Neu, ook niet echt actief naar op zoek gegaan. Jij stond wel met een mooi vrouwtje op de dansvloer ofniet?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:39 schreef Fnd het volgende:
Ik zit op HBO en val onder de elitaire bovenlaag van de maatschappij. Het is daarom voor mij geoorloofd om een polo te dragen. En opmerkingen als: "kakker, zeilnicht of dat ik op de hockey zit" ken ik ook allemaal al.![]()
Heb je trouwens nog een leuk vrouwtje gehad in lucky?
ja goed hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 17:25 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
doe je niks tegen...hoeist met de familie hoekjen en consorten??
Ja, ging allemaal mooi. Zegt ze opeens dat ze al verkering heeft. Al mijn inspanning voor niets geweest.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:47 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Neu, ook niet echt actief naar op zoek gegaan. Jij stond wel met een mooi vrouwtje op de dansvloer ofniet?
Overigens kom jij wel van het vmbo.
Het ravijn ben ik zo af en toe ook wel eens te vindenquote:Op zondag 16 juli 2006 18:58 schreef jovink het volgende:
trefwoord: Het ravijn. guitarist veel te vinden in de metal mania store?
Ben er soms op een zaterdagmiddag te vinden jaquote:Op zondag 16 juli 2006 18:58 schreef jovink het volgende:
trefwoord: Het ravijn. guitarist veel te vinden in de metal mania store?
Dat kan bestquote:Op maandag 17 juli 2006 12:27 schreef Windsurfbart het volgende:
[..]
Over 3 weken zit ik weer op die camping.
dat ook wel zo'n onzin!quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:19 schreef Catch22- het volgende:
o god, nog een station in nijverdal?
nee, komt hier een tunnel, waar ze 5 jaar aan gaan werken, tussen wierden en raalte, onder de berg én onder het huidige spoor door.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:19 schreef Catch22- het volgende:
o god, nog een station in nijverdal?
klopt, daarom is er ook lang over getwist...quote:Op zondag 3 december 2006 20:33 schreef Catch22- het volgende:
dat wordt wel een 4 baans tunnel hoop ik
maar een beetje een raar verhaal vind ik het wel, zoiets gaat miljoenen kosten
ik heb wel filmpjes dr van.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lekker fikkie trouwens gisteren aan de Grotestraat
Het oude hotel Buursink (ofzo) is uitgebrand. Aangezien ik werk aan de grotestraat, en toevallig nachtdienst had, zag ik de hele godganze nacht brandweerauto's voorbij rijden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |