jaaaaaa gooi die hond in 't badquote:Op maandag 3 juli 2006 15:01 schreef De_Postbode het volgende:
Hee, da's een plan. Ik heb een hond die in de tuin schijt, dusseh...
daarom.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:01 schreef De_Postbode het volgende:
Hee, da's een plan. Ik heb een hond die in de tuin schijt, dusseh...
een enkele drol in 't bad zal voldoende zijn; het is niet nodig om dat beest te laten lijden, terwijl dat tuig dat moet doen.quote:
hmz ja..quote:Op maandag 3 juli 2006 15:03 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
een enkele drol in 't bad zal voldoende zijn; het is niet nodig om dat beest te laten lijden, terwijl dat tuig dat moet doen.
Nah, daar is het niet frequent genoeg voor. Nu valt het gewoon onder 'vervelende buren'.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:02 schreef dr.dunno het volgende:
ik zou trouwens dikke zaak tegen de gemeente beginnen over zulke praktijken; devaluatie van je huis en verstoring van de rust zijn zaken die in de jurisprudentie reeds eerder zijn gewaardeerd als valide punten om dit soort lui (en ook verstandelijk gehandicapten) naar elders te verplaatsen.
Omdat ie dan bij ze in huis komt te wonenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:00 schreef dr.dunno het volgende:
wat houdt je tegen om stront over de schutting te gaan smijten?
waarom geld betalen en moeite doen, als het gemakkelijk kan?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
hmz ja..
Je kan ook naar het plaatselijk tuincentrum gaan een een paar kilo (paarden)mest kopen enzo
heb je veel meer.. hoeveel kilo denk jij dat zo'n hond schijt?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:10 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
waarom geld betalen en moeite doen, als het gemakkelijk kan?
zegt wie; de gemeente heeft daar geen harde richtlijnen voor hoor.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:07 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Nah, daar is het niet frequent genoeg voor. Nu valt het gewoon onder 'vervelende buren'.
ik weet niet hoe jouw ouders jou hebben opgevoed qua hygiëne, maar ik ga niet in een bad zitten waar een drol in ligt, of die nou van een tekkel of een sint-bernhard is.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
heb je veel meer.. hoeveel kilo denk jij dat zo'n hond schijt?![]()
Nee maar 't oog wil ook watquote:Op maandag 3 juli 2006 15:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jouw ouders jou hebben opgevoed qua hygiëne, maar ik ga niet in een bad zitten waar een drol in ligt, of die nou van een tekkel of een sint-bernhard is.
true, ik zou het ook zeker doen als mogelijk is, echter, een drol van 10kg is minder gemakkelijk te verklaren als "per ongeluk" in dat bad beland dan een kleine, die redelijk onopgemerkt kan komen aanvliegen uit in principe elke richting (en daarmee het eind-effect ook erg leuk maaktquote:Op maandag 3 juli 2006 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee maar 't oog wil ook wat
10 kilo mest komt wat overtuigender intimiderender over dan 200 gram schijt![]()
![]()
TS, de consensus is bereiktquote:Op maandag 3 juli 2006 15:18 schreef SPK het volgende:
Mja een mooie hondenkeutel erin mikken is de beste optie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |