Was dat niet de bedoeling dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Daar kan ik me meer bij voorstellen, maar dan moet het echt een puur technisch verhaal zijn. Welk diafragma, welke film, welke belichtingstijd, zoiets. Maar dan nog zou ik het liever niet erbij hebben. Dat kan best besproken worden in de SC.
Het zou best eens leuk zijn om dat soort dingen in de SC te bespreken iddquote:Op maandag 3 juli 2006 22:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Daar kan ik me meer bij voorstellen, maar dan moet het echt een puur technisch verhaal zijn. Welk diafragma, welke film, welke belichtingstijd, zoiets. Maar dan nog zou ik het liever niet erbij hebben. Dat kan best besproken worden in de SC.
Maar als je weet met wat voor technieken iemand werkt, dan kan je dat ook toepassen bij je eigen foto's om ze beter te maken.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:48 schreef SunChaser het volgende:
Techniek boeit me echt helemaal niet, een foto vind je mooi of niet.
Ik heb niet altijd zin om een heel topic door te spitten om te kijken of de fotograaf misschien een tipje van de sluier oplicht. Vind het dan wel interessant om dat bij de foto te zien staan.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is toch niks nieuws? Volgens mij houdt niemand je tegen hoor.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het zou best eens leuk zijn om dat soort dingen in de SC te bespreken idd
Dat kloptquote:Op maandag 3 juli 2006 22:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is toch niks nieuws? Volgens mij houdt niemand je tegen hoor.
Dan weet je wat je te doen staat!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kloptMaar tot op heden gebeurde dat niet echt he
quote:
Plaats ze eens in de SC en kijk wat de rest ervan vindquote:Op maandag 3 juli 2006 22:56 schreef SunChaser het volgende:
Wel jammer dat je maar 1 foto mag ik heb nu al 2 uiteenlopende die ik wel geschikt vind
Met een kloon krijg je hooguit geen extra prijs...quote:Op maandag 3 juli 2006 22:56 schreef SunChaser het volgende:
Wel jammer dat je maar 1 foto mag ik heb nu al 2 uiteenlopende die ik wel geschikt vind
Ik wíst dat je dat ging zeggen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Met een kloon krijg je hooguit geen extra prijs...![]()
iedereen kent mn klonen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Met een kloon krijg je hooguit geen extra prijs...![]()
Ik zag Offy anders net nog posten, dus ze is niet bepaald weg.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:02 schreef snakelady het volgende:
Gaat de wedstrijd voor deze maand nu eigenlijk door nu Offy er niet meer is?
Bedoel dat ze er niet meer is om de fotowedstrijden te regelen.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zag Offy anders net nog posten, dus ze is niet bepaald weg.
Niemand is onmisbaar op FOK! behalve Yvonne dan.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bedoel dat ze er niet meer is om de fotowedstrijden te regelen.
Kom eens uit dit topic en kijk dan eens in de topic-index van dit subforumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |