locatie bouhof?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:27 schreef vaudej het volgende:
Klopt, zo gaat het ook op de noordelijke hogeschool leeuwarden, de gezonde broodjes zijn veel duurder dan die broodjes kroket en dergelijke. Slechte zaak!
Jullie hebben sowieso een kutkantine.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:27 schreef vaudej het volgende:
Klopt, zo gaat het ook op de noordelijke hogeschool leeuwarden, de gezonde broodjes zijn veel duurder dan die broodjes kroket en dergelijke. Slechte zaak!
Nou en? Waar ik werk betaal je 2.60 voor wat je daar beschrijftquote:Op maandag 3 juli 2006 00:18 schreef RijstNatie het volgende:
Broodje gezond bestaat bij die catering uit:
1 super klein kut pistoletje (net zo groot als me lul)
1 mini plakje kaas
1 mini plakje ham
1 dun plakje komkommer
1 dun plakje tomaat
1 dun plakje ei
miniscuul beetje sla
kortom een triest belegd broodje voor 1 fucking euro en 75 cent !!!
kostprijs van dit broodje: MAXIMAAL 20 cent !!
Nu ben ik best bereid om 1,75 neer te leggen, maar doe hem dan ook flink rijk beleggen...
En wrom moet zo'n kut catering zo veel geld verdienne op arme studenten? Als ze de kosten eruit halen is toch al genoeg...
En dan ook nog eens een broodje frikandel, die kost gewoon 1,10 !!
Vindt je het gek dat heel NL te dik wordt..
kortom ga nooit op Hogeschool Rotterdam studeren want je wordt hard anaal genaait daar..
![]()
kortom ga nooit op Hogeschool Rotterdam studeren want spellen leer je er in ieder geval niet daar..quote:Op maandag 3 juli 2006 00:18 schreef RijstNatie het volgende:
kortom ga nooit op Hogeschool Rotterdam studeren want je wordt hard anaal genaait daar..
Dan zitten wij op dezelfde schoolquote:Op maandag 3 juli 2006 00:36 schreef 19FR08 het volgende:
Ik ken het. Ik zit op het GLR. losse frikadel (zonder schoolpas) 1 euro. Broodje frkadel ¤1,20. Mexicano los 1,60.
whehe dan is 't inderdaad wel een klein broodjequote:Op maandag 3 juli 2006 00:18 schreef RijstNatie het volgende:
Hier ben ik al gestopt met lezen.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:18 schreef RijstNatie het volgende:
quote:Op maandag 3 juli 2006 00:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken vind ik dus echt zum kotsen:
40 cent bij ons op de fac. en dan zelfs maatschappelijk verantwoorde Max Havelaar koffie.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:49 schreef skiczukie het volgende:
35 cent voor kopje koffie gaat nog bij ons.
Je woont zeker buiten de randstad.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:42 schreef Agorias het volgende:
1,25 bij ons voor een prima broodje gezond... Ook echt lekker enzo
Daar gaat weer 1,35quote:Op maandag 3 juli 2006 00:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik heb het over tesselschadestraat, geen idee hoe het er op de bouhouf aantoe gaat.quote:
ja klopt.. al is het wel verbeterd.. de broodjes zijn best karig belegd.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jullie hebben sowieso een kutkantine.
De hele sfeer van die kantine, en die boeren die aan het kaarten zijn enzo. De kantine was niet eens open om 9 uur toen ik daar even ging schuilen voor de regen. En mijn chipknip was leeg, dus ik kon sowieso niks kopen.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:54 schreef vaudej het volgende:
[..]
Ik heb het over tesselschadestraat, geen idee hoe het er op de bouhouf aantoe gaat.
[..]
ja klopt.. al is het wel verbeterd.. de broodjes zijn best karig belegd.
Nog nooit bij bakkerij Bart geweest zeker, daar betaal je nog wel iets meerquote:Op maandag 3 juli 2006 00:18 schreef RijstNatie het volgende:
1 mini plakje kaas
1 mini plakje ham
1 dun plakje komkommer
1 dun plakje tomaat
1 dun plakje ei
miniscuul beetje sla
kortom een triest belegd broodje voor 1 fucking euro en 75 cent !!!
kostprijs van dit broodje: MAXIMAAL 20 cent !!
Nu ben ik best bereid om 1,75 neer te leggen, maar doe hem dan ook flink rijk beleggen...
En wrom moet zo'n kut catering zo veel geld verdienne op arme studenten? Als ze de kosten eruit halen is toch al genoeg...
En dan ook nog eens een broodje frikandel, die kost gewoon 1,10 !!
Vindt je het gek dat heel NL te dik wordt..
![]()
Ik vind een Chipknip echt ideaal!quote:Op maandag 3 juli 2006 00:59 schreef RijstNatie het volgende:
Chipknip nog zoiets, verplicht met zo'n kut pas betalen zuigt zo hard...
elke x 10euro erop zetten en dan na 3 dagen hebje nog 2,50 en dan kan je net geen broodje + blikje ofso halen omdat je 10cent tekort komt.....
dood moeten ze
We zijn nog van een andere generatie.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:59 schreef RijstNatie het volgende:
elke x 10euro erop zetten en dan na 3 dagen hebje nog 2,50 en dan kan je net geen broodje + blikje ofso halen omdat je 10cent tekort komt.....
dood moeten ze
Inderdaad, die boeren moeten daar opzouten, maar daarom kom ik er ook alleen maar als ik eten moet halen. vooral de techniek kantine is erg.. bij ecma is het wel oké. Er zit trouwens sinds een maand ofzo een oplaadpunt voor de chipknip, voorheen alleen eentje voor de schoolpasjes.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
De hele sfeer van die kantine, en die boeren die aan het kaarten zijn enzo. De kantine was niet eens open om 9 uur toen ik daar even ging schuilen voor de regen. En mijn chipknip was leeg, dus ik kon sowieso niks kopen.![]()
Heel serieus ingaan op zo'n reactie natuurlijkquote:Op maandag 3 juli 2006 01:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Voor de catering een bepaalde opleiding kiezen.![]()
Heel serieus ingaan op zo'n reactie natuurlijkquote:Op maandag 3 juli 2006 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heel serieus ingaan op zo'n reactie natuurlijk![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Heel serieus ingaan op zo'n reactie natuurlijk
Moet ik nu weer gaan zeggen "Heel serieus ingaan op zo'n reactie natuurlijkquote:Op maandag 3 juli 2006 01:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Heel serieus ingaan op zo'n reactie natuurlijk
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moet ik nu weer gaan zeggen "Heel serieus ingaan op zo'n reactie natuurlijk"
Of zullen we er maar mee ophouden![]()
Hey, zo gaat het nou op de CHN ook! Wij hebben wel hotelschoolstudenten achter de kachel staan en nog steeds zijn de broodjes duur.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:27 schreef vaudej het volgende:
quote:Op maandag 3 juli 2006 00:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
En waar jij zit ook niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:41 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
kortom ga nooit op Hogeschool Rotterdam studeren want spellen leer je er in ieder geval niet daar..
oh godquote:
Ja inderdaad. Soms moet je echt gewoon vragen of ze willen afrekenen.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:11 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
oh godDat de prijzen zo godvergeten duur zijn is één punt, maar die ene negerin die er werkt is 9 van de 10 keer ook slomer dan je lief is.
dat koude water is wel gratis, klein pluspuntje
wat is je vader? een kutmongool?quote:Op maandag 3 juli 2006 01:54 schreef Horsemen77 het volgende:
Rijstnatie is een kutmongool
plastik bestek zeker ?quote:Op maandag 3 juli 2006 01:16 schreef Conorach het volgende:
*Kuch*
Ook dit is belachelijk
(Ik zit ook op de HRO, op de Wijnhaven)
[afbeelding]
Bepaal jij dat?quote:Op maandag 3 juli 2006 01:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moet ik nu weer gaan zeggen "Heel serieus ingaan op zo'n reactie natuurlijk"
Of zullen we er maar mee ophouden![]()
sorry, maar ik ben hier gestopt met lezen; ik hoop dat je niet diameter bedoelt trouwensquote:Op maandag 3 juli 2006 00:18 schreef RijstNatie het volgende:
Ken het probleem, maar aangezien we in onze kantine een oplaadpunt hebben is dat binnen 30 seconden ook weer verholpenquote:Op maandag 3 juli 2006 00:59 schreef RijstNatie het volgende:
dood moeten ze
Dus je probleem is eigenlijk dat je een te kleine lul hebt?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:18 schreef RijstNatie het volgende:
bij ons is die dus 1 verdieping lager.. wat je gewoon 3minute lopen kostquote:Op maandag 3 juli 2006 12:37 schreef Henno het volgende:
[..]
Ken het probleem, maar aangezien we in onze kantine een oplaadpunt hebben is dat binnen 30 seconden ook weer verholpen![]()
slechte smoes:quote:Op maandag 3 juli 2006 00:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
En mensen die hun brood smeren: Heel verstandig en goed, maar uitslapen is fijner.
Als je gaat klagen over de dubbele plaatsbepaling, bedenk dan dat het prozaische vrijheid was (om een identieke cadans te krijgen). Daarnaast is zoiets sowieso geen spelfout, rechten zeker....quote:
Zit ook op de NHL tesselschadestraat, aan de economie kant...quote:Op maandag 3 juli 2006 00:54 schreef vaudej het volgende:
[..]
Ik heb het over tesselschadestraat, geen idee hoe het er op de bouhouf aantoe gaat.
[..]
ja klopt.. al is het wel verbeterd.. de broodjes zijn best karig belegd.
volgens mij zag ik je moeder laatst in de rivier drijven..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:32 schreef Little_Meanie het volgende:
wat ben jij een pauper, je druk maken om 1,75 EUR
Hahahaquote:Op maandag 3 juli 2006 01:16 schreef Conorach het volgende:
*Kuch*
Ook dit is belachelijk
(Ik zit ook op de HRO, op de Wijnhaven)
[afbeelding]
ja dat is een bepaalde kuur die ze volgt, je blijft natuurlijk nog altijd een pauperquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:20 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
volgens mij zag ik je moeder laatst in de rivier drijven..
Albron ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:13 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik zit op acedemiplein en ik pak altijd gewoon bestek mee, niemand die er ooit wat over heeft gezegt![]()
Prijzen bij dat albatron? zijn trouwens wel belachelijk hoog, ze lopen bij ons ook soms met 6/7 man in dat kantinehuis![]()
quote:
Stokbrood met kroketquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:25 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Broodje kroket is hier 2 euro. Maarja, je krijgt ook geen normaal zacht broodje, maar stokbrood.
Die hadden wij tot vorig jaar. Nu hebben we Trekkinquote:
Verschrikelijk jaquote:Op maandag 3 juli 2006 01:47 schreef erikkll het volgende:
Op het saxion in enschede is het net zo duur
Albron
Je hebt dus een kleine lul.....vandaar je klachtquote:Op maandag 3 juli 2006 00:18 schreef RijstNatie het volgende:
:
1 mini plakje kaas
1 mini plakje ham
1 dun plakje komkommer
1 dun plakje tomaat
1 dun plakje ei
miniscuul beetje sla
..
![]()
Scherp.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:46 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
whehe dan is 't inderdaad wel een klein broodje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |