Zoek een vriend dan.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:49 schreef Paikea het volgende:
Leuk hoor, nu zit ik dus de zaterdagavond en heel de zondag thuis door een vriendin die haar beloftes niet na wil..
Woensdagavond smeekte ze me om zaterdagavond met haar te gaan stappen, liefdesverdriet een beetje wegfeesten, je kent het wel. Dus ik een gaaf feest afgezegd om haar een beetje afleiding te bezorgen, zodat ik me ook een goede vriendin voel...
Nu zat ik gisteravond tot 23.30 te wachten tot ik iets hoorde, belt ze eindelijk op dat ze geen zin meer heeft. Op zich was ik daar al flink pissed over, maar ze beloofde wel om vandaag naar het strand te gaan.
Vandaag niks van haar gehoord, bel ik haar om 14.00 even om te vragen hoe de zaken staan, zit ze verdomme al op het strand met een nieuwe vlam van haar!
Vriendinnen die hun beloftes niet nakomen![]()
Vriendinnen die alles laten vallen voor een gozer![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:53 schreef Paikea het volgende:Jahoor, doe allemaal maar zo..
Kan er ook nog wel bij...;)
quote:Wat voor reacties verwacht je dan? Ik zeg waar het op staat, zoals ze overkomt vind ik het een kutwijf
Wat een trut!quote:Op zondag 2 juli 2006 14:49 schreef Paikea het volgende:
Leuk hoor, nu zit ik dus de zaterdagavond en heel de zondag thuis door een vriendin die haar beloftes niet na wil..
Woensdagavond smeekte ze me om zaterdagavond met haar te gaan stappen, liefdesverdriet een beetje wegfeesten, je kent het wel. Dus ik een gaaf feest afgezegd om haar een beetje afleiding te bezorgen, zodat ik me ook een goede vriendin voel...
Nu zat ik gisteravond tot 23.30 te wachten tot ik iets hoorde, belt ze eindelijk op dat ze geen zin meer heeft. Op zich was ik daar al flink pissed over, maar ze beloofde wel om vandaag naar het strand te gaan.
Vandaag niks van haar gehoord, bel ik haar om 14.00 even om te vragen hoe de zaken staan, zit ze verdomme al op het strand met een nieuwe vlam van haar!
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:53 schreef Evil_Jur het volgende:
Vrouwen zijn veel te irrationeel en emotioneel om ooit een langdurige vriendschap te kunnen onderhouden.
Er zijn vast uitzonderingen, en of het inderdaad daaraan ligt weer ik niet. Maar ik zie keer op keer dat vrouwen 1, hooguit 2 jaar de beste vriendinnen zijn maar dan zijn het ineens vijanden. Vriendengroepen bestaande uit vooral dames veranderen ook constant en houden zelden lang stand...quote:
Dan ga ik door haar ook nog eens de bak in..Dat is ze niet waard hoor, hahaquote:Ik zou haar verdrinken in de woeste branding.
Ik denk sowieso dat je vaak een aantal vaste vrienden hebt, en een aantal waar je echt bij uit elkaar groeit of 't contact gewoon verwatert of iets dergelijks.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:00 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Er zijn vast uitzonderingen, en of het inderdaad daaraan ligt weer ik niet. Maar ik zie keer op keer dat vrouwen 1, hooguit 2 jaar de beste vriendinnen zijn maar dan zijn het ineens vijanden. Vriendengroepen bestaande uit vooral dames veranderen ook constant en houden zelden lang stand...
Dat is idd handigquote:Op zondag 2 juli 2006 15:08 schreef Paikea het volgende:
Ik ga het ook zeggen, maar wel als ik zodanig afgekoeld ben dat ik er normaal over kan praten..
Nu komen er toch alleen maar scheldkannonades uit..
Toen ging ze namelijk op stap met haar nieuwe vlam, of er werd die avond even flink geneukt... Hoe kan ze anders de volgende dag al op het strand met die knakker liggen?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:49 schreef Paikea het volgende:
Nu zat ik gisteravond tot 23.30 te wachten tot ik iets hoorde, belt ze eindelijk op dat ze geen zin meer heeft.
hulde!quote:Op zondag 2 juli 2006 15:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Toen ging ze namelijk op stap met haar nieuwe vlam, of er werd die avond even flink geneukt... Hoe kan ze anders de volgende dag al op het strand met die knakker liggen?
het zal me niets verbazen Xequote:Op zondag 2 juli 2006 15:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Toen ging ze namelijk op stap met haar nieuwe vlam, of er werd die avond even flink geneukt... Hoe kan ze anders de volgende dag al op het strand met die knakker liggen?
GnRquote:Op zondag 2 juli 2006 15:25 schreef Paikea het volgende:
Juist...En wil het net dat mijn andere vrienden hier in de buurt naar Guns&Roses zijn, dus kan ik nergens anders naartoe..
Tis gewoon een naaistreek
tegen der zeggen dat je het genaaid vindquote:Op zondag 2 juli 2006 15:25 schreef Paikea het volgende:
Juist...En wil het net dat mijn andere vrienden hier in de buurt naar Guns&Roses zijn, dus kan ik nergens anders naartoe..
Wat een kuthoerquote:Op zondag 2 juli 2006 14:49 schreef Paikea het volgende:
Ik las opgleuven... Serieus...quote:Op zondag 2 juli 2006 15:27 schreef DonJuanDeMarco het volgende:
stuur even een foto van jezelf naar mij.. wellicht dat we je zondag nog een beetje kunnen opfleuren
De kans dat Axl Rose niet komt opdagen is ook levensgroot, dus 't is beter dat je thuis bent gebleven.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:25 schreef Paikea het volgende:
quote:Op zondag 2 juli 2006 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrouwen zijn enorme kuthoeren, duh.
De Axl Rose band bedoel je...quote:Op zondag 2 juli 2006 15:25 schreef Paikea het volgende:
vind ik ook!quote:
hahahaquote:Op zondag 2 juli 2006 15:25 schreef Xebrozius het volgende:
Je stuurt gewoon een simpel smsje:
Ik hoop dat de zon je huidkanker geeft, xxx
Is de boodschap meteen duidelijk denk ik zo...
hey indoquote:Op zondag 2 juli 2006 19:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bro's before ho's![]()
maar dan omgekeerd
Nee dat noem je vrienden.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:03 schreef PrinceLu het volgende:
Als ik een nieuw meisje leer kennen laat ik m'n vrienden ook een tijdje vallen als een baksteen. Doen zij ook bij mij. Zo zijn mannen. Neuken is belangrijker dan vriendschap. Vrouwen doen veels te moeilijk hierover.
Ik wel.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:52 schreef PrinceLu het volgende:
Die hoef je een tijdje niet te zien, en daar doet niemand moeilijk over.
Trieste vrienden heb jijquote:Op maandag 3 juli 2006 20:03 schreef PrinceLu het volgende:
Als ik een nieuw meisje leer kennen laat ik m'n vrienden ook een tijdje vallen als een baksteen. Doen zij ook bij mij. Zo zijn mannen. Neuken is belangrijker dan vriendschap. Vrouwen doen veels te moeilijk hierover.
Neuken?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:43 schreef Paikea het volgende:
Mannen zijn daar inderdaad een stuk makkelijker over...
Daarom prefereer ik mannen boven vrouwen
En als je maar 1 vriendin hebt?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:50 schreef Knoekie het volgende:
Ga je toch met iemand anders naar het strand?
Het hoeft toch geen vriendin te zijn?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:21 schreef Corksterr het volgende:
Wat een teringwijf zeg![]()
[..]
En als je maar 1 vriendin hebt?![]()
Je moest eens weten wat ik allemaal doe voor sex.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:52 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Trieste vrienden heb jij
Ik ga veel vaker met m'n vrienden weg dan met m'n vriendin, tenzij het eerder was afgesproken. Maar als ik iets met vrienden heb afgesproken ga ik dat echt niet afzeggen omdat het vrouwtje zo graag iets wilt doen
Je bent zeker maagd, neuken is nog echt de heilige graal waarvoor je alles opgeeft?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |