Hoezo vals spelen, het is gewoon een soort van hulpmiddel..quote:Op zondag 2 juli 2006 19:59 schreef classpc het volgende:
Mensen die het leuk vinden om vals te spelen mogen van mij dood.
Precies. Hulpmiddelen zijn voor noobs en mietjes.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:00 schreef hydrah het volgende:
[..]
Hoezo vals spelen, het is gewoon een soort van hulpmiddel..
Je bent een nerd als je cheats programmeerd voor jezelf en de community, maar je bent geen nerd wanneer je al 6 jaar Counter-Striked om goed te worden![]()
Daar gaat het niet om joh, er zijn ook mensen die knetterhard gamen zonder een nerd te worden.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:00 schreef hydrah het volgende:
Je bent een nerd als je cheats programmeerd voor jezelf en de community, maar je bent geen nerd wanneer je al 6 jaar Counter-Striked om goed te worden![]()
Maar als noob zijnde ben ik wel behoorlijk goed, aangezien ik een betere score kan halen in 12uur programmeren dan jullie in 6jaar 'oefenen'/'spelen'.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies. Hulpmiddelen zijn voor noobs.
Dus voor jou staat "Goed zijn in gamen" gelijk aan 12 uur programmeren zodat je zonder enkele moeite daarna anderen afslacht?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:05 schreef hydrah het volgende:
Maar als noob zijnde ben ik wel behoorlijk goed, aangezien ik een betere score kan halen in 12uur programmeren dan jullie in 6jaar 'oefenen'/'spelen'.
Correct, zonder doping zou je bijv. nooit de poel van te voren kunnen voorspellen en eventueel later winnen.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:05 schreef ArtyShock het volgende:
Doping in de Tour is ook slechts een hulpmiddel.
Wehehehehe, ja er is niks beters dan een ronde van 6seconde en eindigen met 13headshots doormiddel van het mes.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:07 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Dus voor jou staat "Goed zijn in gamen" gelijk aan 12 uur programmeren zodat je zonder enkele moeite daarna anderen afslacht?
Je bent niet goed, je hebt cheats nodig om te kunnen killen.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:00 schreef hydrah het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:10 schreef ArtyShock het volgende:
Maar TS, ik snap natuurlijk dat je doel hier niets anders is dan met een overtrokken verhaaltje de CS liefhebbers op de kast te jagen. Geslaagd.
Sinds ik betrokken was bij de oprichting van myg0t, en vorig jaar eruit stapte om mij te richten op de Private Cheats van mijn eigen gestarte team, Team R@g3 speel ik weinig maar af en toe moet het gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht dat niet het geval zijn dan ben je wel een ontzettend treurig scriptkiddie.
Wehehehe, welke wil jequote:Op zondag 2 juli 2006 20:11 schreef Panzer het volgende:
Fijn voor je, het is maar wat je leuk vindt...
kijk-mij-eens-de-stoere-script-kiddo-uithangenquote:Op zondag 2 juli 2006 20:14 schreef hydrah het volgende:
[..]
Wehehehe, welke wil je![]()
2jaar geleden een wallhack gemaakt met een ingebouwde key-stealer, dus theoretisch ben ik/zijn wij unbanneble.
Verkapt moet-je-mij-zien-hoe-goed-ik-kan-scripten topicquote:Op zondag 2 juli 2006 20:14 schreef hydrah het volgende:
[..]
2jaar geleden een wallhack gemaakt met een ingebouwde key-stealer, dus theoretisch ben ik/zijn wij unbanneble.
Ipv dat je je verder gaat verdiepen in het verzieken van een spel (hoe zielig als je daar je tijd instopt) mag je ook wel wat aan je engels doen, of heb je dat niet nodig om te scripten?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:14 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ach, ik heb in 5 minuten photoshoppen een nóg betere score. Het is toch geen eer om te winnen met cheaten?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:05 schreef hydrah het volgende:
[..]
Maar als noob zijnde ben ik wel behoorlijk goed, aangezien ik een betere score kan halen in 12uur programmeren dan jullie in 6jaar 'oefenen'/'spelen'.
Ik ben al een aantal maal door steam gebanned, en deze accounts zijn dus helaas onbruikbaar voor een aantal jaarquote:Op zondag 2 juli 2006 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bij CSS krijg je toch gelijk een permban?
OT: wat voor hax heb je gebruiktgodmode dingen ofzo
Het gaat ook niet om eer maar om vermaakt en vertier, dit op een iets andere wijze dan normaal maar met 2 spelers van je team een server toetreden en ieder bij het andere team en dan als laatste overblijven om vervolgens, Jagers & Verzamelaars, haasje over of tikkertje te spelen tot de ronde over is. is toch priceless.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ach, ik heb in 5 minuten photoshoppen een nóg betere score. Het is toch geen eer om te winnen met cheaten?
mên, dat is best wel nerdquote:Op zondag 2 juli 2006 20:21 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik ben al een aantal maal door steam gebanned, en deze accounts zijn dus helaas onbruikbaar voor een aantal jaar. Gelukkig heb ik er nog genoeg over om 3jaar lang VAC(2) undetected cheats te maken. Met veel plezier.
Denk aan aimbot en wallhack verbeteringen.
Neen, wel het oude vertrouwde Team Fortress Classic.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mên, dat is best wel nerd
speel je wel eens deathmatch (van half-life2) ?
En Ricochet neem ik aan?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:26 schreef hydrah het volgende:
[..]
Neen, wel het oude vertrouwde Team Fortress Classic.
oja 14.gifquote:Op zondag 2 juli 2006 20:26 schreef hydrah het volgende:
[..]
Neen, wel het oude vertrouwde Team Fortress Classic.
sukkel...quote:Op zondag 2 juli 2006 20:21 schreef hydrah het volgende:
Denk aan aimbot en wallhack verbeteringen.
En hoe oud denk je dat hij was toen hij hiermee begon....? Het is gewoon een 12-jarig kneusje dat is blijven hangen in zijn kinderlijke gedrag.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:13 schreef McGilles het volgende:
Damn, ik dacht dat dit soort mensen echt van die 12-jarige kneusjes waren, nu blijkt het gewoon een 19-jarige wanker te zijn, hoe triest!
En als je jezelf nu goed vind......![]()
Hoe zielig!!
Met valsspelen winnen is zo lame
Informatief, je hebt toch niet stiekem bij Donders afgekeken he ?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:40 schreef DiaZePaM het volgende:
sukkeltje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |