Linux draait driekwart van de software die ik gebruik niet, geen optie dus. En nLite is alleen handig voor al je het OS nog moet installeren, no way dat ik al die optie nog een keer ga aanpassen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:22 schreef InsertCredit het volgende:
Installeer linux of gebruik nLite.
F*cking zeikstraal![]()
Na de menu's 'zoeken' en 'mappen' staat een icoontje - Details - Gewijzigd op..quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:21 schreef Steijn het volgende:
Ik loop godverdomme al een half uur te zoeken naar hoe ik simpel bestanden op datum kan sorteren
Mac kan geen Autocad draaien. Bovendien werkt een hoop nuttige opensource software niet op de Mac. Mac heeft net zo'n kut-OS als Windows.quote:
Pff half uurtje werk om een beetje vlotte iso te krijgen..quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Linux draait driekwart van de software die ik gebruik niet, geen optie dus. En nLite is alleen handig voor al je het OS nog moet installeren, no way dat ik al die optie nog een keer ga aanpassen.
Ja het zit op de meest idiote plekken. Maar het probleem is dat dit soort triviale zaken gewoon altijd beschikbaar moeten zijn, en niet weggemoffeld omdat de gemiddelde computergebruik nog dommer is dan de jostiband.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Na de menu's 'zoeken' en 'mappen' staat een icoontje - Details - Gewijzigd op...
Maar staan dan ook al je instellingen gelijk goed? nLite is toch alleen om allerlei zooi uit Windows te slopen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:26 schreef InsertCredit het volgende:
Pff half uurtje werk om een beetje vlotte iso te krijgen.
Ja gruwelijk. Ik wil Win2k terugquote:En troost je, vista wordt nog ff een smak erger
Whehehe, je bent inderdaad een behoorlijke n00b.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:25 schreef Steijn het volgende:
Mac kan geen Autocad draaien. Bovendien werkt een hoop nuttige opensource software niet op de Mac. Mac heeft net zo'n kut-OS als Windows.
Heb ik ook nog een gedraaid ja, heerlijk OS, ik zou het echt gebruiken als ik al mijn Windows software er op kon draaien.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:29 schreef InsertCredit het volgende:
BeOS draait hier trouwens ook nog ergens.
Autocad is er voor de Mac? Ik heb trouwens een PC in een G5 kast draaien.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Whehehe, je bent inderdaad een behoorlijke n00b.
Veel plezier met schelden op Windows knullebul.
Ja, je kunt naast dat je er vanalles uit kunt slopen ook werkelijk de hele reutemeteut instellen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar staan dan ook al je instellingen gelijk goed? nLite is toch alleen om allerlei zooi uit Windows te slopen.
Neuh, er zijn vast genoeg alternatieven en Windows draait voor dat soort dingen desnoods ook nog wel op een Mac, maar dat was wel je meest steekhoudende argument.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:32 schreef Steijn het volgende:
Autocad is er voor de Mac?
Dat geldt zowat voor elk stukje softwarequote:Op woensdag 28 juni 2006 02:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
XP is een prima besturingssysteem, tenminste als je er mee overweg kan
Prijs is ook nog wel een overweging.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Neuh, er zijn vast genoeg alternatieven en Windows draait voor dat soort dingen desnoods ook nog wel op een Mac, maar dat was wel je meest steekhoudende argument.
Dan wordt de enterprise editie van Vista wel wat voor je; kaal en snel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:40 schreef Steijn het volgende:
[..]
Prijs is ook nog wel een overweging.Maar het probleem zit hem er in dat XP veel de gebruiksvriendelijk is voor mij, en volgens mij doet Mac het wat dat betreft net zo slecht. Win 2k en NT4 was gewoon het fijnste OS dat er was. Geen overbodige zooi, snel, recht toe recht aan, en alle mogelijke opties waren gemakkelijk in te stellen. MS kan het dus wel...
Beetje gelul.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:43 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Is het ook 64-bit?quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:54 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Beetje gelul.
Vista is juist verdomd efficient, beter dan 2000 / xp iig.
het schakelt on the fly services en achtergrond-tasks uit wanneer een programma veel van het systeem vraagt. Ook qua het caching en multi-core-gedeelte steekt het stukken beter in elkaar dan alles wat ervoor is verschenen.
Op een fatsoenlijke pc draaien alle progs straks beter op Vista dan op XP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |