Dan kan ik je beter meenemen naar de ijswinkelquote:Op maandag 3 juli 2006 16:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
in dat geval wil ik Haagen Dasz ipv Calippo
Mangoijs met warme melkchocoladesaus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pheno en kinders, that would be the day . . .quote:
goed plan, ik geloof niet dat er een haagen Dasz in de Poort isquote:Op maandag 3 juli 2006 16:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan kan ik je beter meenemen naar de ijswinkel
Er zullen vast kinderen onderweg zijn, maar niet in huize pinguinquote:Op maandag 3 juli 2006 15:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Goed
Druk druk druk
En daar?
Al kindjes onderweg?
sorryquote:Op maandag 3 juli 2006 16:31 schreef Q. het volgende:
Schiet niet op, dit topic.
De dag dat ik zelfmoord pleeg denk ikquote:Op maandag 3 juli 2006 16:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pheno en kinders, that would be the day . . .![]()
![]()
![]()
Leidseplein!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
goed plan, ik geloof niet dat er een haagen Dasz in de Poort is![]()
Jottum, tot straksquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
Jottum, tot straks
Shall we leave at 5.30?
dat zei mn senior net![]()
![]()
![]()
![]()
klopt, want mijn policy is om niet langer dan 5 minuten op een man te wachtenquote:
Ik wil ook vakantie! Morgen lekker weer werken, leuker dan de daginvulling die ik vandaag had.quote:
Vandaag eindelijk bekend gemaakt... zooooooooo'n opluchtingquote:Op maandag 3 juli 2006 19:32 schreef Q. het volgende:
Het is maar wat je leuk vindt.
Voor jou morgen weerquote:Op maandag 3 juli 2006 19:36 schreef Q. het volgende:
Oh ja, het was vandaag gewoon een werkdag hè?
Zwaar natuurlijk. Nog veel zwaarder dan ik had gedacht. Maar ik ben wel blij dat dit achter de rug is. Oh. En emotioneel. Tja, geen idee hoe je anders zo'n dag moet omschrijven. Zal wel niet slapen worden vannacht.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:39 schreef Christine het volgende:
Hoe was het vandaag eigenlijk Q? Behalve verdrietig?
Daar zou je je nog wel eens over kunnen verbazen... een dag met veel emoties is vaak enorm vermoeiend. Als het niet zo heet zou zijn, had je vast al een powernap achter de rug nu.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Zwaar natuurlijk. Nog veel zwaarder dan ik had gedacht. Maar ik ben wel blij dat dit achter de rug is. Oh. En emotioneel. Tja, geen idee hoe je anders zo'n dag moet omschrijven. Zal wel niet slapen worden vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |