Haha neequote:Op maandag 3 juli 2006 01:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Pfff logisch dat ik geen Lewis armstrong ken dan he'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Good enough for mequote:Op maandag 3 juli 2006 01:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Collins is de rebellenleiderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helaas net te laatquote:Op maandag 3 juli 2006 01:53 schreef Repeat het volgende:
armstrong en buzzom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hij is offlinequote:Op maandag 3 juli 2006 01:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Helaas net te laatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Het is nu aan Ghostbuster een nieuwe vraag te stellenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We geven hem een paar minuten. Anders mag jij van mij best een nieuwe vraag stellen (mits dat van MaJo, topicstarter, magquote:Op maandag 3 juli 2006 01:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
hij is offlineom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, iemand moet 't toch doen?quote:Op maandag 3 juli 2006 01:57 schreef MaJo het volgende:
Je neemt de regie wel over he Asmoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat neem jij wel /heel/ gemakkelijk aanquote:Maar het feit dat jij de punten bij gaat houden maakt alles weer goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pvdt - kom er zo op...quote:Op maandag 3 juli 2006 01:59 schreef MaJo het volgende:
Ik kan niet tegen wachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie schreef de boekenreeks Het Bureau?
Oy, alsof ik dat niet doequote:Op maandag 3 juli 2006 01:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ach, iemand moet 't toch doen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Ik wil dat ook best wel doen als TS. Maar ik zal je eraan houden indien nodigquote:Dat neem jij wel /heel/ gemakkelijk aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Maar mits dit topic goed gaat lopen, kan ik daar best bereid toe gevonden wordenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van de vijf vragen is dit nu de tweedequote:Op maandag 3 juli 2006 02:02 schreef Repeat het volgende:
dit wordt toch niet een topic met alleen maar boekenvragen he?
quote:Op maandag 3 juli 2006 02:03 schreef Asmodian het volgende:
Ik ben er uit: Johannes J. Voskuil!
Ik heb een Nederlandse lit-vraag goedquote:Op maandag 3 juli 2006 02:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Asmo +1Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 3 juli 2006 02:08 schreef MaJo het volgende:
Nixon?
Zit wat inquote:Op maandag 3 juli 2006 02:10 schreef Asmodian het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zou Nixon de Amerikaanse inmenging in Vietnam als agressie beschouwen?
EDIT: bovenstaand citaat is trouwens vrij vertaald van een andere taal, is niet oorpronkelijk in het Engels. Normaliter zou ik het wederom vrij vertalen naar het Nederlands, maar daar is het nu te laat voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 3 juli 2006 02:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zit wat inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ho Chi Minh dan?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik moet beter lezenquote:Op maandag 3 juli 2006 02:12 schreef Repeat het volgende:
ik moet vaker refreshenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tss... Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 3 juli 2006 02:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik moet beter lezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zag Vietnam staan en een Engelse tekst dus vandaarJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En Asmo, kom eens op met dat puntom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop