Dat was Molly Ringwald, die ik voor het laatst zag in haar "Pretty in Pink" cameo in Not Another Teen Movie...quote:Op maandag 3 juli 2006 00:15 schreef victorinox het volgende:
Anthony Michael Hall
Judd Nelson
Ally Sheedy
Alleen die redhead ken ik niet bij naam.
Net op 1 het Argentijnse La historia oficial gekeken, dat was best aardig. En op de Belg was een Winterbottom bezig.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:24 schreef Chielus het volgende:
Waarom zijn er trouwens zo veel slechte films momenteel op TV.
Ja die ja, lag op puntje van mijn tong, zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:00 schreef Chielus het volgende:
ehm, Wonder Boys misschien?
Chielus + 1quote:Op maandag 3 juli 2006 11:00 schreef Chielus het volgende:
ehm, Wonder Boys misschien?
roep jij toch een andere naam.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:32 schreef Sokolsky het volgende:
Ja maar... ik wilde ook Jeanne Moreau roepen.
Dolle_hond +1quote:Op maandag 3 juli 2006 12:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil best nog wel een naam roepen, maar jeanne moreau doe ik als eerste alternatief
En dat is dan natuurlijk ook goed. Leuke filmquote:Op maandag 3 juli 2006 12:22 schreef EricusMaximus het volgende:
de hoofdrolspeelster uit Ascenseur pour l'echafaud?
Lilja 4ever?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:19 schreef dolle_hond het volgende:
welke film?gebaseerd op een boek van een deen kind valt van een flatgebouw
neequote:Op maandag 3 juli 2006 13:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Een kerstfilm?
Met mij is alles okidoki. Ik was even weg, maar ik ben weer even terug.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:45 schreef dolle_hond het volgende:
SODA: waar was je? hoe is het? blijf je?
best goedquote:Op maandag 3 juli 2006 13:54 schreef SODA het volgende:
[..]
Met mij is alles okidoki. Ik was even weg, maar ik ben weer even terug.
Hier ook nog alles dolletjes?
quote:
Waar zie je me voor aan? Geen Chuck.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:17 schreef Doff het volgende:
Toch geen film met Chuck Norris he?
Dan haak ik af.
Geen Walken. Dat 'walker' mag je letterlijk nemen.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:22 schreef flyguy het volgende:
Christopher Walker?
Nope.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:47 schreef flyguy het volgende:
? uhm syriana?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:09 schreef dolle_hond het volgende:
paris texas
Weet ik. Wat anders? The Big Lebowksi leek me voor de hand liggend, maar blijkbaar fout.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:36 schreef dolle_hond het volgende:
het zijn afkortingen van filmtitels, niet van acteurs
wel met hoofdlettersquote:Op maandag 3 juli 2006 16:18 schreef Sokolsky het volgende:
Is dat nu de beruchte Soda, waar iedereen het altijd over had?
Doff +1quote:Op maandag 3 juli 2006 18:23 schreef Doff het volgende:
Scarlett Johannson en Jonathan Rhys Meyers in Match Point?
Moet te doen zijn.quote:
Een schrijfster.quote:
Ik vond het best een vermakelijke filmquote:Op maandag 3 juli 2006 18:50 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens had Blood In Blood Out best wat kunnen zijn, met wat meer fatsoenlijke acteurs, een wat kortere speelduur en zonder al dat geschreeuw
Vermakelijk vind ik 't ook wel, heb 'm een 6½ gegegeven geloof ik. Het viel me in ieder geval mee; heb 'm ook niet gekeken vanwege het genre, maar vanwege de regisseur.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:51 schreef wyccie het volgende:
Rebecca is ook het enige boek wat ik nu zo even kan bedenken. Maar er was ook iets met een .... ah, weet het echt niet meer. En ik mag ook al niet meer achter op boeken kijken zeker.
[..]
Ik vond het best een vermakelijke film![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:55 schreef Sokolsky het volgende:
Grappig trouwens dat op IMDB iedereen moeite had om Billy Bob te herkennen. Ik zat direct van "dat is toch niet...?". Komt misschien ook door FMT, dan ga je op dat soort dingen letten.
Mee eens, elke keer dat ik hem zie denk ik precies dat. Het verhaal en de structuur zijn namelijk in orde. Als alleen Damian Chapa al was vervangen had ik de film een 7 ipv van een 6 gegeven.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:50 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens had Blood In Blood Out best wat kunnen zijn, met wat meer fatsoenlijke acteurs, een wat kortere speelduur en zonder al dat geschreeuw
In Blood in, Blood out?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:57 schreef Sokolsky het volgende:
Bijrol van Thornton.
Blijkbaarquote:Op maandag 3 juli 2006 18:57 schreef Sokolsky het volgende:
Verdorie, vervelend als ze naar mijn favoriete films gaan vragen, dan staat het zo stom als ik het niet weet...
Maareh, Rebecca ís al een van mijn favoriete films, je bedoelt er nu dus twee?
Ach ja, klassiek geval van overacting. Toen ik laatst battle royal zag moest ik ook weer aan Chapa denken.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:00 schreef Sokolsky het volgende:
Die Chapa was inderdaad een drol. Dat ziet zo'n castingfiguur toch ook wel?
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:01 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb Rebecca niet gelezen, maar 't is een erg mooie film, heel sfeervol en ik kan me voorstellen dat het een goed boek was
User Rating: 7.4/10 (5,263 votes)quote:Op maandag 3 juli 2006 19:01 schreef cwk het volgende:
[..]
Ach ja, klassiek geval van overacting. Toen ik laatst battle royal zag moest ik ook weer aan Chapa denken.
OT, kan je hinten naar die laatste film Doff?
Ohquote:Op maandag 3 juli 2006 19:03 schreef Sokolsky het volgende:
Uit '73? Dat kan niet één van mijn favoriete films zijn
Ik denk dat je Don't Look Now bedoelt, die is van ranja geloof ik. Viel mij wat tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |