Je bedoelt natuurlijk wat is een neger met botkanker?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:10 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Het is mooi van binnen, maar lelijk van buiten???
Een <vul maar in> met botkanker!
Dan zit de clou van de grap al in de vraag. Nee dus.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:23 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk wat is een neger met botkanker?
EEN FUCKING BROS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 juli 2006 18:43 schreef Jimbo het volgende:
warom heeft een neger (ipv vul maar in ) stront in zn portomonaire
kan ie zichzelf indentificeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Mooooooh!!quote:Op zondag 2 juli 2006 19:57 schreef Marvellous het volgende:
Weet je hoe lang een Marokkaanse vrouw haar stront op kan houden?
9 maanden!
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:57 schreef Marvellous het volgende:
Weet je hoe lang een Marokkaanse vrouw haar stront op kan houden?
9 maanden!
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:55 schreef dork22 het volgende:
Waarom heeft een Duitse douchekop 11 gaatjes?
Joden hebben maar 10 vingers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:54 schreef dork22 het volgende:
Wat moet je doen als er een neger door je tuin kruipt?
Nog een keer schieten![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:04 schreef Paikea het volgende:
Hoorde ik op mijn werk..
Wat is het voordeel van een kaal kutje?
Je krijgt geen haar in je bek tijdens het beffen..
Wat is het nadeel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tevens -purist.
Dijenketserquote:Op zondag 2 juli 2006 20:09 schreef Misanthroopia het volgende:
Wat is het verschil tussen kruiwagen met baby en een kruiwagen met zand?
Een kruiwagen met zand kun je niet met een hooivork uitscheppen!!:D1!!!!111:D:D:D!!!11!1!!!!:D:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boehahahah!Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
omgquote:Op zondag 2 juli 2006 20:27 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Hoe is breakdancing uitgevonden?
Negers die wieldoppen stelen van rijdende auto's!
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:29 schreef SvenM het volgende:
Wie heeft een triathlon uitgevonde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:16 schreef von_manstein het volgende:
Iemand die steelt is een kleptomaan.
Iemand die fik steekt is pyromaan
Hoe heet iemand die dat beide doet?.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voorspelbaar +1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn alle moslims op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:19 schreef von_manstein het volgende:
Wat is een neger achter een piano?Ik kende hem anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:19 schreef von_manstein het volgende:
Wat is een neger achter een piano?Droogheid Voor den overwinningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een marokkaan met een lepel in zijn kont ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom haten marokanen asprines ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een marokkaan onder een kameel ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een marokkaan in een riool ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer zijn in marokko alle scheerapparaten uitverkocht ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de overeenkomst tussen een Marokkaan met kanker en een Volkswagen met airco ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Blue_MnM op 02-07-2006 21:44:37 ]"Never let 'em see you melt." "Inside everyone there's a little nut."![]()
Wat moet je doen als een turk uitgaat?
Opnieuw aanstekenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
Het is klein en wordt steeds zwarter
Nederland
Het is 10 meter lang en wordt steeds korter
polonaise op de lepraafdeling
En nog een liedje om af te sluiten!
We had joy, we had fun, we had niggers on the run, but the fun didn't last, 'cause the nigger ran too fast. Now it's fun, got a gun little nigger better runJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja ik zag het ook al voor me..quote:Op zondag 2 juli 2006 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
omg
ik ben een beelddenkerJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat is het toppunt van politieke incorrectheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag op anoniem![]()
Een klein meisje staat te huilen bij de afgrond van een ravijn.
Een priester komt langs en vraagt: Mijn kind waarom ben je zo verdrietig?
Het kleine meisje kijkt hem aan en zeg: Ik was hier net met mijn vader en moeder in de auto en ik moest naar buiten om te plassen, maar de handrem deed het niet en de auto reed over de klif en sloeg te pletter op de rotsen hieronder en nu zijn ze beide dood
De priester kijkt om hem heen en terwijl hij langzaam de knoopjes van zijn pij losmaakt zegt hij: Het zit je vandaag echt niet mee he![]()
omg die is goedquote:Op zondag 2 juli 2006 20:56 schreef timbastiaansen het volgende:
Komt een turk bij de wapenwinkel
"Heb jij mes?"
"Nee die heb ik niet"
"Heb jij pepperspray?"
"Nee die heb ik niet"
"Heb jij honkbalknuppel?"
"Nee die heb ik niet"
"HEB JIJ IETS TEGEN TURKEN????"
"Ja, messen, pepperspray, honkbalknuppels"![]()
![]()
Die mop heb ik dus ook al gelezen, maar dan ging het over Schotten, en een andere keer over Nederlanders. Bewijst maar weer hoe dit soort flauwe moppen altijd maar weer gerecycleerd worden.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:05 schreef dork22 het volgende:
Waarom hebben alle joden zo'n grote neus?
Omdat lucht gratis is!
---verdwijnt---![]()
huiliequote:Op zondag 2 juli 2006 21:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dus racisme onder het mom van "het is maar een mop" mag wel? Of ben ik nu een huilie?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Ja, huiliequote:Op zondag 2 juli 2006 21:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dus racisme onder het mom van "het is maar een mop" mag wel? Of ben ik nu een huilie?
![]()
![]()
geweldig topic!
Een joods meisje komt enthousiast op Hitler afgerend tijdens een inspectie op kamp Vught en roept; meneer Hitler, Meneer Hitler, morgen wordt ik 9!!
Hitler; Wedden van niet?Live it!![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:56 schreef timbastiaansen het volgende:
Komt een turk bij de wapenwinkel
"Heb jij mes?"
"Nee die heb ik niet"
"Heb jij pepperspray?"
"Nee die heb ik niet"
"Heb jij honkbalknuppel?"
"Nee die heb ik niet"
"HEB JIJ IETS TEGEN TURKEN????"
"Ja, messen, pepperspray, honkbalknuppels"![]()
lig in een deuk
hi![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:57 schreef BlueEyed het volgende:geweldig topic!
Een joods meisje komt enthousiast op Hitler afgerend tijdens een inspectie op kamp Vught en roept; meneer Hitler, Meneer Hitler, morgen wordt ik 9!!
Hitler; Wedden van niet?![]()
![]()
De moppen gaan niet alleen over negers hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:05 schreef AntonDingeman het volgende:
jesus man echt wakka dit.
beetje respek voor de zwart man.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/![]()
Of ook:quote:Op zondag 2 juli 2006 21:57 schreef BlueEyed het volgende:geweldig topic!
Hitler; Wedden van niet?
Hitler is jarig. Om zijn verjaardag te vieren, verzamelt hij duizend joden in het plaatselijke atletiekstadion.
"Omdat ik, de Führer, vandaag verjaar, wil ik de joden een speciale dienst doen. We houden een loopwedstrijd! Alleen de eerste en de laatste zullen vergast worden!..... Laat de eerste twee beginnen!"---verdwijnt---![]()
Een turk, een marrokaan en een surinamer springen van een flatgebouw. Wie is er het eerst beneden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.![]()
Waarom likt een politiehond zijn reet?
Om de negersmaak uit zijn bek te krijgenTrek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger![]()
Om al dat gezeur over racisme weg te nemen, hier een Nederlander mop:
Hoe zijn de grotten van Han ontstaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.![]()
Hoe is Hitler overleden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.![]()
Wat is een Jood met een gasfles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.![]()
Een Marrokaan komt bij het uitzendbureau, en zegt tegen de intercedent ; Ik wil graag werken!
De intercedent kijkt even in de computer en zegt; u treft het meneer, ik heb een vacature opstaan.
Directielid, 8 uur per maand werken, 6000 euro bruto per maand, een auto van de zaak en twee maal per jaar 6 weken doorbetaalde vakantie inclusief gebruik van het bedrijfsvliegtuig! U kunt direct beginnen!
De Marokaan valt bijna van z'n stoel, en stamelt; U moet een grapje maken?
Waarop de intercedent droog antwoord; ja, u toch ook?
Live it!![]()
mop of geen mop, racisme mag altijdquote:Op zondag 2 juli 2006 21:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
ben je zelf een neger of zo?![]()
![]()
Wat is een <vul-maar-in (willekeurige buitenlander)> met drie messen in zijn rug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:16 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
mop of geen mop, racisme mag altijd
ben je zelf een neger of zo?![]()
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor![]()
Het grote verschil tussen een homo en een Duitser?
De een poept in het roergebied, de ander roert in het poepgebied!
Live it!![]()
Het is wel weer mooi geweest. open zelf een site met dit soort moppen.
Ja, ik vind dat moppen moeten kunnen, hoe hard of grof ook (hell, als Hans Teeuwen ze vertelt lacht iedereen erom), maar we moeten hier wel een beetje rekening met elkaar houden.Zie wat ik kijk: trakt.tv
Forum Opties Forumhop: Hop naar: