You tell me... Ik ga ook zo naar huis, slapen. Misschien in de zon slapen, maar ik heb geen stretcher of zoquote:Op maandag 3 juli 2006 12:05 schreef prupke het volgende:
Hey CCL wb
Net gewerkt en ja het echt te warm om te werken...
Niet te lang in de zon slapen, anders kan je je vellen straks oprapenquote:Op maandag 3 juli 2006 12:14 schreef freud het volgende:
[..]
You tell me... Ik ga ook zo naar huis, slapen. Misschien in de zon slapen, maar ik heb geen stretcher of zo.
meer dan slenteren zit er inderdaad niet inquote:Op maandag 3 juli 2006 12:30 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga zo ook weer lekker naar buiten
Ff lekker door de stad slenteren
Ik wacht wel tot 15:00 ofzo, dan is het hopelijk al wat minder warm....quote:Op maandag 3 juli 2006 12:30 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga zo ook weer lekker naar buiten
Ff lekker door de stad slenteren
Dat is ook er vreemd ja... Je geeft toch de beste kwaliteit aan het model?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
Is het nou zo raar dat ik me afvraag of de fotograaf er geen moeite mee heeft dat een model in het photoshop topic een onbewerkte foto van hem plaatst?
Ik zou het persoonlijk niet op prijs stellen, maarja ik geef dan ook alleen de bewerkte foto's aan de modellen
maj ik wordt er meteen over afgezeken door het model, maar ze zoekt het maar lekker uitquote:Op maandag 3 juli 2006 12:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat is ook er vreemd ja... Je geeft toch de beste kwaliteit aan het model?![]()
Model is niet helemaal lekker.. Niet meer op reageren... Het is haar pakkie an...quote:Op maandag 3 juli 2006 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maj ik wordt er meteen over afgezeken door het model, maar ze zoekt het maar lekker uit![]()
Dat doet er nog niet eens zozeer toe. Ik vind 'm als catalogus foto nog wel gaanquote:Op maandag 3 juli 2006 12:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Model is niet helemaal lekker.. Niet meer op reageren... Het is haar pakkie an...
Ik vind het ook geen denderende foto eigenlijk![]()
Standaard Wehkamp/Otto/Neckermann/Quelle foto inderdaadquote:Op maandag 3 juli 2006 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat doet er nog niet eens zozeer toe. Ik vind 'm als catalogus foto nog wel gaan
maar dan wel de bewerkte versie
Welke dag? De weersvoorspellingen zijn de komende dagen erg warm met hier en daar kokend lood...quote:Op maandag 3 juli 2006 12:42 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik wacht wel tot 15:00 ofzo, dan is het hopelijk al wat minder warm....
Ben je een kenner? Zeker fan van de lingerie/badmode sectie (als dat erin staat tenminste)?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:50 schreef HMaster-II het volgende:
Standaard Wehkamp/Otto/Neckermann/Quelle foto inderdaad![]()
ehm...vandaag? Ik moet nog wat bruine acrylverf hebben, en mijn standaard kunstzaak is vandaag dicht, de andere is heel ver weg.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:57 schreef freud het volgende:
Welke dag? De weersvoorspellingen zijn de komende dagen erg warm met hier en daar kokend lood...
Je moet toch ergens de ideeen voor poses opdoenquote:Op maandag 3 juli 2006 13:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ben je een kenner? Zeker fan van de lingerie/badmode sectie (als dat erin staat tenminste)?
Jij ook alquote:Op maandag 3 juli 2006 09:00 schreef freud het volgende:
Om 6:45 al in de file, en ik viel steeds bijna in slaap.
Ja, en shop er ook ff een ridder met zwaard bovenop dat paard, dan wordt ie nog mooierquote:Op maandag 3 juli 2006 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
mmm shop die leidsels even weg en probeer 'm iets scherper te krijgen en je heb een hele mooie foto
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, en shop er ook ff een ridder met zwaard bovenop dat paard, dan wordt ie nog mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |