Moet ik maar vast aan een welbekent rapportje van mij beginnenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HMaster-II GatlingGun in stelling brengt
Shoot some bastards KILL!!!!![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Moet ik maar vast aan een welbekent rapportje van mij beginnenNou meneer de officier en meneer de rechter.....deze man heeft wat last van wraakgevoelens en is daardoor niet veilig op straat
![]()
![]()
Misschien moeten we Ronald gewoon een automatisch geweer gevenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
wil je dat toe toe toehoehoe
![]()
Tis maar op de FOT stelling hoor.. Moet het ford toch verdedigen.
![]()
Vergeet je niet er in te zetten, dat ik je graag door de modder rol en je dan fijnknuffel..quote:
Jezus man....jij bent knuffelig ingesteld vandaag zegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vergeet je niet er in te zetten, dat ik je graag door de modder rol en je dan fijnknuffel..![]()
idd hmaster....mot juh?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jezus man....jij bent knuffelig ingesteld vandaag zeg![]()
Schaap in wolfskleren... ghehehequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jezus man....jij bent knuffelig ingesteld vandaag zeg![]()
We kunnen ook jou gaan barbequenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Schaap in wolfskleren... ghehehe![]()
:edit: @ An24
niet gemarteld wordne tijdens de BBQ. Ik wil fatsoenlijk mijn vlees kunnen knagen.. Zonder mes op de keel![]()
Ja ho effe. ik hoef geen appel in mijn waffel om daarna rond te draaien boven het spit..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We kunnen ook jou gaan barbequenEr komt nu geen mod meer die afgeslacht hoeft te worden
hoewel......Skaai
![]()
Same here, alleen ben ik al gekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:25 schreef Yoni het volgende:
Hier op mijn werk is het ook echt chaosIk word gek!!!
webmessenger.msn.comquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:05 schreef Shark.Bait het volgende:
mijn msn doet het niet meer
ik denk dat ze het hier de nek omgedraaid hebben
Overtreffende trap van gek is...? Wel kl*te dat je camera er nog niet is zeg!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:14 schreef Yoni het volgende:
Hmm mjah, ik ook al. Maar 't wordt nog erger dus nu.
En mijn camera is er ook nog niet![]()
Gek, gekker, gekstquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:34 schreef freud het volgende:
Overtreffende trap van gek is...? Wel kl*te dat je camera er nog niet is zeg!!
Lol, we zitten nog niet eens in de 290 dus gewoon nog mee posten hoor!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:12 schreef freud het volgende:
Maarre, topique is bijna vol, dus ik post ff niet meer. Ik durf geen SC's te openen namelijk.
Dat werkt prima hoor!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond eens kijken hoe mijn tekentablet werktBen wel benieuwd
Ik heb net een tablet van een of ander vaag merk gekochtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat werkt prima hoor!
Ik heb al ruim 1,5 jaar een tekentablet, ik vind het fijn.
Welke heb jij?
zeg! Laat je mijn Sierra buiten de vuurlinies?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
wil je dat toe toe toehoehoe
![]()
Tis maar op de FOT stelling hoor.. Moet het ford toch verdedigen.
![]()
J had de mijne kunnen krijgen in ruil voor wat rose hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb net een tablet van een of ander vaag merk gekochtBleek Medion te zijn
Maar goed....eerst maar eens kijken of-ie het doet en of het bevalt en daarna kijken of een Wacom de aanschaf waard is
Ook medionquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:46 schreef freud het volgende:
[..]
J had de mijne kunnen krijgen in ruil voor wat rose hoor.
Sorry, ik had het "FreuD, heb jij misschien een tekentablet over" topic gemist... En nee, geen medion, een wacom instapmodel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ook medionEn waarom meld je dat niet VOOR ik het halve winkelcentrum doorbanjer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |