jaaaaaa gooi die hond in 't badquote:Op maandag 3 juli 2006 15:01 schreef De_Postbode het volgende:
Hee, da's een plan. Ik heb een hond die in de tuin schijt, dusseh...
daarom.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:01 schreef De_Postbode het volgende:
Hee, da's een plan. Ik heb een hond die in de tuin schijt, dusseh...
een enkele drol in 't bad zal voldoende zijn; het is niet nodig om dat beest te laten lijden, terwijl dat tuig dat moet doen.quote:
hmz ja..quote:Op maandag 3 juli 2006 15:03 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
een enkele drol in 't bad zal voldoende zijn; het is niet nodig om dat beest te laten lijden, terwijl dat tuig dat moet doen.
Nah, daar is het niet frequent genoeg voor. Nu valt het gewoon onder 'vervelende buren'.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:02 schreef dr.dunno het volgende:
ik zou trouwens dikke zaak tegen de gemeente beginnen over zulke praktijken; devaluatie van je huis en verstoring van de rust zijn zaken die in de jurisprudentie reeds eerder zijn gewaardeerd als valide punten om dit soort lui (en ook verstandelijk gehandicapten) naar elders te verplaatsen.
Omdat ie dan bij ze in huis komt te wonenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:00 schreef dr.dunno het volgende:
wat houdt je tegen om stront over de schutting te gaan smijten?
waarom geld betalen en moeite doen, als het gemakkelijk kan?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
hmz ja..
Je kan ook naar het plaatselijk tuincentrum gaan een een paar kilo (paarden)mest kopen enzo
heb je veel meer.. hoeveel kilo denk jij dat zo'n hond schijt?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:10 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
waarom geld betalen en moeite doen, als het gemakkelijk kan?
zegt wie; de gemeente heeft daar geen harde richtlijnen voor hoor.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:07 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Nah, daar is het niet frequent genoeg voor. Nu valt het gewoon onder 'vervelende buren'.
ik weet niet hoe jouw ouders jou hebben opgevoed qua hygiëne, maar ik ga niet in een bad zitten waar een drol in ligt, of die nou van een tekkel of een sint-bernhard is.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
heb je veel meer.. hoeveel kilo denk jij dat zo'n hond schijt?![]()
Nee maar 't oog wil ook watquote:Op maandag 3 juli 2006 15:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jouw ouders jou hebben opgevoed qua hygiëne, maar ik ga niet in een bad zitten waar een drol in ligt, of die nou van een tekkel of een sint-bernhard is.
true, ik zou het ook zeker doen als mogelijk is, echter, een drol van 10kg is minder gemakkelijk te verklaren als "per ongeluk" in dat bad beland dan een kleine, die redelijk onopgemerkt kan komen aanvliegen uit in principe elke richting (en daarmee het eind-effect ook erg leuk maaktquote:Op maandag 3 juli 2006 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee maar 't oog wil ook wat
10 kilo mest komt wat overtuigender intimiderender over dan 200 gram schijt![]()
![]()
TS, de consensus is bereiktquote:Op maandag 3 juli 2006 15:18 schreef SPK het volgende:
Mja een mooie hondenkeutel erin mikken is de beste optie
PUIKquote:Op maandag 3 juli 2006 15:20 schreef De_Postbode het volgende:
Hehe, weet je wat, ik gooi de stront van m'n labrador een tijdje op een hoop, en flikker dat 's nachts allemaal in dat bad. Moet kunnen. Verwacht een verslag over een paar dagen.
ik wil instant-updates, vannacht al.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:20 schreef De_Postbode het volgende:
Hehe, weet je wat, ik gooi de stront van m'n labrador een tijdje op een hoop, en flikker dat 's nachts allemaal in dat bad. Moet kunnen. Verwacht een verslag over een paar dagen.
*meld*quote:Op maandag 3 juli 2006 15:22 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik wil instant-updates, vannacht al.
nachtelijke topic-reeksen van deze soort zijn zeer okay; kunnen we nog tips meegeven ook over nieuwe situaties
jij dus; laat die jongen lekker wraak nemen op z'n kutburen.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:51 schreef Reflex het volgende:
* Reflex vraagt zich af wie er nu dan kanslozer is...
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:17 schreef captain.lefteye het volgende:
En? Hoe is het gegaan vannacht?
Earthboundquote:Op maandag 3 juli 2006 15:42 schreef De_Postbode het volgende:
Hehe, zo grootschalig is het ook weer niet. Maar ik zal een camera meenemen.![]()
Je bent gewoon jaloers.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:58 schreef De_Postbode het volgende:
Bij ons hebben ze zo'n instelling voor 'moeilijk opvoedbare jongeren' cq 'tuig', en die zitten voor een deel in woningen verspreidt door het dorp, met begeleiders enzo. Nou wil het ongelukkige toeval dat één van die woningen naast de mijne ligt, en met dit warme weer mogen de apen in het buitenverblijf. Da's vaak al kut genoeg, maar nu hebben die vijf idioten hiernaast dus een opblaasbaar zwembadje gekregen, en daar worden ze iets te....'opgewonden' van, zeg maar. Kijk, leuk voor je dat je mag plonzen, maar HOUD JE BEK!!!!
Ze lopen nou al drie uur door dat badje te rennen, ze gillen, zingen domme liedjes, en dat alles vooral HEEL erg luid. HOUD JE BEK!!!!![]()
Dat heb ik ze al gezegd, geheel in Arie en Bastiaan stijl, maar dan roepen ze iets van HEEEEEUUUUEEEEUUUUYYYYY ofzo.![]()
En die begeleiders zijn 'm gesmeerd. 't Is dat m'n buks gejat is..
Poep opsparen, jeweet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:01 schreef dr.dunno het volgende:
lulleau, waar bleef m'n amusement nou vannacht?
quote:
bedankt voor je nutteloze bijdrage; tyf nou maar weer op kutnewbie.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:20 schreef Sleutelboss het volgende:
TS is gewoon jaloers dat het daar gezellig is en hij maar zielilg alleen en eenzaam is.
Ik woon aan het water, ik hoor ook de heele dag kinderen.
Lol een drol in dat zwembadje dat is toch te triest man.
Get a life en ga dat dorp van je eens uit...
Sukkel![]()
Gadverdamme, die dikke houdt m gewoon in de arm!quote:Op zondag 9 juli 2006 02:32 schreef De_Postbode het volgende:
Ah, *gaapt* het is me nog gelukt ook.
[afbeelding]
Zij waren er ook erg blij mee.
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jouw ouders jou hebben opgevoed qua hygiëne, maar ik ga niet in een bad zitten waar een drol in ligt, of die nou van een tekkel of een sint-bernhard is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |