quote:
Hier bij 't CB zeiden ze vanaf 9 maanden
![]()
Het CB van Zoetermeer zei 8 maanden en dan volle yoghurt zonder suiker.
Robin mocht met 6,5 maand bambix ipv nutrix en vanaf 7 maanden brood en pasta. Volgens het CB dan
![]()
En als Robin 300 ml opvolgmelk binnenkrijgt is het voldoende.
Fuente, het CB adviseerde ons wat schepjes opvolgmelk door de groentehap heen te doen als je het idee hebt dat je kindje te weinig melk binnen krijgt.
Icicle, ik heb voor Robin wel vrij vaste etenstijden (het verschilt wel eens een half uurtje), maar hij slaapt eigenlijk nog wanneer hij er zin in heeft. En de ene keer slaapt hij in de box, of op de grond, dan valt hij zomaar in slaap. De andere keer zie ik dat hij moe is en leg ik hem op bed. Op het KDV houden ze wel een vast schema aan en daar schijnt hij het goed op te doen, maar thuis krijg ik dat niet voor elkaar met zijn etenstijden
Over het KDV gesproken: Robin krijgt thuis (en bij (schoon)ouders) altijd rond half 5 zijn groentehap, maar op het KDV geven ze dit dus niet. Nu heb ik dus gevraagd wat hun schema dan is (want half 5 een fles geven vinden ze ook een probleem qua tijdstip) en dan zou Robin tussen 3 en half 4 zijn fles krijgen, terwijl hij daarna bij ons thuis dan pas weer om 8 uur wat krijgt, en dat vind ik wel een erg groot gat. I.v.m. ons werk redden we dit gewoon niet eerder op de dagen dat ik werk, dan wordt het te hectisch. Hoe gaat jullie KDV met zoiets om?