Helaas hebben we er geen invloed op.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:33 schreef Spooky4u het volgende:
en Schumi in een Super Aguri.
Idd, Pedro mijn held, welke race was dat ook alweer vorig jaar die hij mocht rijden.quote:
Laat maar komen, ik gun het de beste man van harte!quote:
Wat was alles toen nog recht he.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:53 schreef SimtekF1 het volgende:
Tja die vleugels, zag het vanmiddag al ja.
Nou ik weet 100% zeker, dat als ze hier mee gaan rijden, ze onmiddelijk worden verboden. (als ze los raken kan dat erg gevaarlijk zijn)
Die smoes gebruikte ze in 1998 toen bijna iedereen met de midwings reed terwijl Tyrrell die vleugels in 1997 al introduceerde.
[afbeelding]
Neuh. 't Begint met een o en 't eindigt op nzin.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Positie Montoya in gevaar
Uitgegeven: 5 juli 2006 10:29
Laatst gewijzigd: 5 juli 2006 10:33
WOKING - De dagen van Juan Pablo Montoya bij McLaren-Mercedes lijken geteld. Volgens de laatste geruchten in de F1-paddock zal testrijder Pedro De la Rosa de Colombiaan de rest van het seizoen vervangen.
De promotie van De la Rosa is volgens de Spaanse krant AS te danken aan Mercedes-baas Norbert Haug. Die zou er bij McLaren-baas Ron Dennis op aangedrongen hebben de Colombiaan onmiddelijk aan de kant te schuiven.
...
Ben er niet rauwig om als ik heel eerlijk ben, want zoveel heeft Montoya niet gebracht bij BMW en McLaren. De vraag is natuurlijk wel hoe gemotiveerd Montoya nog is, zeker nu officieel? bekend is geworden dat hij de Formule 1 gaat verlaten. If not motivated = Montoya er snel uit en Pedro erin!quote:Op zondag 9 juli 2006 16:58 schreef kwintenstraler het volgende:
Montoya gaat volgend seizoen Nascar rijden. Hij heeft een deal met Chip Ganassi Racing voor volgende seizoen voor de Nextel Cup
Ik heb zelf het idee dat de overstap naar McLaren niet een goede keuze is geweest. Hij is toch een wat bravere coureur geworden, imo. Hij is nu duidelijk de tweede rijder en zo rijdt hij ook. Bij BMW heeft hij mooie dingen laten zien, o.a. mooie gevechten met Schumacher en Kimi.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:43 schreef kwintenstraler het volgende:
Persoonlijk vind ik het jammer. Montoya was bv de 1e coureur die niet meteen 3 meter opzij ging als Schumacher eraan kwam, en pas later durfden andere coureurs ook te gaan racen met MS.
Maar dit seizoen heeft Montoya inderdaad weinig laten zien. Veel te weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |