Dat zou nog eens mooi zijn.. Ronaldo met 2 blauwe ogen en een gebroken neus (op z'n minst)quote:Voetbal is oorlog", zo zei Rinus Michels in 1974. Hiermee bedoelde hij te zeggen dat binnen het voetbalveld alle middelen zijn geoorloofd om te winnen. Sommige voetballers lijken deze uitspraak iets te letterlijk te nemen. Een mooi voorbeeld hiervan is Wayne Rooney.
Het 20-jarige talent wil naar aanleiding van de wedstrijd Engeland - Portugal zijn ploeggenoot bij Manchester United, Cristiano Ronaldo, flink voor zijn bek slaan. "Ik zal hem een pak rammel geven op de eerste training bij Manchester United. Ik denk niet dat ik ooit nog op een normale manier met hem kan spelen", aldus de getergde speler.
Tijdens de westrijd trapte Rooney, al dan niet bewust, op het geslachtsdeel van een Portugese speler. Op aandringen van Ronaldo gaf de scheidsrechter hem een rode kaart. Op camerabeelden was te zien dat Ronaldo na de rode kaart genieperig een knipoog gaf naar zijn trainer. Volgens Rooney had de Portugees aan het begin van de wedstrijd al gezegd dat hij hem een rode kaart zou aansmeren.
De Engelsman kan deze actie niet verkroppen, en wil de Portugees tijdens de volgende training daarvoor afstraffen. Volgens oud-international Alan Shearer is dat ook niet meer dan logisch. "Ik denk dat Wayne dat gewoon op het trainingsveld bij United moet doen."
Nederlandse homo's daarentegen zullen een gezichtsmetamorfose van de Portugees niet op prijs stellen. Hij is in zijn huidige vorm verkozen tot de mooiste, knapste en meeste sexy speler van het WK.
alleen al voor die knipoogquote:Op maandag 3 juli 2006 15:09 schreef Woldo het volgende:
Slechte verliezer die Rooney, wie zegt dat die scheids sowieso geen rode kaart had willen geven? Hij stond er met zijn neus op dus.
Pfff die barst al in huilen uit voordat Rooney de eerste klap uitdeeltquote:Op maandag 3 juli 2006 15:11 schreef Hathor het volgende:
Zou wel lachen zijn als die Ronaldo een gigantische vechtersbaas blijkt te zijn, en dat ie dat lelijk propje van een Rooney helemaal opknapt op het momet dat ie wat probeert.![]()
die gaat al huilen als rooney naar 'm wijst..IIk weet eigenlijk niet of je voor zoiets geschorst zou kunnen worden...Door man united misschien...quote:Op maandag 3 juli 2006 15:11 schreef Hathor het volgende:
Zou wel lachen zijn als die Ronaldo een gigantische vechtersbaas blijkt te zijn, en dat ie dat lelijk propje van een Rooney helemaal opknapt op het momet dat ie wat probeert.![]()
Idd.. egoistisch rotventje.. gaat ie janken als 't hem niet tegenstaat. Maar 't past wel bij de portugese ploeg (net als scolariquote:Op maandag 3 juli 2006 15:17 schreef pfaf het volgende:
C. Ronaldo had ook niet bij mij in één team moeten zitten. Jankend, verwend nest.
Ga maar vast op de grond liggen, dan pak ik het keukentrapje en spring vanaf 2 meter hoog vol in je kruis.quote:
Ahh jij bent zeker ook zo'n matenaaier?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:19 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ga maar vast op de grond liggen, dan pak ik het keukentrapje en spring vanaf 2 meter hoog vol in je kruis.![]()
Waar leidt je dat uit af?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:20 schreef Isdatzo het volgende:
Ahh jij bent zeker ook zo'n matenaaier?
Nou, omdat je sympathiseert met ronaldo.. die een matenaaier is.. dat is gebleken hèquote:
de vraag is of ie wel van plan was rood te trekken hèquote:Op maandag 3 juli 2006 15:21 schreef TeazNutz het volgende:
Ik snap het gezeik niet, waarom kreeg Rooney rood?
Omdat hij carvalho in zijn ballen trapte, daar word ff overheen gekeken...
Wat een BS, 100% terecht dat ie rood kreeg. Ik snap de frustratie wel bij Rooney, maar het is 100% zijn eigen schuld.
De scheids stond er 2meter naast, en zag zelf wat er gebeurde....
Iemand een rode kaart aansmeren vind jij normaal?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:21 schreef TeazNutz het volgende:
Ik snap het gezeik niet,
het gaat er ook niet om of het rood is of niet...tuurlijk was het rood, maar ga je dan als teamgenoot nog extra lopen zeiken tegen de scheids, en na de rode kaart naar de bank knipogen: "zo! doe ik dat even goed he!"...om van tequote:Op maandag 3 juli 2006 15:21 schreef TeazNutz het volgende:
Ik snap het gezeik niet, waarom kreeg Rooney rood?
Omdat hij carvalho in zijn ballen trapte, daar word ff overheen gekeken...
Wat een BS, 100% terecht dat ie rood kreeg. Ik snap de frustratie wel bij Rooney, maar het is 100% zijn eigen schuld.
De scheids stond er 2meter naast, en zag zelf wat er gebeurde....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |