Leuke paarse laars !quote:Op maandag 3 juli 2006 14:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
[afbeelding]
zie hier Wokkie in zn 2 verdiepings appartementje
niet als het eigenlijk gister overgemaakt moesten zijn, maar toch er waren er toch meer dan ik dachtquote:
Nou ik had een lijst van 30..ik heb gereserveerd voor 25 uit veiligheid. Het zijn weer dezelfde mensen uit de lijst die weer laat zijn met betalen helaas. Ik moet voor woensdag betalen anders gaat het feest niet door want ik ga echt niet voor bank spelen hoor.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:31 schreef -Raffie- het volgende:
Al 17 mensen die hebben betaald. nog 3 te gaan.![]()
Dat moet je zeker ook niet gaan doen. Laten we hopen dat ze het nog snel overmaken.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou ik had een lijst van 30..ik heb gereserveerd voor 25 uit veiligheid. Het zijn weer dezelfde mensen uit de lijst die weer laat zijn met betalen helaas. Ik moet voor woensdag betalen anders gaat het feest niet door want ik ga echt niet voor bank spelen hoor.
Wat mot jequote:Op maandag 3 juli 2006 20:08 schreef Godlike02 het volgende:
* Godlike02 voorzichtig eens komt kijken
Hehe.. klinkt cool.. Wip nog ff binnen in The Champ... altijd gezellig..quote:Op maandag 3 juli 2006 13:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
![]()
Escape wil ineens een discussie starten terwijl het topic bijna vol is, da's ook niet leuk.
Ik ga de 15de zeker weer meedoen met SF, lijkt me weer leuk.
@Frank: Je moet sunblock (Care plus) kopen voor in de tropen en dat op je voeten smeren als je naar het strand gaat. Voor mij werkt dat altijd perfect.
Nu gewoon ff door bijten.
@Ursel: Ik ga naar Noordwijk. Ik rij (belangrijk voor later in mijn verhaal), maar ik heb geen idee waar in Noordwijk.
We vertrekken vrijdag rond 11:00 dus ik verwacht dat we er rond 15:30 wel zijn. Nu zul je wel denken 4,5 uur voor Apeldoorn - Noordwijk![]()
We hebben 3 auto's en in 2 daarvan komt een tap.
In Noordwijk gaan we door met drinken en daarnaast hebben we ook nog wat activiteiten. We gaan steppen, buggy-vliegeren, zeeraften en boerengolf spelen.
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:26 schreef RudyCarell het volgende:
ok hij doet het weer... ik heb denk iets verkeerd gedaan met de amd hotfix
hebben ze je vrijgelaten uit de jeugd detentie?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:11 schreef Silver_Shark het volgende:
Welk bier is lekker ik moest het van JP vragen want hij was verlegen om het te vragen
ik zat vast in een kelder in luik maar de luik ging open dus ik kon ontsnappen:Pquote:Op maandag 3 juli 2006 23:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
hebben ze je vrijgelaten uit de jeugd detentie?
nog gebukt voor zeepjes?
Wb
luik in Luik... blijft lachen met jou he crimineel.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:14 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik zat vast in een kelder in luik maar de luik ging open dus ik kon ontsnappen:P
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:11 schreef Silver_Shark het volgende:
Welk bier is lekker ik moest het van JP vragen want hij was verlegen om het te vragen
bij de familie van Marc?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:14 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik zat vast in een kelder in luik maar de luik ging open dus ik kon ontsnappen:P
waar staat dat danquote:Op maandag 3 juli 2006 23:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Misterfox: ik heb koppijn
[admin BoF]JEDI: hoe komt het?
Misterfox: weetnie
en toevallig begint hij over bier..![]()
stamp ze kapot jpquote:Op maandag 3 juli 2006 23:20 schreef jpjedi het volgende:
@ de wanbetalers:
LAMMEREN!!!! Morgen ga ik weer een bulkmailtje de deur uit doen met dreigementen..![]()
JA! ik wil airsoftquote:Op maandag 3 juli 2006 23:20 schreef jpjedi het volgende:
@ de wanbetalers:
LAMMEREN!!!! Morgen ga ik weer een bulkmailtje de deur uit doen met dreigementen..![]()
Die van mij is al wel binnen toch?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:20 schreef jpjedi het volgende:
@ de wanbetalers:
Kijken wie ik een ban kan aansmerenquote:
welkom !quote:Op maandag 3 juli 2006 23:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kijken wie ik een ban kan aansmeren
Oh nee, ik ben weer verslaafd aan BF2.
Dus ff bekijken wat de opties zijn![]()
Doe eens format c:quote:Op maandag 3 juli 2006 23:56 schreef Godlike02 het volgende:
Kijken wie ik een ban kan aansmeren
Oh nee, ik ben weer verslaafd aan BF2.
Dus ff bekijken wat de opties zijn![]()
duidelijk??quote:Op maandag 3 juli 2006 23:33 schreef Timminater het volgende:
kopie uit het BoF forum:
Kevin Betaald
JP auto voor 3 personen extra Betaald
Lies Betaald
Veermans rijd met punisher mee Betaald
Frank auto voor 3 personen extra
Raffie Betaald
Ferdi Betaald
RudyCarell Betaald
Timminater Betaald
Kogelvoer (onder voorbehoud)
Postman Betaald
Razorback Betaald
mr Wheels
EscAPC auto voor 1 persoon extra Betaald
Viro
Stefan
henkus
viper
whiteops
Jafarx
drbravo + Broer Betaald
Punisher auto voor 3 personen extra
Inco auto voor 3 personen extra
Di3ki3
mr Baus
Kievit
1-1-1-1-1
Voske auto voor 2 personen extra Betaald
Spoook_nl
reserves (geen bof)
Nello
Robin
Dankquote:
ben ik weg uit de DiG SC kom jij hierheenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar eerst eens kijken of ik het dit keer wel vol ga houden.
in een week tijd aardig wat schade goed gemaakt.
Laatste keer (vorig jaar) kon ik geen spel spelen zonder er af getrapt te worden.
Nu na wat netwerkveranderingen, patches en clean install kan ik soepel spelen en heb ik mijn eerste score van 109 binnen![]()
Dus als ik over een maandje nog speel dan wil ik misschien wel bij BOF!![]()
Daar heb ik in het begin ook nog een enkele keer op gezeten overigens samen met marty26
Van mij hoef je daar niet wegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:11 schreef VeerMans het volgende:
[..]
ben ik weg uit de DiG SC kom jij hierheen![]()
zegt de man die nog nooit op een meeting is geweestquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
zegt de man die het spel alleen nog onder een laagje stof heeft liggen![]()
reactie van je slaat echt nergens op. het gaat hier om dat hij bf2 verslaafd is niet om een meeting.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
zegt de man die nog nooit op een meeting is geweest
overigens heb ik gister nog gespeeld
gezien je reactie....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
reactie van je slaat echt nergens op. het gaat hier om dat hij bf2 verslaafd is niet om een meeting.
dus![]()
misschien als het wel zo doorgaat dat het gehele airsoften ook in je reet gestoken kan worden.
ik ben een en al humorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Kom op jongens de zon schijnt het is lekker weer, de vrouwtjes lopen weer in korte rokjes, een beetje vrolijk zijn en een beetje humor in je leven toelaten
dat bedoel ik niet eens manquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:12 schreef staticdata het volgende:
Maar ik mag toch zelf bepalen of ik naar een meeting kom of niet?
en ja, jij mag ook zelf bepalen of je bf2 speelt of niet.
Jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:12 schreef staticdata het volgende:
Maar ik mag toch zelf bepalen of ik naar een meeting kom of niet?
en ja, jij mag ook zelf bepalen of je bf2 speelt of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |