abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41095309
Het werd pas een strijd tegen terroristen toen Amerika ervoor koos Irak te bezetten. Daarvoor had Irak niets te maken met terreur, in ieder geval zeker niet de War on Terror, wat almaar werd gesuggereerd door het regime, en eindelijk beginnen de Amerikanen dat een beetje te begrijpen.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:15:31 #152
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_41095586
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:05 schreef Monidique het volgende:
Het werd pas een strijd tegen terroristen toen Amerika ervoor koos Irak te bezetten. Daarvoor had Irak niets te maken met terreur, in ieder geval zeker niet de War on Terror, wat almaar werd gesuggereerd door het regime, en eindelijk beginnen de Amerikanen dat een beetje te begrijpen.
Dat is jouw interpretatie. Het staat er niet.
quote:
De krant peilde deze maand opinies met de zender CBS en concludeerde dat 51 procent geen verband ziet tussen de strijd tegen het terrorisme en de in 2003 begonnen oorlog in Irak.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_41095632
Het klopt gewoon wat Monidique zegt, er valt niks te interpreteren.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:21:56 #154
70154 klez
pi_41095783
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:16 schreef Mutant01 het volgende:
Het klopt gewoon wat Monidique zegt, er valt niks te interpreteren.
Nou, ten eerste vind ik het hoogst twijfelachtig te stellen dat Saddam niets met terreur te maken heeft.
Ten tweede blijkt uit het geposte stukje niet of de vraag is dat de huidige strijd in Irak niets met terrorisme te maken (wat wel degelijk wel het geval is), of dat men vind dat Bush destijds niet had mogen aanvoeren dat men vanwege de "War on Terror" Irak aan heeft gevallen, of om die reden Irak had mogen aanvallen.
Het tweede ben ik het wel mee eens.
pi_41095792
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:15 schreef klez het volgende:

[..]

Dat is jouw interpretatie. Het staat er niet.
[..]
Dus jij denkt dat de Amerikanen nog steeds niet begrijpen dat het land door het regime erin is geluisd toen gesuggereerd werd dat Irak iets te maken had met Al-Kaida? Ik denk dat ze heel goed begrijpen dat Irak niets met terrorisme te maken had en dat dus de strijd tegen terreur -War on Terror-, die al gevoerd werd voor de bezetting van Irak, onafhankelijk moet worden gezien van die bezetting. Er is in ieder geval hoop dat de Amerikaanse burgers gaan inzien dat het hele terrorisme-probleem in Irak daar is dankzij de idioot in het Witte Huis. En dat hij gestraft zal worden.
pi_41095809
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:21 schreef klez het volgende:

[..]

Nou, ten eerste vind ik het hoogst twijfelachtig te stellen dat Saddam niets met terreur te maken heeft.
"in ieder geval zeker niet de War on Terror, wat almaar werd gesuggereerd door het regime,"
pi_41095861
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:21 schreef klez het volgende:

[..]

Ten tweede blijkt uit het geposte stukje niet of de vraag is dat de huidige strijd in Irak niets met terrorisme te maken (wat wel degelijk wel het geval is), of dat men vind dat Bush destijds niet had mogen aanvoeren dat men vanwege de "War on Terror" Irak aan heeft gevallen, of om die reden Irak had mogen aanvallen.
Het tweede ben ik het wel mee eens.
Saddam heeft nooit wat met terreur te maken gehad nee. Het was weliswaar geen lieverdje, maar hij had voor de rest niets met de terreur in Amerika te maken gehad.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:28:07 #158
70154 klez
pi_41095953
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Saddam heeft nooit wat met terreur te maken gehad nee. Het was weliswaar geen lieverdje, maar hij had voor de rest niets met de terreur in Amerika te maken gehad.
Volgens Putin wel.
pi_41095964
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:28 schreef klez het volgende:

[..]

Volgens Putin wel.
Leuk. Is Poetinpedia nu opeens het orakel geworden?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:37:43 #160
70154 klez
pi_41096171
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:22 schreef Monidique het volgende:

Er is in ieder geval hoop dat de Amerikaanse burgers gaan inzien dat het hele terrorisme-probleem in Irak daar is dankzij de idioot in het Witte Huis. En dat hij gestraft zal worden.
Dat stel jij elke keer maar ik vind het nogal gemakkelijk om degene die het deksel van de put aftrekt de schuld te geven van alle rotzooi die eruit komt.
pi_41096254
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:37 schreef klez het volgende:

[..]

Dat stel jij elke keer maar ik vind het nogal gemakkelijk om degene die het deksel van de put aftrekt de schuld te geven.
Ja, dat vind jij ongetwijfeld.

Bush, de Poppenmeester en hun handlangers hebben de situatie gecreëerd, ze hebben met hun bombardementen duizenden Irakezen vermoord, ze hebben een situatie gecreëerd waarin honderdduizenden Irakezen zijn gestorven en ze hebben ervoor gezorgd dat Irak een terroristenbroedplaats is geworden. Ze zijn verantwoordelijkheid voor de rotzooi, ongeacht de verantwoordelijkheden van anderen.
pi_41096319
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:37 schreef klez het volgende:

[..]

Dat stel jij elke keer maar ik vind het nogal gemakkelijk om degene die het deksel van de put aftrekt de schuld te geven van alle rotzooi die eruit komt.
kom op dude zelfs de amerikanen worden worden wakker
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:44:01 #163
70154 klez
pi_41096349
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:40 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, dat vind jij ongetwijfeld.

Bush, de Poppenmeester en hun handlangers hebben de situatie gecreëerd, ze hebben met hun bombardementen duizenden Irakezen vermoord, ze hebben een situatie gecreëerd waarin honderdduizenden Irakezen zijn gestorven en ze hebben ervoor gezorgd dat Irak een terroristenbroedplaats is geworden. Ze zijn verantwoordelijkheid voor de rotzooi, ongeacht de verantwoordelijkheden van anderen.
Lulkoek. De eerste verantwoordelijkheid voor doden door geweld ligt altijd bij de plegers van dat geweld. Inmiddels een keer of vier zoveel door terroristen en sektarisch geweld dan door Amerikaanse soldaten veroorzaakt.
Jouw redenering volgend kom je in een onontwarbare kluwen van oorzaak en gevolg, waarbij uiteindelijk Eva of Mohammed de schuld krijgt.
pi_41096426
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:44 schreef klez het volgende:

[..]

Lulkoek.
Ongetwijfeld.
quote:
De eerste verantwoordelijkheid voor doden door geweld ligt altijd bij de plegers van dat geweld.
Mooi, dan is dat duidelijk.
quote:
Jouw redenering volgend kom je in een onontwarbare kluwen van oorzaak en gevolg, waarbij uiteindelijk Eva of Mohammed de schuld krijgt.
Nee, mijn redenering volgend kom je uit bij Sadr, Zarkawi en Bush.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:46:08 #165
70154 klez
pi_41096432
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

kom op dude zelfs de amerikanen worden worden wakker
Interesseert me nauwelijks. Een meerderheid van de Amerikanen houdt er net zulke idiote standpunten op na soms als een meerderheid van de Nederlanders of de Aboriginals. Of het over JFK of 9/11 of Irak gaat.
Dus nu ze Bush niet meer geloven is het opeens wel relevant?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:47:16 #166
70154 klez
pi_41096477
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ongetwijfeld.
[..]

Mooi, dan is dat duidelijk.
[..]
Ben je het er dan mee eens?
quote:
Nee, mijn redenering volgend kom je uit bij Sadr, Zarkawi en Bush.
En welk excuus heeft Sadr? Of Zarkawi?
pi_41096535
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:47 schreef klez het volgende:

[..]

Ben je het er dan mee eens?
Waarmee eens? Dat zij die mensen vermoorden daarvoor verantwoordelijk zijn? Wat denk je zelf?
quote:
En welk excuus heeft Sadr? Of Zarkawi?
Sorry?
pi_41096607
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:46 schreef klez het volgende:

[..]

Interesseert me nauwelijks. Een meerderheid van de Amerikanen houdt er net zulke idiote standpunten op na soms als een meerderheid van de Nederlanders of de Aboriginals. Of het over JFK of 9/11 of Irak gaat.
Dus nu ze Bush niet meer geloven is het opeens wel relevant?
het is relevant dat ze de waarheid onder ogen beginnen te zien, dat ze genaait zijn door bush uiteraard
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:56:15 #169
70154 klez
pi_41096752
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:48 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waarmee eens? Dat zij die mensen vermoorden daarvoor verantwoordelijk zijn? Wat denk je zelf?
[..]
Ok duidelijk. Dan mag je mijn vraag daaronder vergeten.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:57:33 #170
70154 klez
pi_41096784
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

het is relevant dat ze de waarheid onder ogen beginnen te zien, dat ze genaait zijn door bush uiteraard
Mwahhh. Ik schat zo in dat het afzetten van Saddam niet belangrijker is voor de gemiddelde Amerikaan als de farce van Srebrenica of de betuwelijn voor de gemiddelde Nederlander. Dus genaait...
pi_41096861
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:44 schreef klez het volgende:

[..]

Lulkoek. De eerste verantwoordelijkheid voor doden door geweld ligt altijd bij de plegers van dat geweld. Inmiddels een keer of vier zoveel door terroristen en sektarisch geweld dan door Amerikaanse soldaten veroorzaakt.
Ah dan komen we op de zogenaamde erfzonde uit als we zo door redeneren.

Saddam was ook geen lievertje maar zou deze dicator ook zoveel slachtoffers in zijn eigen land gemaakt hebben in de afgelopen jaren als hij in het zadel was blijven zitten.

En die zogenaamde vrijheid die de amerikanen daar de mensen willen brengen die zie ik voorlopig er nog niet van komen. En die vrijheid is een van de laatste strohalmen van legitieme redenen die niet te ontkrachten zijn als leugens.
pi_41096922
Uit peilingen blijkt dat de oorlog een van de belangrijkste punten is bij de aankomende verkiezingen. Dus ja, voor de gemiddelde Amerikaan is het iets belangrijker.
pi_41097030
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef Monidique het volgende:
Uit peilingen blijkt dat de oorlog een van de belangrijkste punten is bij de aankomende verkiezingen. Dus ja, voor de gemiddelde Amerikaan is het iets belangrijker.
Heeft men in de VS ook al last van linkse media

Ach ook al blijkt dat uit peilingen, als de puppets van beide partijen er geen aandacht aan besteden zal er ook weinig meer mee gebeuren.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:05:55 #174
70154 klez
pi_41097069
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef Monidique het volgende:
Zou kunnen. Ik durf er wel een wedje om te leggen dat de Amerikanen ook na de verkiezingen daar blijven...
Wereldmachten durven gerust beslissingen te nemen die de publieke opinie trotseren.
Die is nogal vergankelijk namelijk.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:07:11 #175
70154 klez
pi_41097113
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:59 schreef Basp1 het volgende:

En die zogenaamde vrijheid die de amerikanen daar de mensen willen brengen die zie ik voorlopig er nog niet van komen. En die vrijheid is een van de laatste strohalmen van legitieme redenen die niet te ontkrachten zijn als leugens.
Zeker is in ieder geval dat als de Amerikanen niet ingegrepen hadden die vrijheid er zeker niet was geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')