Ja, had zelfs het kaartje in mijn overhemd gelezen. Daar staat 1 stipje op, en ook op de thermostaat-knop van mijn strijkijzer. Instellen, gewacht tot lampje uitging, en strijken maar..quote:Op zondag 2 juli 2006 19:43 schreef flugeltje het volgende:
Heb je 'm wel voldoende op laten warmen?
En als je 'm op de hoogste stand zet, krijg je dan wél stoom? (kun je 'm daarná weer terugzetten op één stipje)quote:Op zondag 2 juli 2006 19:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, had zelfs het kaartje in mijn overhemd gelezen. Daar staat 1 stipje op, en ook op de thermostaat-knop van mijn strijkijzer. Instellen, gewacht tot lampje uitging, en strijken maar..
Er kwam ook wel stoom uit, maar ook 'gewoon' water.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En als je 'm op de hoogste stand zet, krijg je dan wél stoom? (kun je 'm daarná weer terugzetten op één stipje)
Dan heb je 'm waarschijnlijk te vol gestopt. Of er zit teveel kalk in de stoomgaatjes.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er kwam ook wel stoom uit, maar ook 'gewoon' water.
Blijkbaar ben ik niet gemaakt om te strijken![]()
Inmiddels heb ik het opgegeven. Het viel ook wel mee hoe gekreukt het was, maar ja, wil er toch goed uitzien op de eerste dag.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan heb je 'm waarschijnlijk te vol gestopt. Of er zit teveel kalk in de stoomgaatjes.
Magoe, wil je nog proberen je blouse te redden of laat je het erbij?
Nou kom op, niet te snel opgeven. Je moet morgen natuurlijk wél een goeie indruk maken. Slinger dat kreng nog eens aanquote:Op zondag 2 juli 2006 19:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik het opgegeven. Het viel ook wel mee hoe gekreukt het was, maar ja, wil er toch goed uitzien op de eerste dag.
Maar misschien is dat op zich al een onmogelijke opgave![]()
Proficiat, je bent heteroquote:Op zondag 2 juli 2006 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er kwam ook wel stoom uit, maar ook 'gewoon' water.
Blijkbaar ben ik niet gemaakt om te strijken![]()
Ben net afgestudeerd, denk niet dat het zo'n overhemd zal zijnquote:Op zondag 2 juli 2006 20:03 schreef hydrah het volgende:
Als je een beetje goed overhemd hebt, dan zal deze kreuk uitzichzelf ontplooien door je lichaamswarmte, en al helemaal morgen.
Ga het vanavond misschien nog een keer proberen.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou kom op, niet te snel opgeven. Je moet morgen natuurlijk wél een goeie indruk maken. Slinger dat kreng nog eens aan
Doe 'ns wat foto's anders. Dan zal ik je er wel doorheen loodsenquote:Op zondag 2 juli 2006 20:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga het vanavond misschien nog een keer proberen.
Eerst maar eens een vrouw raadplegen die kennis van zaken heeft, en het strijkijzer en overhemd gezien heeft![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:26 schreef paullo het volgende:
Een echte man heeft dan ook een Siemens dressmann
Zo'n ding werkt voor geen meter, wij hebben hem hier denk ik een maand of 2 gehad en dat ding is gewoon kut.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:26 schreef paullo het volgende:
Helaas ben ik niet zo'n held in het posten van foto's. Maar ik zal eens wat zoeken naar vergelijkbare foto'squote:Op zondag 2 juli 2006 20:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe 'ns wat foto's anders. Dan zal ik je er wel doorheen loodsen
verkapte "ik-wil-je-wel-daten-jitzzzze-post"quote:Op zondag 2 juli 2006 20:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe 'ns wat foto's anders. Dan zal ik je er wel doorheen loodsen
Nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 2 juli 2006 20:26 schreef cyberstalker het volgende:
Even een onbeschaamde tvp.
Aankomende foto's van het prutswerk van jitzzzze wil ik niet missen natuurlijk.
Bang om mijn overhemd te voorzien van een zwarte afdruk van mijn strijkijzer, en zo morgen dus helemaal geen overhemd te hebben.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:28 schreef Mikkie het volgende:
Je geeft wel snel op, TS.
Een echte man heeft een vrouw.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:26 schreef paullo het volgende:
Inderdaad, het wordt morgen toch maar 32 graden !quote:Op zondag 2 juli 2006 20:36 schreef hydrah het volgende:
Als de kreukels niet al te hoog zitten, weiger dan gewoon je colbertje uit te doen, ziet niemand er wat van
Gelukkig wordt het geen 30 graden of meer morgen. Onder welke steen kom jij vandaan? Vast één met aircoquote:Op zondag 2 juli 2006 20:36 schreef hydrah het volgende:
Als de kreukels niet al te hoog zitten, weiger dan gewoon je colbertje uit te doen, ziet niemand er wat van
Als het morgen 32 graden is (wat het ook zal worden), en meneer geeft aan dat hij net afgestudeerd is en daardoor geen (Wash&Wear) blouse heeft, zal hij waarschijnlijk ook niet inbezit zijn van een zomerpak waardoor hij met een bezwete rug en ringen onder zijn oksels aankomt.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Inderdaad, het wordt morgen toch maar 32 graden !
Dat wordt zweten morgen, denken ze gelijk dat je hard aan het werk bentquote:Op zondag 2 juli 2006 20:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het geen 30 graden of meer morgen.
Weet niet wat voor zweterige viezerijk jij bent, maar ik zal daar weinig last van hebben weet ik uit ervarig.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:43 schreef hydrah het volgende:
[..]
Als het morgen 32 graden is (wat het ook zal worden), en meneer geeft aan dat hij net afgestudeerd is en daardoor geen (Wash&Wear) blouse heeft, zal hij waarschijnlijk ook niet inbezit zijn van een zomerpak waardoor hij met een bezwete rug en ringen onder zijn oksels aankomt.
Dus tjah...
Zoals Johan Cruiff al zei: Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:44 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Dat wordt zweten morgen, denken ze gelijk dat je hard aan het werk bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |