25 euroquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor hoeveel had je hem?
heb hem via powerbuy op het htforum
Zeg David Hasselhof is wel de man die persoonlijk met eigen hand heeft meegeholpen aan het afbreken van de berlijnse muur. Graag wat meer respect zeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:10 schreef Timo20 het volgende:
Hiodilialiti
Hooked On A Feeling
Jump In My car![]()
![]()
![]()
![]()
om wat te lachen na een echt compleet waardeloze werkdag![]()
sorryquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:19 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zeg David Hasselhof is wel de man die persoonlijk met eigen hand heeft meegeholpen aan het afbreken van de berlijnse muur. Graag wat meer respect zeg.![]()
jawel dat wist ik wel. en ook uiteraard dat ie muziek had gemaakt maar de videos heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:29 schreef pascalheister het volgende:
Ken ze al wat langer
David is beroemd in duitsland/zwitserland wist je dat niet timo?
quote:
Zo zag vanmiddag mijn Olvier Stone box eruit, toen die uit deze doos kwam.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:57 schreef Mikkie het volgende:
Godver. Heb ik The Game SE binnen, is m'n keepcase helemaal beschadigd..
Die heeft onder een bulldozer gelegen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:16 schreef Durbin het volgende:
[..]
Zo zag vanmiddag mijn Olvier Stone box eruit, toen die uit deze doos kwam.
van pacific zo te zien? heb je `m niet terug gestuurd? had ik destijds met de Cinderella giftset. Het duurde even, maar ik wel een nieuwe gekregenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:16 schreef Durbin het volgende:
[..]
Inderdaad van DVDPacific. Ik heb ze net een email gestuurd met toelichting. Dat wacht ik eerst even af.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
van pacific zo te zien? heb je `m niet terug gestuurd?
Als t goed is kun je `m opsturen en bij ontvangst sturen ze je `n nieuw exemplaar op.De verzendkosten worden uiteraard vergoedquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:31 schreef Durbin het volgende:
[..]
Inderdaad van DVDPacific. Ik heb ze net een email gestuurd met toelichting. Dat wacht ik eerst even af.
Wat is dat met die postbodes bij jou man...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:16 schreef Durbin het volgende:
Dat is wel erg luiquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:03 schreef slindenau het volgende:
Besteld:
[afbeelding]
Nooit meer barcode's overtypen van dvd's.
Lijkt er verdomd veel op jaquote:Op zondag 9 juli 2006 00:08 schreef slindenau het volgende:
KQ, is dit een bootleg of niet:
http://cgi.ebay.nl/Matrix(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Lijkt eerder op een gevalletje "laten we er lekker mee gaan voetballen bij de postbode" ...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:16 schreef Durbin het volgende:
[..]
Deze R1 kostte ook 50 euro, exclusief verzenden, maar vreemd genoeg kan ik deze box bij DVDPacific helemaal niet meer vinden.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:02 schreef Bayswater het volgende:
Hoe duur was die Ultimate Oliver Stone box eigenlijk. Zag de nederlandse versie voor 50 euro bij Ro-disc liggen maar met die versie schjint van alles mis te zijn.
Ten eerste... Show Girlsquote:Op zondag 9 juli 2006 11:47 schreef slindenau het volgende:
Net besteld voor 26 euro op ebay.
[afbeelding]
Showgirlsquote:Op zondag 9 juli 2006 11:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ten eerste... Show Girls
Ten tweede... ik hoop voor je dat ie aankomt
die box van jequote:Op zondag 9 juli 2006 10:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met deze reactie![]()
?
ach elizabeth is altijd wel de moeite waardquote:Op zondag 9 juli 2006 12:16 schreef slindenau het volgende:
Hoezo?
Hij zal vast wel aankomen hoor, de verkoper heeft 99.5% positief.
En Showgirls...tja, een 3 op imdb...ik weet het. Maar het is zon mooie giftset
.
oh shit dat was durbinquote:Op zondag 9 juli 2006 12:52 schreef slindenau het volgende:
[..]
Welke boxNu snap ik er echt niks meer van
.
quote:Op zondag 9 juli 2006 13:35 schreef slindenau het volgende:
Geniaal toch. Heerlijke film
. Ze hebben werkelijk niks gespaard...de intro niet, het eind niet.
Had je die nog nooit gezien, omg![]()
Dizer kijkt altijd eerst de slechte films en komt er daarna pas achter om de betere te kjikenquote:Op zondag 9 juli 2006 13:35 schreef slindenau het volgende:
Geniaal toch. Heerlijke film
. Ze hebben werkelijk niks gespaard...de intro niet, het eind niet.
Had je die nog nooit gezien, omg![]()
Ja, je hebt nog The Meaning Of Life, welke niet in die box zit. Maar dat is een heel onsamenhangend verhaal van losse sketches, wel grappig...maar minder van bijv. Holy Grail of Life Of Brainquote:Op zondag 9 juli 2006 13:48 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik ga nu deel drie kijken. In ieder geval, van de box dan...
Maar er zijn meer van dat soort films toch? Behalve de drie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |