abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 juli 2006 @ 12:57:34 #1
139585 Skyloto
(erg) Nutteloos
pi_39446672
Nou daar zit ik dan met mijn vers geformateerde HD, omdat ik gisteren dacht dat er iets mis was met Windows XP, echter bleek dat mijn HD wat overhit was. Helaas was ik daar dus te laat achter gekomen. Nadat ik de HD heb geformateerd en Windows er opnieuw heb opgezet moest ik dat ding natuurlijk eventjes activeren, dus ik probeer dat. Zegt het kreng plotseling: "Volgens onze gegevens is het aantal keer dat u deze productcode kan gebruiken om Windows te activeren overschredeb, Geef een ander Windows productcode op en klik vervolgens op Opnieuw." Oftewel: "Hierbij willen wij u mededelen dat wij u hebben genaaid, zou u nog eens windows willen kopen?" Ik vind dit dus geen leuk grapje, aangezien ik nu dus geen dingen van de Microsoft website kan halen, en ik over 29 dagen de computer weer moet formateren.

Klote Microsoft.
  zondag 2 juli 2006 @ 12:58:21 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_39446692
Gewoon even bellen met Mickeysoft. Krijg je een nieuwe code. Klaar.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_39446696
Even (grats) bellen met MS, telefonisch de boel activeren et voila.

Huilie.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_39446710
quote:
Op zondag 2 juli 2006 12:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gewoon even bellen met Mickeysoft. Krijg je een nieuwe code. Klaar.
Dat dus
Vinden ze geen enkel probleem
  zondag 2 juli 2006 @ 12:59:25 #5
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_39446725
Én Ja; dat kan ook op Zondag middag
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_39446764
En voordat je het onzalige idee opvat om er dan maar een MS/XP bash topic van te maken: lees deze eerst even door.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_39446808
Het is "Who is General Failure" and why is he reading my disk ?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 2 juli 2006 @ 13:08:43 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_39446955
Tenzij ts een illegale versie heeft, dan is die mooi de sigaar...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zondag 2 juli 2006 @ 13:10:34 #9
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_39446993
quote:
Op zondag 2 juli 2006 13:08 schreef Netsplitter het volgende:
Tenzij ts een illegale versie heeft, dan is die mooi de sigaar...
Want dan werkt zijn key gewoon nog. De Internet-keys zijn onbeperkt te gebruiken, maar sluiten je uit van updates. Installeren gaat wel, voor zover ik weet.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_39447025
Oja, ik moet ook nog bellen. Over 3 dagen werkt mn computer anders niet meer .
pi_39447032
quote:
Op zondag 2 juli 2006 13:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Want dan werkt zijn key gewoon nog. De Internet-keys zijn onbeperkt te gebruiken, maar sluiten je uit van updates. Installeren gaat wel, voor zover ik weet.
Dat ligt er helemaal aan of het een corporate of retail/OEM-key is. Daarnaast zijn een aantal geblokkeerd en kun je daar dus niet mee installeren, anderen kun je wel mee installeren maar daar werken de updates niet mee, en als je het goed doet kun je gewoon installeren én updates installeren.
pi_39447625
Ik heb nog 7 dagen
pi_39448238
ikke nog -10457 dagen
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zondag 2 juli 2006 @ 14:11:45 #14
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_39448334
Gewoon Ubuntu cd'tje erin gooien, heb je geen gedoe met codes en je krijgt er gratis echte updates bij.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_39448839
quote:
Op zondag 2 juli 2006 12:58 schreef Jarno het volgende:
Even (grats) bellen met MS, telefonisch de boel activeren et voila.

Huilie.
Niks huilie. Bedrijven moeten de nette betalende gebruikers niet opzadelen met hún problemen. Dat geldt voor dit soort registratie-eikeligheden, maar ook voor zulke achterbakse crap als DRM zoals iTunes.

Opzouten met die crap
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  zondag 2 juli 2006 @ 14:40:58 #16
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_39448889
Ik zit in hetzelfde schuitje maar kon ondertussen we SP2 downloaden en alle updates doorvoeren... en nog steeds heb ik mijn windows niet geactiveerd. Als je daar naartoe belt krijg je een gemotiveerde ( ) werknemer aan de lijn die volgens mij liever voor een trein srpingt dan dat 'ie jou te woord wil staan. Daarna wordt je doorverbonden naar een sprekende computer en daarna moet je een 16/20 cijferig ID nummer doorvoeren voor je registratie... Het gaat echt nergens over .
Ondertussen heb ik de legale versie van office aan praktisch elke vriend, collega en familielid uitgeleend zonder dat ik er ook mar enig gezeik mee heb. En mijn legale versie van Win XP heb ik nog nooit uitgeleend en hoppa ik heb opeens teveel registraties... Ja, wat wil je als je elk half jaar je PC opnieuw installeert.
pi_39450032
quote:
Op zondag 2 juli 2006 14:37 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

Niks huilie. Bedrijven moeten de nette betalende gebruikers niet opzadelen met hún problemen. Dat geldt voor dit soort registratie-eikeligheden, maar ook voor zulke achterbakse crap als DRM zoals iTunes.
Huilie, dus. Een luie huilie, ook nog.
pi_39450074
* BobbyB mompelt Iets over het maken van een image alvorens te formatteren, zelfs al is die installatie kut.

Dan heb je in ieder geval nog iets.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_39450093
quote:
Op zondag 2 juli 2006 15:47 schreef BobbyB het volgende:

Dan heb je in ieder geval nog iets.
Pokkewerk. Breng het ding naar een computerwinkel en laat ze het daar oplossen. Dan betaal je wat eurootjes en heb je totaal geen gezeik, hoef je niet te huilen, en werkt het nog ook!
pi_39450167
quote:
Op zondag 2 juli 2006 15:48 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Pokkewerk. Breng het ding naar een computerwinkel en laat ze het daar oplossen. Dan betaal je wat eurootjes en heb je totaal geen gezeik, hoef je niet te huilen, en werkt het nog ook!
Doe het liever gewoon zelf, die computershopjes vertrouw ik niet en vind het zonde van het geld.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_39451830
Als je hem gekocht hebt, kun je hem gewoon nieuwe code aanvragen
Ja: dat kan ook via VOIP
En ja: dan had je maar een back up met norton ghost moeten maken,

PS. Enige keer dat ik norton gebruik
pi_39452707
quote:
Op zondag 2 juli 2006 14:11 schreef Spacehamster het volgende:
Gewoon Ubuntu cd'tje erin gooien, heb je geen gedoe met codes en je krijgt er gratis echte updates bij.
idd, lang leve de live-CD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')