ja sorry ik las het ook pas laterquote:Op zondag 2 juli 2006 18:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We zijn hartstikke trots op je. Alleen zijn er mensen die even wat belangrijkers aan hun hoofd hebben.
Q. veel sterkte morgen bij de begrafenis.
Maakt ook niet echt uit verder. Veel te warm om mensen op de kast te jagen.quote:
Verdrietig zijn we allemaal wel eens. Daar ben je echt niet minder tof om.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo ben ik. Doch enigzins verdrietig vandaag.
Was je bij een concert van Rowwen Heze?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:09 schreef nixxx het volgende:
en ik ga douchen.. ben keibezweet en er had iemand bier over me heen gegooid
Oerend hard.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:27 schreef Q. het volgende:
Normaal natuurlijk!
Strand! bier! zon!quote:Op zondag 2 juli 2006 19:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was je bij een concert van Rowwen Heze?![]()
Ach ja, ik hoop dat je van je laatse vrije dag genoten hebt.quote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach ja, ik hoop dat je van je laatse vrije dag genoten hebt.![]()
Vroeg naar bed dan maar, want uitslapen is er niet bij.quote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vroeg naar bed dan maar, want uitslapen is er niet bij.![]()
Na veel bier vast welquote:Op zondag 2 juli 2006 19:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar kan je ook slapen met die klotehitte, dat is de vraag?
dat zal ik zien.. ben maar een beetje verbrand, denk wel dat het luktquote:Op zondag 2 juli 2006 19:53 schreef Q. het volgende:
Maar kan je ook slapen met die klotehitte, dat is de vraag?
Grrr... ik wil airco!quote:
Gewoon veel zuipen.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat zal ik zien.. ben maar een beetje verbrand, denk wel dat het lukt
en met een kater op eerste werkdag aan komen kakkenquote:
eerste werkdag hoef je toch niks te doenquote:Op zondag 2 juli 2006 20:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
en met een kater op eerste werkdag aan komen kakken.. goed plan!
of juist heel veelquote:Op zondag 2 juli 2006 20:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
eerste werkdag hoef je toch niks te doen
veel kennis maken enzoquote:Op zondag 2 juli 2006 20:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
eerste werkdag hoef je toch niks te doen
Zouden er veel lekkere wijven zijn?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
veel kennis maken enzodan maak je een leuke indruk
niet op de procestechnologie afdeling, maar misschien bij personeelszaken enzquote:
Wij hebben ook lekkere wijven op P&O, maar die zitten op de heilige 8e verdieping, daar mag je als normale sterveling niet komen.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet op de procestechnologie afdeling, maar misschien bij personeelszaken enz
we hebben maar twee verdiepingenquote:Op zondag 2 juli 2006 20:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben ook lekkere wijven op P&O, maar die zitten op de heilige 8e verdieping, daar mag je als normale sterveling niet komen.
Ik onthoud die namen toch nooit de eerste dagquote:Op zondag 2 juli 2006 20:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
veel kennis maken enzodan maak je een leuke indruk
Zeg dat je QyRoZ heet en je mag ineens alles.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben ook lekkere wijven op P&O, maar die zitten op de heilige 8e verdieping, daar mag je als normale sterveling niet komen.
Die nickname was al bezet.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeg dat je QyRoZ heet en je mag ineens alles.
ik heb geen aircoquote:
grrr.. dan wil ik je huisquote:
Ik denk niet dat iemand snel het gezicht van Nixxx zal vergeten.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik onthoud die namen toch nooit de eerste dag![]()
de schoonheid enz bedoel je..quote:Op zondag 2 juli 2006 20:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand snel het gezicht van Nixxx zal vergeten.![]()
de maniakale blik in mijn ogenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |