Ik trek alleen mijn conclusies uit de foto's die ik zie.....quote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, hij voelt zich aangesproken wanneer er een zuigerige idioot op dezelfde toon door blijft posten en dus solliciteert naar een permban VBL.
*hint* Suijk, *hint*
Bij Feyenoord komen ze ook alleen maar dan omdat het verwachtingspatroon nog hoog is. En maar roepen dat je misschien wel kampioen kunt worden. En wat komt er dan op de training of uit de helikopter? Ramon van Haaren en Pascal Bosschaartquote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
SuccessupportersWorden er grote namen aangetrokken, en opeens komen er ook duizende joden kijken bij de eerste training van hun club
![]()
Ga je nu weer fijn posten over dat clubje uit Rdam. Leuke gevechten met groningen, twente en heerenveen etc. houdenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik trek alleen mijn conclusies uit de foto's die ik zie.....
Je vraagt het netjes, maar als het ongedierte hier niet wilt luisteren, moeten ze maar voelen!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het was gezellig, ga je nu weer gewoon mee posten?
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:16 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord komen ze ook alleen maar dan omdat het verwachtingspatroon nog hoog is. En maar roepen dat je misschien wel kampioen kunt worden. En wat komt er dan op de training of uit de helikopter? Ramon van Haaren![]()
Nee hoor. Maar je bent net terug, ik weet dat je inhoudelijk normaal mee kunt posten, ik heb het je wel eens zien doen, dus of je op die weg door wil gaan ipv je (ietwat zielige) poging tot trollen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voel je jezelf aangesproken dan als ik het woord "successupporters" in mijn mond neem?
Eerste training is elk jaar druk, zeker met zulk weer. Ga nu maar weer ergens anders spelen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voel je jezelf aangesproken dan als ik het woord "successupporters" in mijn mond neem?
Het zijn maaaar kuuuut kakkerlakkeeeeeeenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je vraagt het netjes, maar als het ongedierte hier niet wilt luisteren, moeten ze maar voelen!
[afbeelding]
' En steek je vriend maar in de fik' Die kan er ook nog wel bij...quote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef Ordinair het volgende:
Beter mooie fakkels dan een vuurpijl in je smoel..
Ik zal me maar niet uitlaten over de smoel van Huntelaarquote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef Ordinair het volgende:
Beter mooie fakkels dan een vuurpijl in je smoel..
Yep, het gaat weer ouderwets hard met het topic.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
en maar happen
Nou weet ik het ook niet meer. Komt hij nou of van Loen?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:19 schreef Jasza het volgende:
Wie zei hier dat Henk ten Cate in studio sportzomer kwam?
Ja, ook leuk joh.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
' En steek je vriend maar in de fik' Die kan er ook nog wel bij...
Goed zo, dan laten wij ons niet uit over het uiterlijk van die idool van je....quote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zal me maar niet uitlaten over de smoel van Huntelaar![]()
Volgens mij wil je gewoon een kusje van onze Klaas.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Loen volgens mijquote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nou weet ik het ook niet meer. Komt hij nou of van Loen?
Denk dat je hem maar wát graag bij je cluppie zou willen zien, jammer voor je! Misschien kan je nog voor Ajax worden, zo'n fanatieke Feyenoord-supporter was je toch al niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die van Hofs danquote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie is die incestmongool bij jouw in je avatar dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |