Zeg voortaan ja daar 500 meter in duinen, liggen een paar te zonnen, heb jij nergens last meer van.quote:Heerlijk strandavondje gehad.. Kom je van het strand af, lopen er 2 paupergangsters langs die dan vragen: "Zijn er nog wat chickies op het strand?" Waarop je dan makkelijk antwoord: Nee.
Ik veronder stel me niet als normaal persoonquote:Op maandag 3 juli 2006 01:30 schreef seto het volgende:
Jij drinkt Amstel, jij bent niet normaal.
Die zat stiekem te grinnikenquote:Op maandag 3 juli 2006 01:31 schreef Gallacher het volgende:
Die vriend van je,wat zei die dan?
Njah de gangster zou uit de auto vallen, als hij eruit zou gaanquote:Op maandag 3 juli 2006 01:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Normale reactie wanneer je vriendin onheus bejegend word![]()
Dat wou ik net vragen...quote:Op maandag 3 juli 2006 08:56 schreef Dophertje het volgende:
Wat is een dode weg?
Ligt daar om de zoveeel meter een dode pauper gangster?
dus je fietst samen met je vriend en zijn vriendin naar huis, zijn vriendin wordt lastig gevallen en je bent blij dat het voor hem bedoelt was?quote:Op maandag 3 juli 2006 01:28 schreef Ricard0j het volgende:
Gelukkig was het niet voor mij bedoeld, vriend van me had zn vriendin achterop, dus die was het slachtoffer, indien het wel voor mij bedoeld was had ik een tandje bijgezet op mn fiets![]()
Een meisje achterop de fiets bij haar vriendje, valt *natuurlijk* als een blok voor een wildvreemde in een auto. Want "auto is-groter-dan fiets"quote:Op maandag 3 juli 2006 01:28 schreef Ricard0j het volgende:
Gelukkig was het niet voor mij bedoeld, vriend van me had zn vriendin achterop, dus die was het slachtoffer, indien het wel voor mij bedoeld was had ik een tandje bijgezet op mn fiets![]()
De 'blanke' gangster vroeg of ze mee wilde in de peugeot 106, na ongeveer 100 keer nee gezegd te hebben gaven ze het op.
Kut gothicquote:Op maandag 3 juli 2006 01:33 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ik veronder stel me niet als normaal persoon, maar dit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |