abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39469884
lekker met de voeten koel in het water ....

Tip van de dag:
Ik heb bij de praxis afdekzeil gekocht en gooi dat sávonds over het badje in de tuin heen zodat het schoon blijft.
Met schone voeten in het water, dus klein bakje voor eventuele vieze voeten af te spoelen voor het badje en het water blijft prima schoon!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  maandag 3 juli 2006 @ 12:11:47 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_39470344
Dat is inderdaad een goed idee! En eerst het gietertje afspoelen voordat het in het badje gaat als het eerst in de zandbak gebruikt is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39470455
* Bar_en_Mar zet een grote schaal met watermeloen en aardbeitjes op het bankje neer
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:17:33 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39470493
ik moet hier toch wel schoonmaken
luca heeft vrijdag dezelfde stunt als luuke uitgehaald, alleen in zijn zwembad en met een fles zwitsal in het zonnetje. hijzelf was van top tot teen wit, alsmede zijn mega-zwemband en de rand van het zwembad. ik moet het dus toch eerst schoonmaken voordat hij er weer in kan want alles glibbert en als je erin gaat, hoef je niet meer te smeren, er drijft gewoon een olievlek op.
  maandag 3 juli 2006 @ 12:18:16 #5
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39470510
Haha Lady-wrb, eruit tillen lukt dan zeker ook niet!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:19:29 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39470541
dat voetenbadje is trouwens best een goed idee.
ik moet vanmiddag toch naar de blokker, dus een afwasteiltje gaat meteen mee!

luca zit nu met yoghurt op zijn schouders en hij zegt dat het wel wat helpt tegen de pijn.
  maandag 3 juli 2006 @ 12:19:57 #7
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39470550
Hmmm lekker Bar! Smullen!
Je doet het prima meid!

Ik kan niet goed lezen hoe dat meisje van de mpadvertentie heet is het Gwendoline? Er zat een meisje bij mij op de middelbare met die naam. En ik vraag me ook wel stevig af hoe ze al maanden aan die morfinepleisters komt. Vind het een beetje absurd.
Wij hebben zo'n klein badje staan dat we dat steeds leeggooien, hebben dus ook geen last van vuil water hier.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_39470583
Gewoon laten staan en Luca er doorheen halen voor hij in de zon gaat Lady-wrb!
*Geneert zich niet en kauwt lekker weg in de schaal van Bar...
  maandag 3 juli 2006 @ 12:21:26 #9
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39470585
Arme Luca. Wat balen Lady-wrb dat ziijn vader zo doet, veel sterkte voor Luca!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:21:31 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39470586
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:18 schreef PM-girl het volgende:
Haha Lady-wrb, eruit tillen lukt dan zeker ook niet!
ik heb hem gewoon de rest van de dag in dat badje gelaten hoor. en daarna had hij een vetkuif
gelukkig hoef ik hem er niet uit te tillen. want hij was nog glibberiger dan een aal in een emmer slijm.
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:24:50 #11
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39470666
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:21 schreef Saffier het volgende:
Arme Luca. Wat balen Lady-wrb dat ziijn vader zo doet, veel sterkte voor Luca!
tja, t is dom van hem. ik had nog willen waarschuwen dat hij luca goed moet insmeren, maar ik wil ook niet bemoeizuchtig overkomen.

ik heb nu met luca afgesproken dat als het weer zo zonnig is, hij van mij een fles zonnebrand meekrijgt en dat hij dan zelf moet zorgen dat hij ingesmeerd wordt. (desnoods vraagt hij het zijn broer maar)
meer kan ik niet voor hem doen helaas.
  maandag 3 juli 2006 @ 12:26:38 #12
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39470714
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:21 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb hem gewoon de rest van de dag in dat badje gelaten hoor. en daarna had hij een vetkuif
gelukkig hoef ik hem er niet uit te tillen. want hij was nog glibberiger dan een aal in een emmer slijm.
Dat noemen ze hier een paling in een emmer snot haha (maar dat gebruikt men vooral als iemand zakelijk heel sneaky en gelikt is).

Het is hier zo heet dat ik de hond maar ijsklontjes geef in zijn drinkbakje, heerlijk vindt hij het!

Ben overigens erg blij, net een telefoontje gehad dat oudcollega van me een zoontje heeft gekregen. En ook blij dat zij niet de naam hebben gekozen die wij voor een jongen hebben, hebben er namelijk maar een en zag het al gebeuren dat zij die naam ook kozen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:30:35 #13
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39470822
ik hou mijn kippen op temperatuur met komkommer en yoghurt uit de koelkast.
dat vinden ze heerlijk. maar op dit uur liggen ze allemaal siesta te houden in de ren onder het hok en ze komen pas weer te voorschijn als de zon van hun verblijf weg is
  maandag 3 juli 2006 @ 12:46:44 #14
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39471229
zo erg verbrand.. dan zal met t-shirt in de zon ook niet echt lekker voelen..

half uur geleden is heir de buurvrouw van een paar huizen verderop afgetuigd ofzo.. herrie, gegil, geschreeuw, gegooi met van alles.. Echt een ordinaire vechtpartij tussen partners
Zij is hoogzwanger (wordt 't derde kind van drie verschillende vaders.. ) Het ergste vond ik nog dat haar dochtertje van 6 thuis was en ik die dus op een gegeven moment ook hoorde gillen

ik zat met hartkloppingen in de tuin
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39471354
Heb je geen politie gebeld?
Dat zou ik dan gelijk doen.

Wij hebben een klein badje, maar dat water hou je met of zonder voetenbadje toch nooit schoon? Nou ja wij niet De kinderen lopen hier dan af en aan het badje in en uit enzo. Dat is dan wel weer het voordeel van een klein badje. Elke dag schoon water en er verder niet op te hoeven letten enzo. Maar zo'n groot bad lijk me dan voor mezelf wel weer heel lekker. Alhoewel....ik heb een tuindouche gezien bij de lidl....

[ Bericht 1% gewijzigd door jessie op 03-07-2006 12:58:16 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 3 juli 2006 @ 12:56:54 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39471480
Oh getver ET. Dan zit je volgens mij echt te stuiteren in de tuin. Je kan er zo weinig tegen doen dan.

Was de politie gebeld?
  maandag 3 juli 2006 @ 13:08:51 #17
3011 E.T.
pi_39471816
't wel even door m'n hoofd gegaan om de politie te bellen.. Maar twijfelde ook of een 'huiselijke ruzie' wel werk voor politie was.
en de adrenaline ging wat te hard door m'n lijf.. (had vooral met dat meisje van 6 te doen zeg..)

Die ouders interesseren me niet zo.. (white trailertrash meets 'ik kan niet tot 3 tellen') maar kinderen zouden daar niet in gemengd mogen worden.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39471976
Volgende keer gelijk bellen joh! Die vrouw was ook zwanger toch. Niemand maar dan ook niemand verdient het om in elkaar geramd te worden.
Ik vind het zo erg dat mensen vaak nog denken o iemand anders heeft wel gebeld of, ik moet me er niet mee bemoeien.
Tot het je eigen zus, moeder, kind of jezelf betreft, dan hoop je ook dat er altijd iemand is die er voor jou gebeld heeft.

Ik kan me ook voorstellen dat je je rot schrikt overgens.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 13:17:16 #19
7074 moussy
kuttekop
pi_39472073
hier blijft het ook niet schoon hoor Jessie

Zo'n laag olie kan je van je water halen door er keukenrol op te laten drijven.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 3 juli 2006 @ 13:22:48 #20
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_39472247
Als echtgenote van een politie-agent heb ik natuurlijk wel over soortgelijke situaties gehoord E.T. Mijn advies is ook: bellen! Dan ligt in elk geval de verantwoordelijkheid bij de juiste instantie. En stél dat het gigantisch uit de hand loopt, dan zit jij achteraf niet met het (schuld)gevoel dat je er niet alles aan hebt gedaan om het te verhinderen.
pi_39472307
Ik heb hier ook zo'n stel

Ik bel altijd. Zij doet dan wel nooit aangifte tegen hem, maar de boel is dan tijdelijk weer gestopt. Gaat het weer een paar weken goed.
Variety is the spice of life
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 13:25:09 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39472317
Is toch handig, zwembadwater met UV-filter
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 3 juli 2006 @ 13:26:04 #23
3011 E.T.
pi_39472342
quote:
Op maandag 3 juli 2006 13:14 schreef jessie het volgende:
Volgende keer gelijk bellen joh! Die vrouw was ook zwanger toch. Niemand maar dan ook niemand verdient het om in elkaar geramd te worden.
Ik vind het zo erg dat mensen vaak nog denken o iemand anders heeft wel gebeld of, ik moet me er niet mee bemoeien.
Tot het je eigen zus, moeder, kind of jezelf betreft, dan hoop je ook dat er altijd iemand is die er voor jou gebeld heeft.

Ik kan me ook voorstellen dat je je rot schrikt overgens.
Nou is het bij hen om de haverklap raak, dus eigenlijk kijkt de buurt nergens meer van op.
Belde m'n vriendin even, daarna. Haar dochter wil nog wel eens daar spelen en wie weet meegelopen naar huis vanuit school.. Ik was echt bezorgd dat zij daar zat toen het gebeurde en wilde ff zeker weten dat er geen getraumatiseerd kind zat. D'r moeder nam op en die had zoiets van 'o was het weer zo ver?' En die is hier dus maar 2 dagen in de week om op te passen en die weet al hoe 't is bij hun. Zeschijnen ook regelmatig gewoon voor in de straat te staan schelden tegen elkaar..
pi_39473643
Kreeg net een telefoontje van het kinderdagverblijf, ze komen volgende week langs, met nog wat frutsels van Thijs.
En ze hebben iets gemaakt namens de kinderen en de leidsters
ik ben nu best wel nieuwschierig geworden.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 14:12:44 #25
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39473735
Wat leuk Bar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')