quote:Op maandag 3 juli 2006 23:21 schreef pluissebol het volgende:
ik lees jullie antwoorden maar het zegt me helemaal niets. Nou is google me vriend dus ik kan nog wel het één en ander opzoeken. Maar of ik het dan snap !!!
Nou is foto's maken ook totaal mijn ding niet.
Als je een felle spot gebruikt vanaf de zijkant zal je misschien minder de flist zien weerkaatsen vanaf het "halsje" waarop de sieraden liggen, maar wél de fonkeling op de sieraden zelf.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:21 schreef pluissebol het volgende:
ik lees jullie antwoorden maar het zegt me helemaal niets. Nou is google me vriend dus ik kan nog wel het één en ander opzoeken. Maar of ik het dan snap !!!
Nou is foto's maken ook totaal mijn ding niet.
freudquote:
shake handsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:12 schreef Yoni het volgende:
[..]
freud
Hoe ernstig was het bij jou Flash? Bij mij weer ernstig535 punten. Maar wist na 20 vragen al dat ik het niet ging halen, dus die laatste 20 heb ik met de franse slag gedaan.
quote:
*kuch*quote:Op maandag 3 juli 2006 20:23 schreef An24 het volgende:
kzal je trouwens eens toevoegen...laat het P niet weten![]()
![]()
Ik hem mijn her al ingeboekt: 18 juliquote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:23 schreef Yoni het volgende:
[..]
't valt me nog mee dat we niet het zelfde examencentrum hadden
Ik ga over twee weken weer denk ik. En nu dan maar elke avond iets doen
![]()
Ik had trouwens vorige keren 75% van de vragen over DNS en nu bijna niksNu ging zowat alles over IPSec en Security enzo. Heel flauw.
Ach, alles beter dan werken denk ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:31 schreef Debsterr het volgende:
Gooeeeeeiemoooorrrgeeeen iedereen. Ik kan niet echt wakker worden enzo, en ik moet gaan fitnessen.. bah
.
Ja, dat mag vanavond om 1800uur ook nog evenquote:
Maar dan heb je wel een dagje zon kunnen pakken! Ik ben echt een glow in the dark nerd aan het wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat mag vanavond om 1800uur ook nog even.
Zometeen fitness, 1300uur autorijles en dan door naar m'n werk want eerst beoordelingsgesprek voordat ik moet beginnenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:40 schreef freud het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een dagje zon kunnen pakken! Ik ben echt een glow in the dark nerd aan het worden.
Zie je nou wel dat je gewoon mee moet gaan BBQenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:40 schreef freud het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een dagje zon kunnen pakken! Ik ben echt een glow in the dark nerd aan het worden.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je gewoon mee moet gaan BBQen
Mjah, welke zonnebrilquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
Bij de autorijles welVergeet je zonnebril niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |