Ze moeten toch opletten voor Landis, want als ze rijden zoals vandaag, dan pakken ze er bij de dubbele punten toch een beetje naast. Voordeel is wel dat Landis niet geïnteresseerd is. De La Fuente en Wegmann wel en die moeten natuurlijk niet voor een ander rijden. Kan nog boeiend worden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:19 schreef Ambrosius het volgende:
4 man van Rabo bij de eerste 11. Rasmussen en Boogerd moeten dit samen binnen de ploeg kunnen krijgen.
Boogerd zat natuurlijk ook nog in de dubbele puntenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze moeten toch opletten voor Landis, want als ze rijden zoals vandaag, dan pakken ze er bij de dubbele punten toch een beetje naast. Voordeel is wel dat Landis niet geïnteresseerd is. De La Fuente en Wegmann wel en die moeten natuurlijk niet voor een ander rijden. Kan nog boeiend worden.
Ja, er worden minder punten gegeven. Nu maar 20 voor HC dacht ik. 4e is nu 3, 2, 1 punt, was vroeger volgens mij 5, 3, 1.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er iets veranderd aan de puntentelling tegen een paar jaar terug?
Want de leider heeft 80 punten, dat klinkt als erg weinig, ik meen me te herinneren dat je vroeger 40 punten kreeg op een col buiten categorie (voor er met dubbele punten werd gewerkt).
Misschien hebben ze de punten vermindert en op de laatste col normaal hebben gelaten, zodat ook echt klimmers en klassementsrenners de "bergkoningen" worden. Want veel bergkoningen zie je niet rijden met de bollen tegenwoordigquote:Op zondag 16 juli 2006 21:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er iets veranderd aan de puntentelling tegen een paar jaar terug?
Want de leider heeft 80 punten, dat klinkt als erg weinig, ik meen me te herinneren dat je vroeger 40 punten kreeg op een col buiten categorie (voor er met dubbele punten werd gewerkt).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |