Je bedoeld C&M.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:55 schreef Repeat het volgende:
E&M is sowieso een feestprofiel, dus wat maak je je druk
Ik had NT en al m'n profielcijfers waren 5.5 <= c <= 6 en gehaaldquote:Op zondag 2 juli 2006 14:55 schreef Repeat het volgende:
E&M is sowieso een feestprofiel, dus wat maak je je druk
E&M lijkt mij serieus geen pretpakket (Geschiedenisquote:
NG boven NT stellenquote:Op zondag 2 juli 2006 15:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
E&M lijkt mij serieus geen pretpakket (Geschiedenis), zelf heb ik N&G gedaan. Neem dan N&T of C&M, dat zijn de echte pretpakketten.
Maar even ontopic:
Maak gewoon je huiswerk, koop die examenbundels/samengevat en dan lukt het je heus wel
quote:Op zondag 2 juli 2006 15:10 schreef Kikstar het volgende:
Ik heb wel ergens een samenvatting Economie 1,2 liggen. :- )
quote:Op zondag 2 juli 2006 15:17 schreef Maisnon het volgende:
Ook nu zorgen over maken, fijne vakantie he
Dudequote:Op zondag 2 juli 2006 15:35 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Zou ik die mogen? liberaal@filosofeert.nl
![]()
Uhm, ach... Ik weet dat het vakantie is, maar het is toch wel een creepy idee dat de examens voor 50% meetellen.Okay, dus examenbundels en samengevat boeken kopen. Is economie te vergelijken met de opdrachten in de lesbrieven? En wiskunde... Waar kan je al die GR -formules vinden?
![]()
Echt,... Nederlands ga ik sowieso verneuken, als ik de andere users heb gelezen hoe hun Nederlands examen ging.
Geschiedenis en Engels lijkt me serieus simpel.
En tekenen? Ik heb ergens in feb. M&O ingeruild voor tekenen (), omdat ik geen zin had om te leren. Hoe zijn de examens voor kunstgeschiedenis? Kan je met een beetje mooi lullen al een voldoende halen?
![]()
En even nog een dwaze vraag...
Hoe kan je voor de examens allemaal 8 halen? Kan dat zeg maar in één jaar leren?![]()
![]()
Ik denk erover, is dat nou zo gek?quote:Op zondag 2 juli 2006 15:48 schreef Repeat het volgende:
ik zou een psycholoog opzoeken, als je je daar nu al zo druk over maakt...
C&M heeft ook geschiedenisquote:Op zondag 2 juli 2006 15:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
E&M lijkt mij serieus geen pretpakket (Geschiedenis), zelf heb ik N&G gedaan. Neem dan N&T of C&M, dat zijn de echte pretpakketten.
Maar even ontopic:
Maak gewoon je huiswerk, koop die examenbundels/samengevat en dan lukt het je heus wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |