verstandigquote:Op zondag 2 juli 2006 20:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zal de komende tijd in de ochtend- en avondspits het station mijden.![]()
misschien het belgische poepen?quote:
Dat houden we ook zo.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:46 schreef liefie_ het volgende:
je weet het niet
het nederlandsequote:Op zondag 2 juli 2006 20:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
misschien het belgische poepen?
je weet het niet
Het is heel natuurlijk, maar ik hoef de details toch niet te weten.quote:
dit zijn nog geen details hoor waarde platoquote:Op zondag 2 juli 2006 20:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is heel natuurlijk, maar ik hoef de details toch niet te weten.
De mededeling op zich was al te veel detail.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
dit zijn nog geen details hoor waarde plato
ware het wat koeler dan zou ik wel een kopje thee lusten.. maar met deze hitte... neen dank u..quote:Op zondag 2 juli 2006 20:55 schreef liefie_ het volgende:
iemand een kopje thee dan?
om maar even stiekum van het onderwerp te veranderen
thee is toch smakelijker
Daarom heb ik witte wijn.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
ware het wat koeler dan zou ik wel een kopje thee lusten.. maar met deze hitte... neen dank u..
Hier is het ook lekker.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:59 schreef liefie_ het volgende:
ik heb hier echt geen hitte hoor..
buiten ook een lekker briesje
mopperkontjes jullie!
mijn kont moppert niet!quote:Op zondag 2 juli 2006 20:59 schreef liefie_ het volgende:
ik heb hier echt geen hitte hoor..
buiten ook een lekker briesje
mopperkontjes jullie!
Die gaan er nog steeds van uit dat je geen alcohol drinkt?quote:
Morgen vroeg er uit, alcohol is geen goed idee.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die gaan er nog steeds van uit dat je geen alcohol drinkt?![]()
Ze hebben Heineken.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:00 schreef liefie_ het volgende:
hebben meneer en mevrouw Q geen bier?
toch typisch
Ik had een halve kater van al 't lekkere bier wat ik gedronken heb op 't feestje.. Gratis drank smaakt altijd lekker, en daarnaast was het buffet verrukkelijkquote:
Hangt er vanaf in welke hoeveelheid.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen vroeg er uit, alcohol is geen goed idee.![]()
ik wel.. maar weet dat het niet verstandig isquote:
Doe dat morgenvroeg maar.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wel.. maar weet dat het niet verstandig is
mja.. ik vrees het..quote:Op zondag 2 juli 2006 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe dat morgenvroeg maar.![]()
Maar het gaat hier in de reeks dus vanaf morgenvroeg heel rustig worden?![]()
Ik ben er voorlopig nog.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe dat morgenvroeg maar.![]()
Maar het gaat hier in de reeks dus vanaf morgenvroeg heel rustig worden?![]()
ik zal proberen of ze me er in mijn proeftijd uit willen gooien ok?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben er voorlopig nog.![]()
Maar zonder Nixxxie.![]()
Goed plan.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zal proberen of ze me er in mijn proeftijd uit willen gooien ok?
Ik probeer nog steeds om hem op zijn onwetendheid te wijzen, maar dat helpt geloof ik niet echt.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:07 schreef nixxx het volgende:
whehehe je hebt Meki toch nog niet helemaal opgegeven
Het probleem is, zoals ik al zei, dat driekwart van de Arabische wereld net zo denkt als hij, en nog minder van het Palestijns-Israëlisch conflict af weet.quote:
Ik kom hem gelukkig alleen in dit soort topics tegen.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:13 schreef nixxx het volgende:
voor meki geld onwetendheid op nog wel meer gebieden
Jij ook al?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:14 schreef liefie_ het volgende:
ik zal morgen vroeg ook nog even een postje doen voor ik naar de internetloze wereld verdwijn![]()
gezellig toch?quote:
quote:Gelukkig ga ik aan een 'zelfcursus' Portugees beginnen, eind augustus hoop ik die taal onder de knie te hebben.![]()
Waarom niet? Ik spreek al Engels en Duits en kan me in het Frans en Spaans verstaanbaar maken. Portugees spreek ik echter nog niet en ik kan het ook niet lezen. En dat gaan we veranderen. Iedere dag een uurtje of twee/drie studeren, ik heb er nu toch de tijd voor.quote:
sorry geen internet meer op mn kamer he...quote:Op zondag 2 juli 2006 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij ook al?
Dan zit ik hier morgen alleen met Pheno.![]()
Gelukkig ga ik aan een 'zelfcursus' Portugees beginnen, eind augustus hoop ik die taal onder de knie te hebben.![]()
ik vind het een NSB instellingquote:Op zondag 2 juli 2006 21:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik spreek al Engels en Duits en kan me in het Frans en Spaans verstaanbaar maken. Portugees spreek ik echter nog niet en ik kan het ook niet lezen. En dat gaan we veranderen. Iedere dag een uurtje of twee/drie studeren, ik heb er nu toch de tijd voor.
Ik wil proberen uit te zoeken waarom ze zo gemeen doen tegen ons. En daarom moet ik worden zoals zij en daar zal ik hun taal voor moeten leren.quote:
portugezen moet je gewoon schoppen!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil proberen uit te zoeken waarom ze zo gemeen doen tegen ons. En daarom moet ik worden zoals zij en daar zal ik hun taal voor moeten leren.![]()
Scandinavische talen lijken op Nederland. Althans, ze zijn vrij makkelijk leesbaar, maar daarentegen onverstaanbaar.quote:
in zweden wonen!quote:
en daarom tofquote:Op zondag 2 juli 2006 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Scandinavische talen lijken op Nederland. Althans, ze zijn vrij makkelijk leesbaar, maar daarentegen onverstaanbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |