Jammer dat dan gelijk een site wordt gekilled in plaats van even te denken aan de gebruikers die er veel aan hadden, of om in overleg iets te migreren...quote:
Nou, ik kan me best voorstellen dat ze dat doet hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:19 schreef oYo het volgende:
[..]
Jammer dat dan gelijk een site wordt gekilled in plaats van even te denken aan de gebruikers die er veel aan hadden, of om in overleg iets te migreren...
5 onderwerpen? Zullen we het bij één houden, namelijk tegenstellingenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:07 schreef Lienzz het volgende:
pff wat een zeik met al die discussie... kunnen we aub ff 5 onderwerpen kiezen zodat iedereen aan de slag kan?
daar hebben we al twee dagen over gedaanquote:
Geeft niks, ik wou ook net gaan vragen of er al een onderwerp bekend was, omdat ik het niet kon vinden na 6 pagina's vol met allerlei welles-nietes posts. Tegenstellingen, dus, naar het schijnt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:24 schreef Lienzz het volgende:
het is nog vroeg... voor mij
je had ook gewoon ff in het stemtopic kunnen kijken, daar staat de uitslag altijd onderaanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:40 schreef Ilford het volgende:
[..]
Geeft niks, ik wou ook net gaan vragen of er al een onderwerp bekend was, omdat ik het niet kon vinden na 6 pagina's vol met allerlei welles-nietes posts. Tegenstellingen, dus, naar het schijnt.
Uiteraard. Kan het stemtopic aan het begin van de maand niet sticky gemaakt worden? Het was al bijna van de FOT forum pagina afgerold.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je had ook gewoon ff in het stemtopic kunnen kijken, daar staat de uitslag altijd onderaan
Volgens mij ben je klaarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had een idee. Ik had verf. Ik had wit. Ik had zwart. Ik had een kwast. Ik had een camera.
[afbeelding]
Goeie!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had een idee. Ik had verf. Ik had wit. Ik had zwart. Ik had een kwast. Ik had een camera.
[afbeelding]
Dat miste idd nogquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Goeie!![]()
Ik weet dat er hier veel mensen tegen kadertjes zijn, maar hier had ik toch een lijstje omgedaan, nu valt het witte wat weg tegen de achtergrond van het forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |