Neem een klamboe (en oordopjes, mocht je eventueel ook nog over geluidjes gaan klagen wat sommige beestjes producerenquote:Op maandag 3 juli 2006 00:55 schreef D-Y het volgende:
Ik wil het lekker koel hebben in mijn kamer.. dus mijn ramen staan open.. alles vliegt naar binnen, motten, muggen, vogels, torren![]()
Kunnen ze niet lekker bij de buren gaan chillen ofzo? .. en ik was al lek geprikt door de muggen![]()
![]()
Dan weet ik zeker dat ze blijven slapen..quote:Op maandag 3 juli 2006 00:55 schreef El_Rolando het volgende:
Doe je raam dan dicht.
doe je licht dan ook uitquote:Op maandag 3 juli 2006 00:55 schreef D-Y het volgende:
Ik wil het lekker koel hebben in mijn kamer.. dus mijn ramen staan open.. alles vliegt naar binnen, motten, muggen, vogels, torren![]()
Kunnen ze niet lekker bij de buren gaan chillen ofzo? .. en ik was al lek geprikt door de muggen![]()
![]()
Dat zal de reden zijn dat ik maar niet naar bed ga.quote:
ook uit doen. werkt perfect.quote:
Gooi een laken over jezelf en de monitor.quote:
Ik woon bij pappie en mammiequote:
Oké dan.... jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 3 juli 2006 01:19 schreef D-Y het volgende:
[..]
Ik woon bij pappie en mammie![]()
..Ik heb een bureau voor huiswerk en daarbij hoort een computer en die heb ik betaald van mijn vakantiewerk, 2 jaar geleden..
..En ik schaam me er niet voor![]()
Klamboe's zijn lelijkquote:Op maandag 3 juli 2006 01:19 schreef Knoekie het volgende:
Koop een klamboe!
Zeik dan niet dat je lekgestoken wordquote:Op maandag 3 juli 2006 01:25 schreef D-Y het volgende:
[..]
Klamboe's zijn lelijk.. ik haal morgen wel van die hor dingen..
Vannacht wordt weer een episch gevecht tussen mug en mens [afbeelding]
Eerder dan morgen gaat zowieso niet lukken.. of zijn klamboewinkels wel gewoon tot half 2 's nachts open?quote:
Ik kom nooit in een klamboewinkelnquote:Op maandag 3 juli 2006 01:27 schreef D-Y het volgende:
[..]
Eerder dan morgen gaat zowieso niet lukken.. of zijn klamboewinkels wel gewoon tot half 2 's nachts open?![]()
Joh....TS willde alleen 'stoere' smiley tonen blijkbaar.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Joh....TS willde alleen 'stoere' smiley tonen blijkbaar.
Hij/zij wilt: geen hor, geen klamboe en ookal geen oordopjes.... helemaal lekprikken die D-Y-geval...zoveel er iets aan toe doende adviezen in KLB, en nog janken.....![]()
Blijkbaar ja. Jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 3 juli 2006 01:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hij/zij wilt: geen hor, geen klamboe en ookal geen oordopjes.... helemaal lekprikken die D-Y-geval...zoveel er iets aan toe doende advies in KLB, en nog janken.....![]()
Ik druk ook altijd het verkeerde knopje in. Ze zitten ook zo dicht bij elkaarquote:Op maandag 3 juli 2006 01:33 schreef SeaOfLove het volgende:
gut als ik mezelf zo quote als ik eigenlijk ff een woordje wil editten dan komt post gemiddelde ook wel omhoog
![]()
![]()
Scroll eens terug.. daar staat.. ik haal morgen hor dingenquote:Op maandag 3 juli 2006 01:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hij/zij wilt: geen hor, geen klamboe en ookal geen oordopjes.... helemaal lekprikken die D-Y-geval...zoveel er iets aan toe doende advies in KLB, en nog janken.....![]()
Ohhhh, ik ook. Maar dacht dat het te triest zou zijn als ik over mijn ADHD-avatar zelf een topic zou openenquote:Op maandag 3 juli 2006 01:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik word gek van die springende avataars
Heb je mijn oude niet gezienquote:Op maandag 3 juli 2006 01:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik word gek van die springende avataars
Ja dat zou behoorlijk triest zijnquote:Op maandag 3 juli 2006 01:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhhh, ik ook. Maar dacht dat het te triest zou zijn als ik over mijn ADHD-avatar zelf een topic zou openen![]()
Toen jij die reply gaf was ik nog aan het tikkenquote:Op maandag 3 juli 2006 01:36 schreef D-Y het volgende:
[..]
Scroll eens terug.. daar staat.. ik haal morgen hor dingendat gaat nu niet, want de winkels zijn dicht. Ramen dicht, heeft weinig zin want de diertjes zijn al binnen. Licht is al uit, dus dat is verder ook geen probleem. Ik hang geen klamboe op want ik heb een mooie kamer en die ga ik daarmee niet verpesten..
Verder ontzettend bedankt voor je tomeloze inzet, ik waardeer het echt![]()
3 regels in 5 minutenquote:Op maandag 3 juli 2006 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Toen jij die reply gaf was ik nog aan het tikken![]()
Zal ik van de week maar eens een muis-aan-ritalin-avatar zoeken?quote:Op maandag 3 juli 2006 01:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat zou behoorlijk triest zijn![]()
Of je maakt er een Shizo/Adhd topic van
Er was laatst een topic over irritante avatarsquote:Op maandag 3 juli 2006 01:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zal ik van de week maar eens een muis-aan-ritalin-avatar zoeken?![]()
Uhhhh dit topic is niet het enige wat er te lezen valt op FOK! ....quote:Op maandag 3 juli 2006 01:40 schreef D-Y het volgende:
[..]
3 regels in 5 minutenIk hoop voor je, dat je nooit iets in R&P hoeft te typen..
Vogels kunnen niet vliegen.quote:alles vliegt naar binnen, motten, muggen, vogels, torren
Kan gebeuren tochquote:Op maandag 3 juli 2006 01:49 schreef D-Y het volgende:
Dan is je reply te moeilijk voor mij geweest om hem te snappen en heb ik je verkeerd begrepen
spuit 11quote:Op maandag 3 juli 2006 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
Hor installeren of citroenplant in de vensterbank. Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen?
Daar heb je wel een punt, dan waren het varkens..quote:Op maandag 3 juli 2006 01:50 schreef De_Postbode het volgende:
Hor. Koop een hor. Ik heb er een, het heerscht.
[..]
Vogels kunnen niet vliegen.
Ja? Ik had nog geen post gezien die TS een citroenplant in de vensterbank aanraadt, hetgeen wezenlijk helpt. Dus je punt is?quote:
Nee, die gaf rood aan een speler en zag er zo uitj:quote:Op maandag 3 juli 2006 01:57 schreef SeaOfLove het volgende:
ohhh die sukkel die teveel op zijn fluitje floot
Ik las niet verder dan -hor- ....excusez-moi...quote:Op maandag 3 juli 2006 01:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja? Ik had nog geen post gezien die TS een citroenplant in de vensterbank aanraadt, hetgeen wezenlijk helpt. Dus je punt is?
lachde???quote:Op maandag 3 juli 2006 01:58 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nee, die gaf rood aan een speler en die lachde er zo bij:![]()
Cintroenplantjes en al dat smeerspul werkt niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik las niet verder dan -hor- ....excusez-moi...
Citroenplantje werkt dus ook tegen al dat andere gespuis wat TS lastigvalt? Dacht alleen muggen?
De warmte en het bier doet geen goedquote:
Stop dan eens met dat bierquote:Op maandag 3 juli 2006 02:02 schreef Knoekie het volgende:
[..]
De warmte en het bier doet geen goed![]()
Normaal lees ik al mijn post eerst grondig door, helaas nu een grote fout begaan, vergeef mij alstublieft
Bij mij welquote:
Tegen heel die dierentuin van TS?????quote:
Pff, ik heb aan de ene kant van mijn huis een meer, en aan de andere kant de zee. En dan zou ik geen vliegende en stekende beestjes hebben??quote:Op maandag 3 juli 2006 02:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tegen heel die dierentuin van TS?????
Jij voert die citroenplantjes gewoon op hè![]()
Of je hebt gewoon helemaal geen beestjes![]()
Keedan citroenplantjes zijn het helemaalquote:Op maandag 3 juli 2006 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pff, ik heb aan de ene kant van mijn huis een meer, en aan de andere kant de zee. En dan zou ik geen vliegende en stekende beestjes hebben??
Whehehe
hor plaatsen.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:55 schreef D-Y het volgende:
![]()
Dacht dat waren insectenquote:Op maandag 3 juli 2006 00:55 schreef D-Y het volgende:
alles vliegt naar binnen, motten, muggen, vogels, torren![]()
en ik was al lek geprikt door de muggen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |