Neem een klamboe (en oordopjes, mocht je eventueel ook nog over geluidjes gaan klagen wat sommige beestjes producerenquote:Op maandag 3 juli 2006 00:55 schreef D-Y het volgende:
Ik wil het lekker koel hebben in mijn kamer.. dus mijn ramen staan open.. alles vliegt naar binnen, motten, muggen, vogels, torren![]()
Kunnen ze niet lekker bij de buren gaan chillen ofzo? .. en ik was al lek geprikt door de muggen![]()
![]()
Dan weet ik zeker dat ze blijven slapen..quote:Op maandag 3 juli 2006 00:55 schreef El_Rolando het volgende:
Doe je raam dan dicht.
doe je licht dan ook uitquote:Op maandag 3 juli 2006 00:55 schreef D-Y het volgende:
Ik wil het lekker koel hebben in mijn kamer.. dus mijn ramen staan open.. alles vliegt naar binnen, motten, muggen, vogels, torren![]()
Kunnen ze niet lekker bij de buren gaan chillen ofzo? .. en ik was al lek geprikt door de muggen![]()
![]()
Dat zal de reden zijn dat ik maar niet naar bed ga.quote:
ook uit doen. werkt perfect.quote:
Gooi een laken over jezelf en de monitor.quote:
Ik woon bij pappie en mammiequote:
Oké dan.... jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 3 juli 2006 01:19 schreef D-Y het volgende:
[..]
Ik woon bij pappie en mammie![]()
..Ik heb een bureau voor huiswerk en daarbij hoort een computer en die heb ik betaald van mijn vakantiewerk, 2 jaar geleden..
..En ik schaam me er niet voor![]()
Klamboe's zijn lelijkquote:Op maandag 3 juli 2006 01:19 schreef Knoekie het volgende:
Koop een klamboe!
Zeik dan niet dat je lekgestoken wordquote:Op maandag 3 juli 2006 01:25 schreef D-Y het volgende:
[..]
Klamboe's zijn lelijk.. ik haal morgen wel van die hor dingen..
Vannacht wordt weer een episch gevecht tussen mug en mens [afbeelding]
Eerder dan morgen gaat zowieso niet lukken.. of zijn klamboewinkels wel gewoon tot half 2 's nachts open?quote:
Ik kom nooit in een klamboewinkelnquote:Op maandag 3 juli 2006 01:27 schreef D-Y het volgende:
[..]
Eerder dan morgen gaat zowieso niet lukken.. of zijn klamboewinkels wel gewoon tot half 2 's nachts open?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |