quote:Op maandag 3 juli 2006 09:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bedsport telt niet mee voor de Olymmpische Spelen hoor![]()
Ik heb geen sparring-partner meer, en ik heb verzuimd af te trainen.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 09:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bedsport telt niet mee voor de Olymmpische Spelen hoor![]()
quote:
Mag het dan wel de olympische winterspelen zijn , want met dit weer is het echt niet prettigquote:Op maandag 3 juli 2006 09:54 schreef freud het volgende:
haphap
En ik ben er overigens persoonlijk bijzonder voor om de bedsport toch olympisch te maken.
[..]smogges.
I Know I know, maar op zulke dingen leeft Hmasterquote:
Hoe wil je dat zien zo'n Olmpysche uitvoering? Individueel gaat niet zo makkelijkquote:Op maandag 3 juli 2006 09:54 schreef freud het volgende:
haphap
En ik ben er overigens persoonlijk bijzonder voor om de bedsport toch olympisch te maken.
[..]smogges.
Beetje te vergelijken met kunstschaatsen he? Bepaald aantal punten voor een bepaalde routine, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad enzoquote:Op maandag 3 juli 2006 09:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hoe wil je dat zien zo'n Olmpysche uitvoering? Individueel gaat niet zo makkelijk![]()
Paren en groepen natuurlijk wel, maar wordt het dan geen teamsport?? En hoe wil je de spelregels uitleggen dan??![]()
Dan met vrije kuur en zo........quote:Op maandag 3 juli 2006 10:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Beetje te vergelijken met kunstschaatsen he? Bepaald aantal punten voor een bepaalde routine, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad enzo
edit: en originaliteit van de uitvoering
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Beetje te vergelijken met kunstschaatsen he? Bepaald aantal punten voor een bepaalde routine, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad enzo
edit: en originaliteit van de uitvoering
nee dat denk ik niet want ik kan, in tegenstelling tot jou, niet dubbelklappen. Dan zitten er wel een paar rolletjes in de wegquote:Op maandag 3 juli 2006 10:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat vetrolletjes al niet tot stand kunnen brengen...zo te horen zou je hoog scoren op originaliteit... (lekkere woordspeling trouwens
)
Ach, op individueel gebied krijg je analogieen met atletiek, dus de 4ml horden, of de hik-stap-ruk. Voor teams krijg je natuurlijk het synchroon sexxen, de estafette en een triathlon (drie locaties zo vlug mogelijk afwerken).quote:Op maandag 3 juli 2006 09:59 schreef HMaster-II het volgende:
Hoe wil je dat zien zo'n Olmpysche uitvoering? Individueel gaat niet zo makkelijk![]()
Paren en groepen natuurlijk wel, maar wordt het dan geen teamsport?? En hoe wil je de spelregels uitleggen dan??![]()
Traditisch in eere houden is ghoed!quote:An24 en ik hebben onze regelmatige bekvechterij. Dat houden we ook braaf in stand![]()
![]()
![]()
Pleonasme...quote:An24 is cute![]()
Kijk, zo zie je maar: één foute opmerking van mij en je krijgt van de rest zoveel complimentjes dat je er high van word. Nadeel is dat ik in de negeerhoek gedumpt word, maar daar zat ik al.quote:Op maandag 3 juli 2006 07:47 schreef An24 het volgende:
Had je me een paar jaartjes eerder moeten zien.....15 kilo meer aan rollejes![]()
![]()
![]()
Moet ik je helpen zoeken een keer - ik kan heel goed zoekenquote:Op maandag 3 juli 2006 09:01 schreef An24 het volgende:
Hihi, thanks Puckzzz.....blijft wel leuk om te zeggen dat je bijna 15 kilo kwijt bent door heeeel veel te sporten
![]()
asvaltquote:Op maandag 3 juli 2006 09:44 schreef An24 het volgende:
Zie jou niet drie keer per week aan zware gewichten hangen en drie per week 6 km hardlopen....de gewichten zouden het begeven, asvalt kan opnieuw gelegd worden
![]()
![]()
Maakt niet uit hoe je het schrijft zolang het er maar ligt.quote:
waar blijft de showcase? hoe was het?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:16 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe je het schrijft zolang het er maar ligt.
Geloof me na 2 weken Kenia ben je erg blij met dat zwarte spul wat er hier in Nederland zo netjes bij ligt.
?
Ben al bezig met uitzoeken zijn maar 1400 foto's.quote:
inderdaad, doe eens een kees!! Kenia schijnt echtquote:
Och, ik ben erger gewend (ws net zo erg als Kenia) en voor langere periode dan dat.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:16 schreef CocaColaLight het volgende:
Maakt niet uit hoe je het schrijft zolang het er maar ligt.
Geloof me na 2 weken Kenia ben je erg blij met dat zwarte spul wat er hier in Nederland zo netjes bij ligt.
Leiden? Binnenstad Den Haag?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:43 schreef Shark.Bait het volgende:
Och, ik ben erger gewend (ws net zo erg als Kenia) en voor langere periode dan dat.
kheb liever thee
Curacoa en Indonesië, 10 jaar bij elkaar. En ondanks wat iedereen zegt (kutland dit, kutland dat) is het hier prachtig, mooi, rustig en hebben de meeste Hollanders oogkleppen op.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:54 schreef freud het volgende:
Leiden? Binnenstad Den Haag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |