Dat is helemaal juist!quote:
Nu stel jij een vraag, en deelt dan een punt uit aan degene die het goed heeftquote:
Poeh, ik zou het niet weten. Bob Woodward ofzo?quote:Op maandag 3 juli 2006 02:55 schreef tong80 het volgende:
Welke Journalist bevriend met Oliver Stone had een piep klein rolletje in diens film JFK ?
Woohoo! Dus kranten lezen is toch ergens goed voor!quote:
Oh, ga je je vraag aanpassen?quote:Op maandag 3 juli 2006 03:18 schreef tong80 het volgende:
Weet je het zeker ?
Anders gesteld dan wat lieten de moordenaars achter op de muur ?
Die zocht ik.quote:Op maandag 3 juli 2006 03:21 schreef Asmodian het volgende:
Helter Skelter - op de koelkast van de LaBiancas geschreven door Kenwinkle
Not even close. Beetje eerder, ander land en ze zong niet "De Troubadour".quote:Op maandag 3 juli 2006 03:29 schreef tong80 het volgende:
Dan pas ik
Was ze gelijk met Lenny Kuhr ? in 69 ? Met 6 punten ?
Oeh... close!quote:Op maandag 3 juli 2006 03:30 schreef Asmodian het volgende:
Monaco met "L'amour s'en va". Geen flauw idee welk jaar. Gokje op 1964
Ik weet helaas iets meer van Eurovisie-geschiedenis dan mij lief isquote:Op maandag 3 juli 2006 03:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oeh... close!
Jaartal een beetje aanpassen en je bent er.
Woohoo!quote:Op maandag 3 juli 2006 03:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jaaaaaah... Vijfde plaats met 25 punten.
Overigens was zij niet de enige "vreemde eend" in de bijt. Nana Mouskouri zong voor Luxemburg...
Asmodian +1
Nee, Celine Dion won de Eurovisie in 1988 voor Zwitserlandquote:Op maandag 3 juli 2006 03:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Celine Dion zong nog niet in 1963, dacht ik. Of het moet onder de douche zijn geweest.
On topic: Ik heb werkelijk geen idee... Waarschijnlijk waren het allemaal Jjoden (politiek-correcte nieuw-nederlandse spelling)
Geen flauw idee, heb het even opgezocht, de naam zei me niks.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:08 schreef Berkery het volgende:
Welke Nederlander kreeg in 1901 de Nobelprijs voor de Scheikunde?
quote:Op maandag 3 juli 2006 09:13 schreef Berkery het volgende:
Rabin
Peres
Golda Meir
Ben Guryon
Begin
Netanyahu
Shamir
Spelling gedeeltelijk fonetisch
Van 't Hof ofzo, niet? Voor Osmotische druk iig.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:08 schreef Berkery het volgende:
Welke Nederlander kreeg in 1901 de Nobelprijs voor de Scheikunde?
Ik heb helemaal niks opgepakt, maar blijf kennelijk wel langer wakkerquote:Op maandag 3 juli 2006 10:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
en goed opgepakt door Asmodian...
Ik ben benieuwd naar de nieuwe vragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |