Dus omdat Scolari in de kleedkamer van de scheids zat gebruikt Van Persie doping?quote:Op maandag 3 juli 2006 02:40 schreef DrDentz het volgende:
het gaat over doping!
quote:Op maandag 3 juli 2006 02:42 schreef APK het volgende:
Dus omdat Scolari in de kleedkamer van de scheids zat gebruikt Van Persie doping?![]()
Tof. Ik ook niet meer.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb dit nu zes keer gelezen, maar ik snap er geen reet van.![]()
Is wel zo.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:45 schreef BobbyJames het volgende:
Als je zelf geen goal maakt, win je niet. Dit vind ik allemaal bs-praat achteraf ..
Ik maak voor een wefstrijd die ik moet fluiten ook wel een praatje met een coach of een speler, maar dat heeft voor de rest bitter weinig invloed op het verloop van de wedstijd. Ze zullen mij echt nooit betrappen op partijdigheid.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is wel zo.
Maar maakt het er niet minder verdacht op. Wat deed ie daar?
hij moet het gewoon niet doen als het waar is. Of je wint of verliest, het hoort niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:45 schreef BobbyJames het volgende:
Als je zelf geen goal maakt, win je niet. Dit vind ik allemaal bs-praat achteraf ..
vast een zak met geld geven...quote:Op maandag 3 juli 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is wel zo.
Maar maakt het er niet minder verdacht op. Wat deed ie daar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |