Nee later. En je hebt het jaar nog niet genoemdquote:Op maandag 3 juli 2006 01:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Pfffom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.in juni denk ikJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ehm 1961quote:Op maandag 3 juli 2006 01:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee later. En je hebt het jaar nog niet genoemdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Nou kan nooit veel zijn volgens mijquote:Op maandag 3 juli 2006 01:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wederom laterJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ietsje eerderquote:Op maandag 3 juli 2006 01:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou kan nooit veel zijn volgens mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.64Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke wil jequote:Op maandag 3 juli 2006 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ietsje eerderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En noem gelijk een nieuwe maand dan komen we weer een stapje verderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helemaal goedquote:Op maandag 3 juli 2006 01:28 schreef Asmodian het volgende:
22 November 1963
op het Daley Plaza
in Dallas, Texas
(met de kandelaar
door Colonel Mustard!)
Ah okquote:Op maandag 3 juli 2006 01:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Cluedoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yay!quote:Op maandag 3 juli 2006 01:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen snap ik niet wat je bedoeld met de kandelaar door Colonel Murstardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar goed, nieuwe vraag voor AsmodianJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Achternaam goed, edoch de voornaam nietquote:Op maandag 3 juli 2006 01:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Armstrong lewis
Lewis als bemannings lidquote:Op maandag 3 juli 2006 01:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Achternaam goed, edoch de voornaam nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neil Armstrong is correctquote:Op maandag 3 juli 2006 01:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lewis als bemannings lidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Neil is zn voornaamJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jeuj ik bedoelde een astronaut die Lewis heet,en die dus niet bestaat ookquote:Op maandag 3 juli 2006 01:39 schreef MaJo het volgende:
Punten is misschien wel een goed idee. Maar eerst maar eens kijken hoe dit topic gaat lopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En Lewis ArmstrongJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Iedereen weet toch dat hij Lance Armstrong heetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar ik heb naast Neill echt geen flauw idee. Tom Hanks telt zeker niet?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En een exlid van Genesis zekerquote:Op maandag 3 juli 2006 01:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Neil Armstrong is correctom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Helaas geen LewisJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een van de andere bemanningsleden (de piloot) deelt de naam met een bekende Ierse rebellenleider
Je bedoelde die twee namen apart? Aangezien Lewis Armstrong natuurlijk ook een persoon isquote:Op maandag 3 juli 2006 01:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jeuj ik bedoelde een astronaut die Lewis heet,en die dus niet bestaat ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja en neequote:Op maandag 3 juli 2006 01:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelde die twee namen apart? Aangezien Lewis Armstrong natuurlijk ook een persoon isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Of was je je daar even niet van bewust?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pfff logisch dat ik geen Lewis armstrong ken dan he'quote:Op maandag 3 juli 2006 01:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelde die twee namen apart? Aangezien Lewis Armstrong natuurlijk ook een persoon isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Of was je je daar even niet van bewust?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weer een correctie: Moet natuurlijk LOUIS Armstrong zijn. Vergeef mij vanwege het late tijdstipom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, inderdaadquote:Op maandag 3 juli 2006 01:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En een exlid van Genesis zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop