Dat is correctquote:Op maandag 3 juli 2006 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Een fransman
Ohquote:Op maandag 3 juli 2006 01:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is correctom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nu zijn naam nog.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:03 schreef Shirley het volgende:
Een soort Triviant dus.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
foutquote:Op maandag 3 juli 2006 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
nooit
fout, maar je zit er niet heel ver naastquote:Op maandag 3 juli 2006 01:10 schreef MaJo het volgende:
1800?
paar jaartjes later nogquote:Op maandag 3 juli 2006 01:12 schreef MaJo het volgende:
1804?
Ik heb geen flauw idee dus ben maar gaan gokkenquote:Op maandag 3 juli 2006 01:13 schreef daReaper het volgende:
[..]
paar jaartjes later nog
(is dit de Algemene Kennis Quiz of de Algemene Gok Quiz?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bijna goedquote:Op maandag 3 juli 2006 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Meer gok nu ik gok op 1811
Kouderquote:Op maandag 3 juli 2006 01:14 schreef MaJo het volgende:
1810?
Juustem http://nl.wikipedia.org/wiki/Veldtocht_van_Napoleon_naar_Ruslandquote:Op maandag 3 juli 2006 01:16 schreef MaJo het volgende:
1812!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop