Lucht en Aarde, ofzo?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:24 schreef Schanulleke het volgende:
Snapt iemand de tegenstelling die ik hierin zie?
[afbeelding]
Het hoge en lage gras?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:24 schreef Schanulleke het volgende:
[afbeelding]
het is nog niet de mooistequote:Op zondag 9 juli 2006 00:56 schreef snakelady het volgende:
ik vind van wel, ik zag meteen wat de tegenstelling was en het is een mooie foto.
Kuala Lumpur - Maleisië dus . één van de afgelopen weken daar gemaakt ( onafhankelijkheids plein)quote:
Eh, groene grond versus blauwe lucht? Asfalt versus water? (Met andere woorden: ik zie 't niet meteen, geloof ik...)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:24 schreef Schanulleke het volgende:
[afbeelding]
Een aanrader om naar toe te gaan, vooral voor foto's en bijvoorbeeld tegenstelligen zijn er duizendenquote:
Ik had een zelfde idee, maar ik ben er dus een paar dagen geleden wel speciaal voor op pad gegaan.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:51 schreef Phoenixx het volgende:
Uit een zeer recentelijk archief:
[afbeelding]
Speciaal gemaakt om de tegenstelling weer te geven trouwens.
Maar: de foto is voor mij zoveel meer omdat ik weet waar de foto genomen is en a.d.h.v. deze foto zoveel meer "zie" dan wat op dit plaatje staat.
Ik heb een paar mooie ideeën voor deze wedstrijd, maar als ik die niet uitgewerkt krijg zou dit optie kunnen zijn - als jullie de tegenstelling duidelijk genoeg vinden tenminste
is dat weer zo'n kijk-mij-patsen-waar-ik-allemaal-geweest-ben post?quote:
Yup.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
is dat weer zo'n kijk-mij-patsen-waar-ik-allemaal-geweest-ben post?
quote:Op zondag 9 juli 2006 01:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had een zelfde idee, maar ik ben er dus een paar dagen geleden wel speciaal voor op pad gegaan.
Maar ik ga denk ik nog een keer proberen.
[afbeelding]
Jah, da's een duidelijke tegenstelling.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had een zelfde idee, maar ik ben er dus een paar dagen geleden wel speciaal voor op pad gegaan.
[afbeelding]
Er zijn minder gevaarlijke punten waar je die foto kan maken hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 11:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
De tweede foto zie ik de tegenstelling niet zo gauw. de eerste is goed gevonden leven en dood.
Sharkie -> mijn idee wat doe je . ik wil er speciaal even voor op de A4 voor stoppenweet een perfect punt om die foto te maken
En wat voor dan welquote:Op zondag 9 juli 2006 11:19 schreef SunChaser het volgende:
Die van SB en die molens is erg leuk gevonden, alleen is t nu een beetje een zoekplaattje, ik zou een andere compositie kiezen.
Maakt geen indruk op me. Wonen in het buitenland is een andere ervaring dan er 4 weken rondlopenquote:
Het was een brandnetel en speerdistel hel! the horror.quote:Op zondag 9 juli 2006 09:29 schreef PdeHoog het volgende:Toch maar speciaal door het gras gedaan daar
![]()
Was het een beetje goed te doen of niet
whehehehehe-gewoon maken als de jouwe beter is stuur jij em in...daar heb ik geen probleem mee hoor. Dan zoek ik wel iets anders.... ik ben nl niet tevreden over de mijne...quote:Op zondag 9 juli 2006 11:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
Sharkie -> mijn idee wat doe je . ik wil er speciaal even voor op de A4 voor stoppenweet een perfect punt om die foto te maken
De problemen zijn gigantisch: onstabiele grond om over te lopen, inecten, distels, bandnetels, en, minder overkomelijk: een sloot om de molens dichter naar elkaar te trekken...maar de oplossing ligt em erin om verder te lopen.... de andere kant is wellicht niet te bereiken...quote:Op zondag 9 juli 2006 11:19 schreef SunChaser het volgende:
Die van SB en die molens is erg leuk gevonden, alleen is t nu een beetje een zoekplaattje, ik zou een andere compositie kiezen.
Welnee, ik had het idee al voor dat deze wedstrijd er was, dus ik maak die foto sowieso al wel. de compositie was dat ze een beetje in één lijn staat, ouderwets en modern.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:25 schreef Shark.Bait het volgende:
whehehehehe-gewoon maken als de jouwe beter is stuur jij em in...daar heb ik geen probleem mee hoor. Dan zoek ik wel iets anders.... ik ben nl niet tevreden over de mijne...
Ja, ik ook dusquote:Op zondag 9 juli 2006 11:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
Welnee, ik had het idee al voor dat deze wedstrijd er was, dus ik maak die foto sowieso al wel. de compositie was dat ze een beetje in één lijn staat, ouderwets en modern.
Welke weg? de A4 is lang, mijn benzine niet oneindigquote:als je de weg naast de A4 pakt dan heb je ook nog een compositie van een oude molen, de HSL dan de A4 en dan een dorpje met kerktoren er achter en dat met een weide landschap situatie.
Vanaf dit plekkie ( aangegeven met circeltje) en in de richting van de Pijlquote:Op zondag 9 juli 2006 11:30 schreef Shark.Bait het volgende:
Welke weg? de A4 is lang, mijn benzine niet oneindig
Maak een foto en post die
of je moet Nieuw Vennep bedoelen
Oh, da´s 5 min hier vandaan. Was mij iig niet opgevallen, rij er vaak langs.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:40 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Vanaf dit plekkie ( aangegeven met circeltje) en in de richting van de Pijl
[[url=http://img108.imagevenue.com/loc436/th_24195_Image4_436lo.jpg]afbeelding][/URL]
het is mijn binnendoorweg voor als ik naar huis rij, vaak stop ik even langs die weg of rij nog iets verder om. Je kan er heerlijke plaatjes op je gemak schieten. En heerlijk tot rust komen na een hectische dagquote:Op zondag 9 juli 2006 12:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oh, da´s 5 min hier vandaan. Was mij iig niet opgevallen, rij er vaak langs.
Ik zie de resultaten met verhoogde interesse tegemoetquote:Op zondag 9 juli 2006 12:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
het is mijn binnendoorweg voor als ik naar huis rij, vaak stop ik even langs die weg of rij nog iets verder om. Je kan er heerlijke plaatjes op je gemak schieten. En heerlijk tot rust komen na een hectische dag
Sorry hoor, maar dit vind ik echt heel lelijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
pff best moeilijk om een sterkte foto te maken op dit onderwerp
... ik was zelf hieraan aan het denken...
hard/ruw * mooi/zacht
[afbeelding]
Misschien moet je dat dan eens gewoon doen.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou de hoofdrol geven aan de windmolens, ze laten overkomen als kollosale stalen dingen die de ouderwetse molen dreigend overbodig maken. Dus ipv de pittoreske compositie een meer industriele compositie.
Ik zou ook een foto maken voor de molen net tussen 2 wieken van de andere windmolens. IIg zou ik aan de overkant van het water gaan staan.
Maar zowel SB als LD willen al iets met dit idee, ik verzin wel iets anders of borduur voort op mn eerdere 2 thema'squote:Op zondag 9 juli 2006 12:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien moet je dat dan eens gewoon doen.
Kleine moeite als het toch naast de deur is.
Zelfs al had je het niet speciaal daarom gedaan, dan nog is het simpelweg een mooie plaatquote:Op zondag 9 juli 2006 00:51 schreef Phoenixx het volgende:
Uit een zeer recentelijk archief:
[afbeelding]
Speciaal gemaakt om de tegenstelling weer te geven trouwens.
Naast de rijksweg bij Leiden toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:56 schreef Re het volgende:
~edit~
ahh lezen is een vak![]()
, we reden er laatst nog langs met idd de wedstrijd in het avhterhoofd
Laat me raden!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:11 schreef pea4fun het volgende:
Ik kreeg zojuist nog een ingeving...eens kijken of ik er wat van kan maken.
Whehe...bijna...quote:Op maandag 10 juli 2006 14:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Laat me raden!
Je hebt een superlokatie langs de A4 gezien waar je foto's van wil maken-en je komt daarvoor helemaal uit verweggistan
Warm en koud?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Whehe...bijna...
Ik heb het er warm van, en mijn dochter zei dáár zou ik nou eigenlijk een foto van moeten maken
Nou nee niet voor de wedstrijd, gewoon van hoe ik erbij lagquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind 1 de beste eigenlijk, maar ik zie er eerder man-vrouw in als tegenstelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |