Dus hij is wel je teamleider, nou wat zeur je dan nog laat hem dit topic lezen als je durft.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:57 schreef Piemol het volgende:
Ow
Gaan we op vakantie 2 maandjes terug, is ie bezopen en gaat ie tegen iedereen verkondigen dat hij 'mijn teamleider' is en dat hij mijn vakantie goedgekeurd heeft
Over mijn rug een beter aangezicht proberen te halen
Dat terwijl hij die positie ook alleen maar heeft kunnen bemachtigen dmv aan de managers kleine pik te trekken
Terwijl hij in het begin zooo'n hekel had aan die manager
Fijne gast hoor!
Iemand een leuk medicijn wat bij autopsie geen resultaat opleverd?
Kortom, hij vertelde gewoon de waarheid, en jij bent pissed off dat ie het verder schopt dan jijquote:Op maandag 3 juli 2006 10:57 schreef Piemol het volgende:
Ow
Gaan we op vakantie 2 maandjes terug, is ie bezopen en gaat ie tegen iedereen verkondigen dat hij 'mijn teamleider' is en dat hij mijn vakantie goedgekeurd heeft
![]()
Over mijn rug een beter aangezicht proberen te halen
Dat terwijl hij die positie ook alleen maar heeft kunnen bemachtigen
dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 3 juli 2006 11:01 schreef Piemol het volgende:
En jaloers? wtf? no way!
en hij kan zijn teamleider niet uitstaan, omdat hij een week minder op vakantie mocht dan dat hij graag wildequote:
Volgens mij gooi jij nu een vrachtlading zout over je verhaal, volgens mij heeft die vriend van jou helemaal niet aan de fallus van de manager gezeten.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:01 schreef Piemol het volgende:
teamleider kan iedereen worden als je maar weet hoe je de eikel van de manager moet stimuleren
En jaloers? wtf? no way!
Wat is er stoer aan liegen en verhalen zo opblazen terwijl ik erbij sta en weet wat er WEL plaatsgevonden heeft
Dan ben je toch simpel of niet
ja idd hij is jaloursquote:Op maandag 3 juli 2006 10:56 schreef Het_Biertje het volgende:
je bent toch eigenlijk stiekem best wel jalours?
Ik woon ook naast iemand, is toch nog geen reden om met diegene om te gaan?>\quote:Op maandag 3 juli 2006 11:19 schreef Piemol het volgende:
Waarom ik nog steeds om hem heen hang?
Ik woon naast hem , ik nummer 7 hij nummer 8
Collega's, samen naar het werk, samen weer terug
Ik woon alleen , hij woont alleen : we koken samen
Zo makkelijk gaat het dus niet
dus dat.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:37 schreef doppelgänger het volgende:
haantjes gedrag, geldingsdrang, praatjesmakers, kletsmajoors.. ik herken het.idd erg vermoeiend
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:38 schreef Chiwakka het volgende:
ik leef met je mee, wij noemen het "blageurs"
Kijk em eens overdrijven hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 11:51 schreef francoise het volgende:
Sneu, als je dingen die je meemaakt moet opblazen zal er niet veel spannends in je leven gebeuren.
Ik moet mijn verhalen vaak zelfs 'leeg laten lopen'.
Ik denk dat deze reactie wel het beste omschrijft van wat er allemaal plaatsvindquote:Op maandag 3 juli 2006 11:37 schreef doppelgänger het volgende:
haantjes gedrag, geldingsdrang, praatjesmakers, kletsmajoors.. ik herken het.idd erg vermoeiend
Ik woon in regio Antwerpen, wij gebruiken hier en daar wel woorden die al lang zijn ingeburgerd die van het Frans afkomstig zijnquote:Op maandag 3 juli 2006 11:53 schreef doppelgänger het volgende:
[..]das frans? in het nederlands noem je dat soort lui "bluffers"..
Ispy-syndroom?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:12 schreef Trance_X het volgende:
Typisch iemand met het zogenaamde "Ispy-syndroom" dus. Zulke mensen moet je gewoon negeren leren ze het vanzelf wel af.
Waar heb je het over in godsnaam ?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:17 schreef Q-Tip het volgende:
Zelfde situatie, maar dan op school.
Een persoon liep al jaren te rommelen met een dossier voor Nederlands, en steeds was het 'in orde' als we het aan hem vroegen. Bleek het toch niet in orde te zijn. Eigelijk was de bedoeling hem te laten zitten in de 5e (horen we later), maar hij mocht toch over. In dat jaar is hij honderd keer verzocht om het dossier in orde te maken, en steeds was het volgens hem 'in orde'.
Eindigde met mondeling, hij mocht niet meedoen, omdat zijn dossier niet in orde was... En hij maar verkondigen op de dag van zijn mondeling dat hij het goed gedaan had, waarschijnlijk een 7 had, blablabla, mocht hij niet eens zijn mondeling doen. Uiteindelijk is hij erop gezakt.
Misschien een beetje wazig allemaal, maar het sloeg nergens op, terwijl hij over alles liegt.
ik denk dat het iets belgisch of zo is... dossier.. kinderen... niet op tijd klaarkomen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |