Hoe meer we happen, hoe sneller 'ie z'n ban te pakken heeft. Ik ga dus gewoon doorquote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
en maar happen
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe meer we happen, hoe sneller 'ie z'n ban te pakken heeft. Ik ga dus gewoon door
dolletjes!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
john van loen komt vanavond
Jij ook kappen nu.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:22 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Wie is die incestmongool bij jouw in je avatar dan?
Van Loenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
john van loen komt vanavond
Het is makkelijker om 'm na z'n zoveelste poging om een topic te verzieken gewoon een permban te geven, Suijk. Dat iemand normaal post in 1 op de 25 posts die 'ie doet, is dan geen excuus om 't niet te doen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij ook kappen nu.
Het topic is bijna vol, het is het niet meer waard om allemaal weg te halen, maar reageer nou eens niet op sneue trolls. Ik weet dat er veel originele manieren zijn om te reageren, maar dat schiet ook niet echt op.
Klopt. Werd nog kampioen met feyenoord toen hij halverwege 1992-1993 de overstap maakte.quote:
Nee, moeten nog komenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:26 schreef kevin6188 het volgende:
Zijn de beelden van de training al geweest in het Sportjournaal dat nu bezig is?
Anders ga ik beelden op internet zoeken, op de NOS-site.
Neequote:Op maandag 3 juli 2006 22:26 schreef kevin6188 het volgende:
Zijn de beelden van de training al geweest in het Sportjournaal dat nu bezig is?
Ok, net op tijd dusquote:
Nog niet gezien, Wimbledon gaat natuurlijk ook gewoon voor in 't sportnieuws.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:26 schreef kevin6188 het volgende:
Zal anita en die keeper uit zn team nog bij ajax 1 een keer mogen spelen dit seizoen ?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. Werd nog kampioen met feyenoord toen hij halverwege 1992-1993 de overstap maakte.
Hij is ruim een maand weg geweest. Hij weet ook dat als hij zo nog even doorgaat het wat meer maandjes worden. Op basis van 1 flauwe troll poging nog niet, maar hij weet dat hij in dit topic al weer een hoop krediet heeft verspeeld.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Het is makkelijker om 'm na z'n zoveelste poging om een topic te verzieken gewoon een permban te geven, Suijk. Dat iemand normaal post in 1 op de 25 posts die 'ie doet, is dan geen excuus om 't niet te doen.
Beetje een luie reactie van je, mensen verdienen wat ze toekomen en in het geval van DK lijkt een permanente verwijdering van het FOK!forum geen slecht idee.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij ook kappen nu.
Het topic is bijna vol, het is het niet meer waard om allemaal weg te halen, maar reageer nou eens niet op sneue trolls. Ik weet dat er veel originele manieren zijn om te reageren, maar dat schiet ook niet echt op.
Zodra hij hier post, reageert de hele Ajax meute als een stier op een rode lap. Ook als hij wel eens wat normaals post. Daar heeft hij het zelf naar gemaakt, maar dat hij een andere mening heeft is niet een reden om een ban aan te vragen. Als hij door blijft trollen met kots smilies en zuigerige posts etc. zullen we er echt wel wat aan doen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als moderator hoor je daarvoor te zorgen door daadkrachtig op te treden wanneer nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |