bij de Lidl? sinds wanneer verkopen ze dat danquote:Op maandag 3 juli 2006 17:56 schreef -Marjo- het volgende:
* -Marjo- heeft net een statief gescoord bij de Lidl....
Alleen deze weekquote:Op maandag 3 juli 2006 18:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
bij de Lidl? sinds wanneer verkopen ze dat dan
Tukkies doenquote:Op maandag 3 juli 2006 19:09 schreef An24 het volgende:
![]()
Eindelijk thuis.....en heel![]()
![]()
Eerst een tukkie doen voordat ik voor morgen een lekkere lasagna maak. En ik had een "shit geen camera bij moment"......waarom zitten die reigers zo verdomd dichtbij en vliegen ze ervan tussen als je WEL de camera mee hebt![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Yoni? Hoe ging je examen?
Hier in Delft zitten er genoeg die niet wegvliegen hoor.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:09 schreef An24 het volgende:
En de jouwe?
Eindelijk thuis.....en heel![]()
![]()
Eerst een tukkie doen voordat ik voor morgen een lekkere lasagna maak. En ik had een "shit geen camera bij moment"......waarom zitten die reigers zo verdomd dichtbij en vliegen ze ervan tussen als je WEL de camera mee hebt![]()
echt? hmmmzzz ff langs de Lidl deze week dusquote:Op maandag 3 juli 2006 19:19 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Alleen deze week. Ze hebben ook camera(rug)tassen...
jamaar Lidl en rugzakken dan?quote:
Ik heb die Lidl fotorugtas gekocht en ik vind hem erg okee voor 30 euro. Veel vakjes en ritsen en plekken waar je spulletjes kwijt kunt. Ben er tot nu toe erg tevreden mee!quote:
ik heb m in handen gehad, en vond de afwerking heel slechtquote:Op maandag 3 juli 2006 19:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
echt? hmmmzzz ff langs de Lidl deze week dus
Heb je net de verkeerde gehad misschien? Ik let daar altijd wel goed op bij zulke tassen. Natuurlijk, het is niet super voor 30 euro, maar dat verwacht ik ook niet. Gewoon de beste uit de serie uitzoeken.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb m in handen gehad, en vond de afwerking heel slecht
denk dat ze het statief in handen heeft gehadquote:Op maandag 3 juli 2006 20:02 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Heb je net de verkeerde gehad misschien? Ik let daar altijd wel goed op bij zulke tassen. Natuurlijk, het is niet super voor 30 euro, maar dat verwacht ik ook niet. Gewoon de beste uit de serie uitzoeken.
Ohw statief!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:15 schreef Re het volgende:
[..]
denk dat ze het statief in handen heeft gehad
ik ben van mening, doe het gelijk goed, koop een solide statief, beter wat extra aan uitgeven of het risico lopen dat het gehele gevaarte omdonderd bij een zuchtje wind of na 3x gebruiken van ellende in elkaar zakt
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:15 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben van mening, doe het gelijk goed, koop een solide statief, beter wat extra aan uitgeven of het risico lopen dat het gehele gevaarte omdonderd bij een zuchtje wind of na 3x gebruiken van ellende in elkaar zakt
ik had t echt over de tas hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 20:15 schreef Re het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]zoals dat spinnepotending van Hama wat ik kreeg toen ik bij de MM 45 euro in de sloot aan het flikkeren was
owkee, tas dan, voor statief geldt hetzelfde zoniet nog rukker natuurlijkquote:
voor wat ik overigens gezien heb is dat statief van de lidl steviger dan die goedkopere wat ik van de hama gezien hebquote:Op maandag 3 juli 2006 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]zoals dat spinnepotending van Hama wat ik kreeg toen ik bij de MM 45 euro in de sloot aan het flikkeren was
Zo is datquote:Op maandag 3 juli 2006 20:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor wat ik overigens gezien heb is dat statief van de lidl steviger dan die goedkopere wat ik van de hama gezien heb
maar goed, dat boeit ook verder allemaal niet, iedereen moet zelf weten wat hij waaraan uitgeeft en waar hij het aanschaft
Maar advies kan nooit kwaad natuurlijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:20 schreef Ynske het volgende:
maar goed, dat boeit ook verder allemaal niet, iedereen moet zelf weten wat hij waaraan uitgeeft en waar hij het aanschaft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |