldo is immers de scheidsrechter niet, als je daaraan twijfelt: dat zie je aan de kleur van z'n shirt.
De scheids reageert niet op die overtreding. Let maar op hoe hij staat en nergens op reageert. Op het moment dat Rooney Ronaldo wegduwt reageert de scheids en moet Rooney zich melden. Ik denk daarom dat Rooney een vrij negatieve uitlating heeft gedaan.
  maandag 3 juli 2006 @ 19:33:39 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39482442
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:30 schreef VoreG het volgende:

[..]

Nee kijk wel uit, je hebt trouwens wel een grote bek voor een 12 jarige. Het gehele topic al.
waar haal jij vandaan dat ik 12 ben?

Ik doe teminste fatsoenlijk werk en ben geen
quote:
Beroep Helpdesk
pauper
Huilen dan.
  maandag 3 juli 2006 @ 19:35:44 #100
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_39482499
Slim ook om zoiets vantevoren al aan te kondigen
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_39482501
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

waar haal jij vandaan dat ik 12 ben?

Ik doe teminste fatsoenlijk werk en ben geen
[..]

pauper
O ja bedankt, dat moest ik nog weghalen.
Aan je reacties te zien ben je 12, is niet erg hoor.
  maandag 3 juli 2006 @ 19:36:48 #102
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_39482522
Je zou hopen dat hij hem een hersenletsel zou slaan. Anderzijds is het daar al te laat voor volgens mij.
  maandag 3 juli 2006 @ 19:37:50 #103
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39482545
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:35 schreef VoreG het volgende:

[..]

O ja bedankt, dat moest ik nog weghalen.
Aan je reacties te zien ben je 12, is niet erg hoor.
Ok, laat mij maar eens reacties van mij zien waaruit blijkt dat ik 12 ben
Huilen dan.
  maandag 3 juli 2006 @ 19:37:56 #104
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_39482550
Als ik Ronaldo was dan zou ik net voor de training snel ff z'n veters aan elkaar vastknopen.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 3 juli 2006 @ 19:38:40 #105
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39482569
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:36 schreef ShaoliN het volgende:
Je zou hopen dat hij hem een hersenletsel zou slaan. Anderzijds is het daar al te laat voor volgens mij.
Ach, je kan in iedergeval z'n hoofd dusdanig verminken dat hij niet meer kan huilen.. zal een grote verbetering zijn
Huilen dan.
  maandag 3 juli 2006 @ 19:40:53 #106
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39482622
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ok, laat mij maar eens reacties van mij zien waaruit blijkt dat ik 12 ben
Ik had je 10 geschat.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_39482629
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:37 schreef HAL9000S het volgende:
Als ik Ronaldo was dan zou ik net voor de training snel ff z'n veters aan elkaar vastknopen.
.
  maandag 3 juli 2006 @ 19:42:02 #108
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39482657
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:40 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik had je 10 geschat.
quote:
Geb. Datum 24-12-1870
ach, van seniele bejaarden trek ik me niks aan, voor jou geen uitzondering
Huilen dan.
  maandag 3 juli 2006 @ 19:42:30 #109
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39482668
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

ach, van seniele bejaarden trek ik me niks aan, voor jou geen uitzondering
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 3 juli 2006 @ 19:42:51 #110
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39482673
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:42 schreef popolon het volgende:

[..]

sorry schat

Huilen dan.
  maandag 3 juli 2006 @ 19:45:10 #111
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_39482740
Volgens mij gaat Ronaldo dat handig aanpakken, die geeft Rooney snel een briefje met aan beide kanten zie ommezijde. Dat houdt Rooney wel een paar uur bezig en dan is die training natuurlijk weer gedaan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 3 juli 2006 @ 19:46:44 #112
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39482779
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij gaat Ronaldo dat handig aanpakken, die geeft Rooney snel een briefje met aan beide kanten zie ommezijde. Dat houdt Rooney wel een paar uur bezig en dan is die training natuurlijk weer gedaan.
Hij is goed

Maar mijn verbeterde versie is beter (dat krijg met verbeterde versies hè )

Volgens mij gaat Rooney dat handig aanpakken, die geeft Ronaldo snel een briefje met aan beide kanten zie ommezijde. En dan stampt ie hem finaal inelkaar.

zoiets dacht ik
Huilen dan.
  maandag 3 juli 2006 @ 19:52:33 #113
152800 apensnot
Wijs en goor
pi_39482953
Ik houd hem niet tegen.
  maandag 3 juli 2006 @ 20:07:28 #114
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_39483398
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:30 schreef VoreG het volgende:

De scheids reageert niet op die overtreding. Let maar op hoe hij staat en nergens op reageert. Op het moment dat Rooney Ronaldo wegduwt reageert de scheids en moet Rooney zich melden. Ik denk daarom dat Rooney een vrij negatieve uitlating heeft gedaan.
Oftewel, Rooney moet zich niet zo op laten naaien .

De schwalbes en kopstoten van iemand als Figo vind ik ook niks, maar iemand pakken op z'n zwakke plek (die bij Rooney ovderduidelijk zijn intelligentie en zelfbeheersing is) mag best wat mij betreft .
  maandag 3 juli 2006 @ 20:12:27 #115
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39483578
pi_39483758
Pff topic gaat lekker zo.
Er is een Ronaldo topic, kan daar verder in.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')